AnonymBruker Skrevet 19. januar #21 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er stadig innlegg på Facebook boikott ditt og datt. Land . Osv . Nå er det USA. Men er ikke det litt motstridende og fortsatt være på Facebook og holde på der å oppfordre?. Jeg er aldri med på det. Ser ingen vits i det. Arbeidsplasser for folk. Anonymkode: ae72a...72a Nei. Det er noe nytt hele tiden, sprikende meninger, skrik og hyl fra aktivistene. Gidder ikke. Det er nok stress i hverdagen med alt det obligatoriske tullet man må gjøre som borger, forelder og arbeidstaker at det er allerede fullt opp her. Anonymkode: daea0...5f9 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar #22 Skrevet 19. januar Runnah skrev (1 time siden): Trenger ikke å merkes i nevneverdig grad, det handler om å gjøre det rette. Litt på samme måte som å ta miljøhensyn. "Det rette"😂 Anonymkode: 9de43...d44 2
Runnah Skrevet 19. januar #23 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): "Det rette"😂 Anonymkode: 9de43...d44 Ja
AnonymBruker Skrevet 19. januar #24 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er stadig innlegg på Facebook boikott ditt og datt. Land . Osv . Nå er det USA. Men er ikke det litt motstridende og fortsatt være på Facebook og holde på der å oppfordre?. Jeg er aldri med på det. Ser ingen vits i det. Arbeidsplasser for folk. Anonymkode: ae72a...72a Jeg har ikke god nok råd til å boikotte. Anonymkode: d3308...dc2 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #25 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er stadig innlegg på Facebook boikott ditt og datt. Land . Osv . Nå er det USA. Men er ikke det litt motstridende og fortsatt være på Facebook og holde på der å oppfordre?. Jeg er aldri med på det. Ser ingen vits i det. Arbeidsplasser for folk. Anonymkode: ae72a...72a Det er de politisk korrekte som alltid skal boikotte ditt og datt på Facebook. De er posører som skal vise hvor «snille» de er. Og ja, det er veldig motstridene men det viktigste for disse enkle menneskene er å gjøre det «rette» etter hvor vinden blåser 😂😅 Anonymkode: c6bd6...2be 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå