AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar Hei! Ser på leiligheter i Oslo, innenfor Ring 3. Ser at leiligheter i 1. etasje ofte er litt rimeligere. Tenker utleie i ca ti år. Men er det bedre å velge en høyere etasje for å få med seg prisvekst? Er det problematisk med leilighet i 1. etasje? Synes ofte det ser veldig koselig ut å få en liten markterrasse og flik av hage, men samtidig er det kanskje mer utsatt i Oslo mtp sikkerhet? Anonymkode: 3272a...b69
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar Eneste negative jeg fant jeg selv bodde i første etasje i Oslo var at det var veldig kaldt på vinteren da jeg hadde oppvarmet kjeller under og trappevasken var mer omfattende enn for de over da alle tråkket av seg dritten de første meterene. Ellers var første etasje helt tipp topp det. Følte meg verken usikker eller at folk tittet inn. Anonymkode: e5b66...91a 1 2
Million Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar Man er vel kanskje mer innbrudds-utsatt i første etasje, men bortsett fra det kan noen greie gardiner eller plissegardiner ordne problemet med innsyn. Det er jo deilig å slippe trapper og heis, så å bo i første etasje hadde ikke gjort meg noe om leiligheten ellers var midt i blinken. Vet at barnefamilier ofte foretrekker første etasje da barna lettere kan løpe ut og inn. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar Har inntrykk av at det er litt enten/eller med 1. etasje. I borettslaget mitt er 1. etasje veldig populært og blir ofte tatt på intern forkjøpsrett. 😅 Typisk eldre som begynner å bli litt dårlig til beins som flytter internt, og småbarnsfamilier som kommer utenfra. Anonymkode: d562f...1bd 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar Det kommer helt an på gaten. Jevnt over er 1. etasje rimeligere grunnet støy og innsyn. Men i en rolig gate er det mindre problematisk. I områdene rundt Fagerborg der det er forhager er det ofte høye 1. etasjer som er veldig populære. Anonymkode: 79202...816 1 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå