Gå til innhold

Gidder du å boikotte ?.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er stadig innlegg på Facebook boikott ditt og datt. Land . Osv . Nå er det USA. Men er ikke det litt motstridende og fortsatt være på Facebook og holde på der å oppfordre?. Jeg er aldri med på det. Ser ingen vits i det. Arbeidsplasser for folk.  

Anonymkode: ae72a...72a

Nei. Det er noe nytt hele tiden, sprikende meninger, skrik og hyl fra aktivistene. Gidder ikke. Det er nok stress i hverdagen med alt det obligatoriske tullet man må gjøre som borger, forelder og arbeidstaker at det er allerede fullt opp her.

Anonymkode: daea0...5f9

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Runnah skrev (1 time siden):

Trenger ikke å merkes i nevneverdig grad, det handler om å gjøre det rette. Litt på samme måte som å ta miljøhensyn.

"Det rette"😂

Anonymkode: 9de43...d44

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

"Det rette"😂

Anonymkode: 9de43...d44

Ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er stadig innlegg på Facebook boikott ditt og datt. Land . Osv . Nå er det USA. Men er ikke det litt motstridende og fortsatt være på Facebook og holde på der å oppfordre?. Jeg er aldri med på det. Ser ingen vits i det. Arbeidsplasser for folk.  

Jeg har ikke god nok råd til å boikotte.

Anonymkode: d3308...dc2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er de politisk korrekte som alltid skal boikotte ditt og datt på Facebook. De er posører som skal vise hvor «snille» de er. Og ja, det er veldig motstridene men det viktigste for disse enkle menneskene er å gjøre det «rette» etter hvor vinden blåser 😂😅

Anonymkode: c6bd6...2be

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...