Audrey Horne Skrevet 19. januar #1 Skrevet 19. januar Noen som kan anbefale en god sports-BH til løping? (Bruker størrelse 65F i vanlig bh..)
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Skrevet 19. januar Jeg synes Freya sine sports-BHer er gode, de jeg har heter Freya Active Sonic Underwire Spacer Sports Bra. Koster litt, men holder ting på plass, selv under tøffe intervaller. 70F, så har litt å holde på plass også. Anonymkode: cd90a...333 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Skrevet 19. januar Shock absorber ultimate run bra padddd (og padded er cluet, stor forskjell på den og den som ikke er padded). Bruker 65H selv i vanlige, har 70G i disse. Anonymkode: 695d3...95d 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar Jeg syns Røhnisch Kay er veldig god! Litt trang å ta på, men veldig god støtte. Anonymkode: 6792c...d7c 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar Må nesten ha bilder for å kunne foreslå en som passer. Anonymkode: 03ee5...1ee
Audrey Horne Skrevet 21. januar Forfatter #6 Skrevet 21. januar Takk for svar Vet dere om noen fysiske butikker som selger disse? Hadde vært fint å få prøvd før kjøp når de koster såpass 🤔
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Skrevet 21. januar Min jente går på cheerleading og må da ha en som sitter godt da hun jo både er opp og ned og rundt omkring under trening. Hun sverger til denne fra Under Armour: https://www.zalando.no/under-armour-infinity-high-bra-sports-bh-er-med-mye-stoette-blackwhite-un241i077-q11.html Anonymkode: 34f13...46e 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Skrevet 23. januar Audrey Horne skrev (På 21.1.2026 den 10.28): Takk for svar Vet dere om noen fysiske butikker som selger disse? Hadde vært fint å få prøvd før kjøp når de koster såpass 🤔 Du får Shock absorber på løplabbet (og muligens enkelte Anton sport, usikker på om A sport er en «offisiell leverandør») Anonymkode: 07baa...cc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå