Gå til innhold

Opptjent frikort 19. januar

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble altså så utrolig lei meg i dag. 

19. januar. Allerede opptjent frikort :( 

Håper 2027 blir et bedre år helsemessig! 

Anonymkode: 7d4d4...50d

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde et sånt år i fjor, skjønner så godt ❤️

I år er jeg ‘bare’ halvveis nå…

Håper du får god hjelp i hvert fall, og at ting blir lettere utover året.

Anonymkode: daae9...9d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser på det som en glede,håper å få frikort før februar. Uten den støtten hadde det nok kostet meg minst 30-40.000 i året.

Anonymkode: 37efd...cbe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ser på det som en glede,håper å få frikort før februar. Uten den støtten hadde det nok kostet meg minst 30-40.000 i året.

Det er sant - jeg er selvfølgelig takknemlig for å slippe betale fremover ❤️ 

Heldigvis er behandlingen min ekstremt effektiv og jeg ser lyst på resten av 2026! Og så håper jeg at jeg ikke når frikortgrensen i det hele tatt i 2027! 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Du ser på det som å ha oppnådd frikortgrensen som et nederlag? Uhm okei. Alt man kan lage problemer av.

Anonymkode: 55227...5ea

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du ser på det som å ha oppnådd frikortgrensen som et nederlag? Uhm okei. Alt man kan lage problemer av.

Anonymkode: 55227...5ea

Jeg er lei meg fordi helsen min er dårlig, og jeg skulle gjerne byttet bort å nå frikortgrensen raskt mot en bedre helse. 

• Liker 3
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Så gjør noe selv for å bedre helsen. Spis bedre, tren kondisjon og styrke, sov nok, slutt å røyke, kutt alkohol, stress ned osv. 

Anonymkode: cdb6c...f22

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at jeg når grensa for frikort om en måned eller to. Ser ikke på det som negativt. Som kronisk syk blir jeg ikke frisk, men håper på at jeg blir bedre. Jeg bruker de mulighetene jeg har og akkurat nå er det fysioterapeut og medisiner som koster. 

Anonymkode: bed57...8bd

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Så gjør noe selv for å bedre helsen. Spis bedre, tren kondisjon og styrke, sov nok, slutt å røyke, kutt alkohol, stress ned osv. 

:roll:

Anonymkode: f8f15...a15

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er allerede halvveis til frikort. Sist jeg nådde grensa fikk jeg frikort i slutten av desember. I år ser det ut som jeg kommer til å få det i mars/april.

Anonymkode: d202d...c65

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg, jeg får opptent frikort neste uke 😅 neste år blir det bedre! 

Anonymkode: 1ca59...54e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg trener kondisjon to ganger i uken, driver med lagsport og trener styrke ukentlig, legger meg 21.30 hver dag, står opp rundt 6 hver dag. 

Jeg sluttet å røyke i 2014, drikker ikke alkohol. 

Jeg lever perfekt, helt etter boken. Heldigvis fikk jeg begynne på behandling i desember som virkelig har gjort underverker for helsen min! :nikke: En siste brikke i et stort puslespill, som jeg har brukt lang tid på å sortere, legge og pusle. 

Jeg ser lyst på resten av 2026 ❤️ 

Du derimot - ser sikkert for deg meg som en overvektig slabbedask med siggen i den ene hånden og pepsimaxen i den andre?

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, om alle sykdommer var knyttet til livsstil, så hadde det du foreslår fungert… herlighet for en uvitende kommentar. 

Anonymkode: 1ca59...54e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også frikort i dag. Jeg har fått frikort før februar hvert år de siste ti årene. Det er en sorg at jeg har en uhelbredelig sykdom, men jeg er uendelig takknemlig for at storsamfunnet gjør så mye for å holde meg i live. 

Anonymkode: 92739...1a0

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette! Jeg nådde grensa 13. januar og nå kan jeg hvert i fall puste ut vedrørende de utgiftene som blir dekket av frikortet.

Anonymkode: 1a3cd...879

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg nådde grensa 13. januar og i motsetning til deg ble jeg glad for nå kan jeg puste litt ut vedrørende en del utgifter resten av året. Og siden dette tydeligvis er unntaket en regelen i ditt tilfelle synes jeg det er merkelig at du blir så trist. Jeg fyller 43 og har måttet forholde meg til egenandelstaket siden jeg var 18.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nådde det 9.januar. Gratulerer som medlem av FFF-Klubben 🥳 (Frikort før februar) 

Jeg har også fått 1000kr etterbetalt siden alt ikke ble registrert så raskt. 

Anonymkode: 9bf79...027

AnonymBruker
Skrevet

🤦🏼‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortell det til alle som dør av kreft. Kan jo ikke være noen annen årsak enn røyk, alkohol, kosthold eller trening som gjør at folk dør… for en usmakelig kommentar 

Anonymkode: 4d71e...7e7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Datter og ei venninne fikk begge frikort på årets siste dag (2025). Det var kjipt for dem! 

Anonymkode: 70aa3...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...