AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Jeg blir stillesittende noen uker nå grunnet en operasjon, og trenger inspirasjon til noe tidsfordriv. Derfor, som overskriften sier: hvilket mobilspill spiller du? Anonymkode: fd28a...8b2
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Jeg har ingen spill på mobilen nå lenger, men dytter tråden din. Anonymkode: d1596...0b4
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Skrevet 18. januar Wordfeud! Men ta et maskulint eller nøytralt kallenavn ellers kommer alle mennene og ber deg på date. Med mindre du vil det da Anonymkode: e57e7...bee 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar Drop away og People Jam Anonymkode: a3936...000 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Skrevet 18. januar Candy crush, bingo blitz, maxi yatzy, biljard og coin master. Når jeg kjeder meg vel og merke 🙈 Anonymkode: a510d...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Skrevet 18. januar Har bare Pokemon Go, spiller gjerne på bussen. Spørs litt hvor man bor om det er vits inne. Anonymkode: 831ed...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Skrevet 18. januar Wordfeud, HayDay og Pokémon go Anonymkode: aea3d...d36 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #14 Skrevet 18. januar Diggy's adventure. Har spilt i 5 år. Anonymkode: b58e5...f71 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #15 Skrevet 18. januar Solitaire associations journey, Happy color. Det første har ALTFOR mye reklame, men liker hukommelsesutfordringen. Det andre er bare koselig. Anonymkode: 2ccd0...4fd 1
RaggyReggie Skrevet 18. januar #16 Skrevet 18. januar Eit søtt lite mobilspel eg likte godt: Resonance of the Ocean elles var eg ein mester i Cooking Feever på vgs! 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #17 Skrevet 18. januar The Room. Både 1, 2, 3 og 4. Koster noen kroner, men et fantastisk spill. Ikke stressende så du kan ta det i eget tempo. Hjernetrim, gåter og eventyr. Anonymkode: b58e5...f71 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #18 Skrevet 19. januar Liker generelt ikke mobilspill, men har installert emulatorer for NES, SNES og GB. Funker greit så lenge ikke spillene krever voldsomt med reflekser, eller så kan man eventuelt bruke en 8bitdo-kontroller. Men ærlig talt, skulle jeg spilt masse spill fra senga hadde jeg kjøpt noe skikkelig, f.eks. en Switch. Anonymkode: 01f7c...877
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå