AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar Lysrøret på badet har gått og på røret står det TL-D 18W/827 . Kjøpte først på Kiwi, med det var for kort. Kikket på Europris, men de hadde ikke lysrør og har kikket på nettsiden til Clas Ohlson, uten å finne ut hva jeg skal ha. Hvor har de slike rør? Anonymkode: 5c17c...c69
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar Første dagen din på internett? Google det, det kommer mange treff. Anonymkode: 45989...d44 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Første dagen din på internett? Google det, det kommer mange treff. Anonymkode: 45989...d44 Jeg har googlet rundt men finner ikke dette lysrøret på Clas Ohlson, Power eller Elkjøp her i Bergen Ts Anonymkode: 5c17c...c69
tdm900 Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har googlet rundt men finner ikke dette lysrøret på Clas Ohlson, Power eller Elkjøp her i Bergen Ts Anonymkode: 5c17c...c69 Dette er vel det du er ute etter, finnes på Europris men artikkelen er endret da det nå er led. Bare husk å bytte ut med medfølgende ”starter” når du bytter. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar tdm900 skrev (2 minutter siden): Dette er vel det du er ute etter, finnes på Europris men artikkelen er endret da det nå er led. Bare husk å bytte ut med medfølgende ”starter” når du bytter. Takk, men fåes ikke tak i på Europris her Ts Anonymkode: 5c17c...c69
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk, men fåes ikke tak i på Europris her Ts Anonymkode: 5c17c...c69 Da må du få de til å bestille til deg! Anonymkode: 2d507...5dc
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Skrevet 20. januar Matbutikken har vel fremdeles lyspærer? Ta med den gamle til butikken så du får rett lengde og watt. Anonymkode: d6bfd...0f2
Brunhilde Skrevet 20. januar #9 Skrevet 20. januar Jeg gikk inn på clasohlson.com og søkte på "lysrør 18w 827" og da kom dette opp: https://www.clasohlson.com/no/search?text=lysrør 18w/827 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Matbutikken har vel fremdeles lyspærer? Ta med den gamle til butikken så du får rett lengde og watt. Anonymkode: d6bfd...0f2 Nei Extra har sluttet med lysrør og Kiwi har en annen type enn hva jeg trenger Ts Anonymkode: 5c17c...c69
AnonymBruker Skrevet 20. januar #11 Skrevet 20. januar Brunhilde skrev (5 timer siden): Jeg gikk inn på clasohlson.com og søkte på "lysrør 18w 827" og da kom dette opp: https://www.clasohlson.com/no/search?text=lysrør 18w/827 Du trenger ikke komme med konstruktiv hjelp, hun vil ikke ha det. Hun ønsker kun å handle fysisk i sin lokale butikk og ønsker heller ikke å snakke med noen i butikken om det er mulig å bestille. Egentlig ønsker hun ikke at det ordner seg. 🤣 Anonymkode: 45989...d44 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar #12 Skrevet 20. januar Brunhilde skrev (5 timer siden): Jeg gikk inn på clasohlson.com og søkte på "lysrør 18w 827" og da kom dette opp: https://www.clasohlson.com/no/search?text=lysrør 18w/827 Dette fant jeg også, men det står 9 W og ikke 18 W, men det er kanskje det samme? Ts Anonymkode: 5c17c...c69
AnonymBruker Skrevet 20. januar #13 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du trenger ikke komme med konstruktiv hjelp, hun vil ikke ha det. Hun ønsker kun å handle fysisk i sin lokale butikk og ønsker heller ikke å snakke med noen i butikken om det er mulig å bestille. Egentlig ønsker hun ikke at det ordner seg. 🤣 Anonymkode: 45989...d44 Hvorfor skriver du dette om meg? Ts Anonymkode: 5c17c...c69
Brunhilde Skrevet 20. januar #14 Skrevet 20. januar (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette fant jeg også, men det står 9 W og ikke 18 W, men det er kanskje det samme? Ts Anonymkode: 5c17c...c69 Ja, fordi led-lysrør har lavere wattstyrke enn gammeldagse lysrør. Bare husk, som noen skrev over her, å bytte tenner også. Endret 20. januar av Brunhilde 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvorfor skriver du dette om meg? Ts Anonymkode: 5c17c...c69 Fordi du avviser den hjelpen du får. Det er veldig lett å søke opp dette i google og bestille fra en nettbutikk. Men du vil jo ikke. Anonymkode: 45989...d44 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar #16 Skrevet 20. januar Brunhilde skrev (1 time siden): Ja, fordi led-lysrør har lavere wattstyrke enn gammeldagse lysrør. Bare husk, som noen skrev over her, å bytte tenner også. Det følger vel med ny tenner i pakken? Ts Anonymkode: 5c17c...c69
AnonymBruker Skrevet 20. januar #17 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Fordi du avviser den hjelpen du får. Det er veldig lett å søke opp dette i google og bestille fra en nettbutikk. Men du vil jo ikke. Anonymkode: 45989...d44 Jeg avviser ikke hjelpen jeg har fått . Les svarene mine da Ts Anonymkode: 5c17c...c69
AnonymBruker Skrevet 20. januar #18 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det følger vel med ny tenner i pakken? Ts Anonymkode: 5c17c...c69 Som regel må du kjøpe den i tillegg. Anonymkode: 74a01...e89
AnonymBruker Skrevet 20. januar #19 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Som regel må du kjøpe den i tillegg. Anonymkode: 74a01...e89 Ok takk🙂 Ts Anonymkode: 5c17c...c69
Brunhilde Skrevet 21. januar #20 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det følger vel med ny tenner i pakken? Ts Anonymkode: 5c17c...c69 Ja, på de fleste følger det med, for eksempel på det lysrøret til 59.90 fra CO. Det er egentlig bare å lese produktinformasjonen, ofte står slike ting der. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå