AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar Hei. Jeg har prøvd lavdose sarotex en stund og skal nå prøve ut Lyrica i stedet. Jeg har store smerter (fibromyalgi) i ryggen. Har smerteplaster i tillegg. Har noen erfaring med lavdose Lyrica for smerter? Dette er mitt siste håp🙏 Anonymkode: a93de...dd8 1
Marye Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar Jeg bruker det mot smerter og kramper i beina virker heldigvis bra
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar Marye skrev (37 minutter siden): Jeg bruker det mot smerter og kramper i beina virker heldigvis bra Takk for svar. Tok det lang tid før smertene avtok? Anonymkode: a93de...dd8
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar Noen fungerer det på andre ikke. Jeg prøvde i forbindelse med nerveskader i nakke pga nakke skadde. For meg fungerte det ikke. Følte og jeg gikk i en bomulsverden. Følte alt bare svevde forbindelse og jeg ikke var med i verden, og smertene var der like herlig Anonymkode: 6936e...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar Jeg bruker Neurontin, som ligner på Lyrica. Det fungerer svært bra mot mine nervesmerter. Anonymkode: 1210c...a83
Marye Skrevet 20. januar #6 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk for svar. Tok det lang tid før smertene avtok? Anonymkode: a93de...dd8 Første pille
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Skrevet 20. januar Jeg tar høy dose Neurontin. Jeg prøvde Lyrica, men følte meg som en zombie. Var helt «rusa» hele dagen og ble veldig trøtt. Synes jeg hadde like god smertelindring (neuropati) med begge, men mindre bivirkninger på Neurontin så trives bedre med den. Men for all del så fungerte Lyrica på nervesmertene, bare klarte ikke tolerere den bomullshode følelsen. Det fungerte allerede på et par dager for min del. Anonymkode: 5821a...1bc
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Skrevet 20. januar Jeg fikk velge mellom Lyrica eller Neurontin, men etter å ha lest litt så valgte jeg Neurontin. Brukt det mot CRPS siden oktober, har svært lite bivirkninger, og veldig god effekt. Anonymkode: f64fd...8b0
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Skrevet 21. januar Har gått på maksdose neurontin pga nerveskader og sterke nervesmerter med veldig god effekt i snart 9 år. Nå mistet jeg gradevis effekten og nervesmertene ble uutholdelige - gikk da over på lyrica og er nå uten nervesmerter i bein. Men har en del smerter ellers som det ikke helt klarer å ta. Men største forskjellen er nok at jeg føler meg som et nytt menneske. Innser at jeg nok har følt meg litt i vakuum og rett og slett hatt litt hjernetåke på neurontin for det var som å ha gått i en tåke og rett og slett kommet ut av tåkeheimen. Anonymkode: daf0e...a2a 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Skrevet 21. januar Ts, hva var erfaringen med sarotex? Jeg lurer fordi jeg nettopp har fått resept på det. Har fibro og store søvnproblemer, samt smerter. Anonymkode: ce219...908
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Skrevet 21. januar Ts her. Takk for svar. Nå er jeg spent på å prøve. Jeg skal gå over til Lyrica fordi jeg fortsatt har smerter med sarotex.. Så nå blir det å teste ut Lyrica for å se om den hjelper mer på nervesmerter. Hvis ikke blir det å fortsette på sarotex. Jeg har hørt om så mye forskjellig erfaring ang Sarotex men valgte å prøve og jeg har vært fornøyd. Det tok smertetoppene, noe som igjen ikke gjorde meg så stiv og anspent i musklene. Og jeg sov sammenhengende og utrolig godt. Noe som er viktig å starte dagen uthvilt. Jeg tok tab 18.30-19.00 for å unngå hangover. Jeg innser nå at Sarotex har vært til god hjelp. Jeg savner nok bare å være frisk og fungerer 100 %, derfor er jeg på jakt etter noe enda bedre fordi jeg er så lei av å gå med kroniske smerter. Anonymkode: a93de...dd8
AnonymBruker Skrevet 12. februar #12 Skrevet 12. februar Ts her. Nå er jeg på nedtrapping av Lyrica igjen. Har sovet mer eller mindre konstant siden jeg startet opp. Helt utafor 24/7. Skal derfor prøve Neurontin og krysser fingrene for at jeg 'våkner'. Dere som har tatt Neurontin, tok det lang tid før det fungerte? Best å ta på kvelden eller morgen? Veldig sensitiv for medisiner og alkohol generelt. Anonymkode: a93de...dd8
AnonymBruker Skrevet 12. februar #13 Skrevet 12. februar Min mann fikk Lyrica mot dødsangst mot slutten av livet. Jeg hadde aldri tatt slike piller uten at jeg var i hans situasjon. Anonymkode: 1bb68...c26
AnonymBruker Skrevet 12. februar #14 Skrevet 12. februar Jeg har prøvd alle de medisinene over mot nervesmerter/ spasmer ( har ms) Jeg fikk til slutt sativex cannabisspray - funker mye bedre. Anonymkode: bad39...74e
AnonymBruker Skrevet 12. februar #15 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Nå er jeg på nedtrapping av Lyrica igjen. Har sovet mer eller mindre konstant siden jeg startet opp. Helt utafor 24/7. Skal derfor prøve Neurontin og krysser fingrene for at jeg 'våkner'. Dere som har tatt Neurontin, tok det lang tid før det fungerte? Best å ta på kvelden eller morgen? Veldig sensitiv for medisiner og alkohol generelt. Anonymkode: a93de...dd8 Jeg tar Neurontin 3 ganger om dagen. Begynte merke god virkning etter noen uker. Men det vil være veldig individuelt hvor raskt man trapper opp. Anonymkode: f64fd...8b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå