Gå til innhold

Sportsforeldre og skryting !

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange som legger ut bilde på bilde og post på post dersom kidden er litt mer enn gjennomsnittet god i sport ! Skjønner man legger ut en post eller to om man blir tatt ut på noe bra og fint å være stolt av det . Men det er mengder og på nytt og på nytt . Bare jeg som er sær ? Jeg overser det jo bare . Men blir de ikke flaue av å legge ut så mye !? 

Anonymkode: 58b31...459

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er vel stolte av og opptatt av avkommet, da.

Litt anmasende, kanskje, men godt innenfor kategorien seriøse i-landsproblemer. Trekk på skuldrene og scroll videre. 

Anonymkode: a7112...ea7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De er vel litt enkle? Har sett en økende trend med at vellykkede, rike og ressurssterke poster lite på some. Mens litt enklere sjeler, oppdaterer story med alt mulig.

Anonymkode: 1e963...b3c

AnonymBruker
Skrevet

Er jo kos at de er stolt. Men man trenger ikke hele reisen i 20 bilder annenhver dag.   Post en gang eller to. Så trykker vi liker, hjerte og så flink! Holder vel det !? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor er det så mange som legger ut bilde på bilde og post på post dersom kidden er litt mer enn gjennomsnittet god i sport ! Skjønner man legger ut en post eller to om man blir tatt ut på noe bra og fint å være stolt av det . Men det er mengder og på nytt og på nytt . Bare jeg som er sær ? Jeg overser det jo bare . Men blir de ikke flaue av å legge ut så mye !? 

På samme måte som foreldre med barn i et kor, i band, i et teater, i en menighet eller i Røde Kors deler på Facebook og Insta om hvor stolte de er. 

Folk poster det som opptar de. 
Bruker de time inn og time ut på å kjøre og hente på treninger/øvinger, alle søndager, osv, så blir det gjerne noen oppdateringer. 

Særlig rundt alle loddsalg og dugnader 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...