AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Min beste parfyme er nå utgått og jeg funderer på å kjøpe den brukt. Men så tenker jeg: hva om de har noe i den, osv. Man vet jo ikke med åpna prodokuter fra fremmede. Hva er din erfaring med dette? Anonymkode: 5f9e0...785
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Har kjøpt og solgt mange ganger, har bare gode erfaringer, folk flest er ikke gærninger som forgifter parfymer akkurat, pluss at de er vanskelig å få noe i da 😅 Anonymkode: 79891...752 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har kjøpt og solgt mange ganger, har bare gode erfaringer, folk flest er ikke gærninger som forgifter parfymer akkurat, pluss at de er vanskelig å få noe i da 😅 Anonymkode: 79891...752 Takk, jeg er nok litt for varsom.... haha. Anonymkode: 5f9e0...785
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Skrevet 18. januar Jeg har alltid tenkt at dette er noe folk, spesielt unge, velger å kjøpe for å teste en duft uten å trenge å investere full pris. Selv liker jeg å kjøpe mine dufter nye så har ingen erfaring med dette. Jeg har noen favoritt dufter som jeg kjenner godt så kjøper de på nett når det er tilbud. Har en vennine som har solgt brukte patfymer på finn og alltid fått solgt ganske raskt. Hun bruker da ganske dyre parfymer og selger siste skvett ganske rimelig. Anonymkode: a6bed...c97
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar Er mer bekymret for hvordan den har blitt oppbevart enn om de har hatt noe i den.. Anonymkode: 4121f...bae
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Skrevet 18. januar Parfyme er skadelig nok i seg selv, man trenger ikke gjøre noe med den for at den skal bli det. Anonymkode: fca54...fbc
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min beste parfyme er nå utgått og jeg funderer på å kjøpe den brukt. Men så tenker jeg: hva om de har noe i den, osv. Man vet jo ikke med åpna prodokuter fra fremmede. Hva er din erfaring med dette? Anonymkode: 5f9e0...785 Kjøper og selger en del. Unngår å kjøpe eldre parfymer som er utgått Mange parfymer blir ødelagte av å stå i et baderomskap over flere år. Når jeg selger legger jeg gjerne ved kvittering for kjøp. Når jeg ikke kan dokumentere kjøp så er prisen deretter. Anonymkode: 22bc1...c11
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Skrevet 19. januar Har kjøpt parfyme på finn og Tise flere ganger. Men kjøper bare da de som det er tatt minimalt av eller som er helt nye. Har bare fått bra varer. Anonymkode: 0e095...afc
AnonymBruker Skrevet 19. januar #9 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min beste parfyme er nå utgått og jeg funderer på å kjøpe den brukt. Men så tenker jeg: hva om de har noe i den, osv. Man vet jo ikke med åpna prodokuter fra fremmede. Hva er din erfaring med dette? Anonymkode: 5f9e0...785 Har ingen erfaring med det, men jeg er litt usikker på hvordan brukt parmye vil fungere. Er den ikke vanskelig å få tilbake på flaska etter å ha vært på huden? 🙂 Fra spøk til alvor... Sannsynligvis går det helt fint å kjøpe parfyme privat, men hvis dette er en populær og ettertraktet parfyme, er det alltid en risiko for at noen ser sitt snitt til å tjene noen ekstra kroner ved å fylle ei tom parfymeflaske med noe annet og prøve å selge den. Tror ikke du får noe som er farlig, men det kan jo hende du ikke får den parfymen du trodde du skulle få. Anonymkode: d994a...73d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå