AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Liker at folk ikke kaller diverse sex for forspill. Anonymkode: 21323...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Kryneren skrev (18 minutter siden): Hva tenner du på? Massasje!😁 Anonymkode: a1f10...b9f 1 2
Kryneren Skrevet 18. januar Forfatter #4 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Liker at folk ikke kaller diverse sex for forspill. Anonymkode: 21323...a9c Men det innledes vel på en eller annen måte? Kall det hva du vil 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Skrevet 18. januar Heftig klining og at jeg stryker på han. Og forteller han at han er verdens fineste ❤️ Da begynner det fort å pulsere nedentil ja 😍 Anonymkode: 83d9e...d39 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Skrevet 18. januar «Forspill» er et meningsløst begrep for vår del. Forspill er da i tilfelle alt som skjer i livene våre i mellom hver gang vi har sex. Anonymkode: 41b81...f33 1 1
Kryneren Skrevet 18. januar Forfatter #8 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): «Forspill» er et meningsløst begrep for vår del. Forspill er da i tilfelle alt som skjer i livene våre i mellom hver gang vi har sex. Anonymkode: 41b81...f33 Det er jo en fin måte å se det på.
AnonymBruker Skrevet 19. januar #9 Skrevet 19. januar At han ser på meg. At han stryker på meg, stryker meg på ryggen, over rumpa, lårene og hoftene. Trekker meg mykt inntil seg. At han kysser meg lett på munnen, kliner med meg. Kysser meg på halsen, kjenne pusten hans mot øret. Jeg elsker å kline, og jeg er avhengig av det for å bli tent. Anonymkode: c3a05...5ec 1
Bamseklemmer Skrevet 19. januar #10 Skrevet 19. januar (endret) Jeg elsker å gjøre ting uforskyldt, slik at hun rødmer av sin egen kåthet.. da med klærne på. Jeg elsker det kåte blikket.. jeg elsker spenningen rundt oss. Dette skjer jo i vennskap vårt, og andre ganger får jeg smake på samme mynt. Tålmodigheten er uimotståelig, når skal vi se hverandre i øynene og gi samtykke? Som gode venner ligger vi jo også i samme seng, uten å ha sex.. Vi prater litt om sex, vi klår hverandre på ryggen.. og vi dulter litt på hverandre, eller ruller over hverandre for å skifte plass🤭 Det blir litt sånn uskyldig kåt-i-fisering av hverandre. Vi liker å kjenne på den harde kåtheten, selv om det å ha sex ikke er et tema. Det blir en lang nattaklem og et kyss på kinnet.. og så slukker vi lyset🥰 Ingen av oss får sove, men jeg later som jeg sover. Om litt, hører jeg kneppet av trusestrikket hennes.. og litt romstering og tilrettelegging av kroppen. Det er i grunn vanskelig å onanere, ved siden av hverandre uten å lage lyd. Spesiellt fingring med vått kjønn og våte lepper, men også med en våt pikk og lydene som følger. Men vi starter forsiktig, for å ikke vekke mistanke. Men etter en stund blir det for pirrende og deilig. Pusten øker jo.. og vi svelger oftere og det blir litt kremting. Helt fantastisk hærlig å ligge der i mørket, og høre på disse lydene.. Sex var jo ikke planen, men vi har det deilig sammen med å ligge slik å lytte. Så blir presset for stort, det blir mere gnisselyder i takt.. Uheldige meg: hvor skal jeg sende spruten? Ops.. litt sent å tenke på det nå, så jeg sender den i lakenet. Like etter, hører jeg et klynk fra siden.. så et langt innpust.. stillhet.. og så et langt utpust. Dette var noe vi ønsket oss på forhånd, så det var et avtalt spill.. Hun liker den type forspill, selv om dette ikke ble sex. Hun sa: Onani trenger også forspill, så det er ikke bare til sex👏 Endret 19. januar av Bamseklemmer Skriveleif.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Skrevet 19. januar Kryneren skrev (17 timer siden): Hva tenner du på? Klining og tafsing og kle av. Anonymkode: 72426...fab 1
Bamseklemmer Skrevet 19. januar #12 Skrevet 19. januar Rattkjelke skrev (7 timer siden): Det var en flott og spennende beskrivelse! Høres ut som dere har det veldig bra sammen. 💞 Joda.. vi er flinke til å oppfylle hverandres ønsker, så vi diskuterer en del og finner på nye ideer🥰👏 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #13 Skrevet 19. januar Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Jeg elsker å gjøre ting uforskyldt, slik at hun rødmer av sin egen kåthet.. da med klærne på. Jeg elsker det kåte blikket.. jeg elsker spenningen rundt oss. Dette skjer jo i vennskap vårt, og andre ganger får jeg smake på samme mynt. Tålmodigheten er uimotståelig, når skal vi se hverandre i øynene og gi samtykke? Som gode venner ligger vi jo også i samme seng, uten å ha sex.. Vi prater litt om sex, vi klår hverandre på ryggen.. og vi dulter litt på hverandre, eller ruller over hverandre for å skifte plass🤭 Det blir litt sånn uskyldig kåt-i-fisering av hverandre. Vi liker å kjenne på den harde kåtheten, selv om det å ha sex ikke er et tema. Det blir en lang nattaklem og et kyss på kinnet.. og så slukker vi lyset🥰 Ingen av oss får sove, men jeg later som jeg sover. Om litt, hører jeg kneppet av trusestrikket hennes.. og litt romstering og tilrettelegging av kroppen. Det er i grunn vanskelig å onanere, ved siden av hverandre uten å lage lyd. Spesiellt fingring med vått kjønn og våte lepper, men også med en våt pikk og lydene som følger. Men vi starter forsiktig, for å ikke vekke mistanke. Men etter en stund blir det for pirrende og deilig. Pusten øker jo.. og vi svelger oftere og det blir litt kremting. Helt fantastisk hærlig å ligge der i mørket, og høre på disse lydene.. Sex var jo ikke planen, men vi har det deilig sammen med å ligge slik å lytte. Så blir presset for stort, det blir mere gnisselyder i takt.. Uheldige meg: hvor skal jeg sende spruten? Ops.. litt sent å tenke på det nå, så jeg sender den i lakenet. Like etter, hører jeg et klynk fra siden.. så et langt innpust.. stillhet.. og så et langt utpust. Dette var noe vi ønsket oss på forhånd, så det var et avtalt spill.. Hun liker den type forspill, selv om dette ikke ble sex. Hun sa: Onani trenger også forspill, så det er ikke bare til sex👏 1. Det lar seg ikke gjøre å late som, at man sover. 2. Sover en person, høres det på pusten. 3. Dette går under kategorien røverhistorier, som er umulig å tro på. Anonymkode: 19b3a...e07 3
Bamseklemmer Skrevet 19. januar #15 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. Det lar seg ikke gjøre å late som, at man sover. 2. Sover en person, høres det på pusten. 3. Dette går under kategorien røverhistorier, som er umulig å tro på. Anonymkode: 19b3a...e07 Tror du har skit på brillene, for jeg skrev dette var et avtalt ønske☝️ 1
Miss91 Skrevet 19. januar #16 Skrevet 19. januar Jeg er helt avhengig av å kline, elsker det 😍 jeg er sikkert kjedelig der, ingen klining, ingen sex 😂 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #17 Skrevet 19. januar Bamseklemmer skrev (1 time siden): Tror du har skit på brillene, for jeg skrev dette var et avtalt ønske☝️ Ser utmerket uten skitne briller! Anonymkode: 19b3a...e07
AnonymBruker Skrevet 20. januar #18 Skrevet 20. januar Vakuum og kos, før tunge og sug. Anonymkode: d10fe...628
AnonymBruker Skrevet 20. januar #19 Skrevet 20. januar Bare å peisa på , minst mulig 😆🤍 Anonymkode: 670a3...597
AnonymBruker Skrevet 20. januar #20 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Bare å peisa på , minst mulig 😆🤍 Anonymkode: 670a3...597 Andreas? Anonymkode: c3a05...5ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå