AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Skulle hente pakke i Posten sitt pakkeskap i går, og da jeg åpnet luken var det tomt. Sendte inn melding via appen til posten umiddelbart. Men kjenner jeg stresser litt nå, andre som har vært borti samme situasjon? Hvordan løste det seg? Burde jeg i tillegg sende en mail til nettbutikken? Anonymkode: 61fc9...7fa
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Burde jeg i tillegg sende en mail til nettbutikken? Anonymkode: 61fc9...7fa Ja. Umiddelbart. Anonymkode: b9582...9a3
aksase Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Dette har ikke nettbutikken noe med etter at de har overlatt pakka til Posten. Får bare håpe at Posten kan erstatte noe, eller enda bedre, at de finner pakka. Kanskje postbudet har registrert pakka som levert, men glemt å legge den i skapet og dermed fortsatt har den i bilen. 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Umiddelbart. Anonymkode: b9582...9a3 Hvorfor? Anonymkode: 61fc9...7fa
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Har du ikke fått melding om endret hentested? Isåfall burde det dukke opp imorgen, for mest sannsynlig har den ikke fått plass og tatt med til et hentested isteden. Vent og se, den dukker nok opp! Anonymkode: 9a9f4...fbc
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: 61fc9...7fa Butikken har ansvar til du mottar. Anonymkode: b9582...9a3 1
Sniff76 Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du ikke fått melding om endret hentested? Isåfall burde det dukke opp imorgen, for mest sannsynlig har den ikke fått plass og tatt med til et hentested isteden. Vent og se, den dukker nok opp! Anonymkode: 9a9f4...fbc Da hadde de vel ikke sendt en hentemelding og holdt av en luke? 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden aksase skrev (7 minutter siden): Dette har ikke nettbutikken noe med etter at de har overlatt pakka til Posten. Får bare håpe at Posten kan erstatte noe, eller enda bedre, at de finner pakka. Kanskje postbudet har registrert pakka som levert, men glemt å legge den i skapet og dermed fortsatt har den i bilen. Tullprat. Butikken sitt ansvar. Anonymkode: b9582...9a3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Dette skjedde meg nå nylig. Kontaktet Posten via chat, og allerede noen timer senere var pakken funnet og klar til henting et annet sted. Anonymkode: 431b2...254
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette skjedde meg nå nylig. Kontaktet Posten via chat, og allerede noen timer senere var pakken funnet og klar til henting et annet sted. Anonymkode: 431b2...254 Kundeservice er strengt nå i helgen, men får høre med de i morgen. Trenger tingene til neste helg, så for sikkerhet skyld bestilt jeg på nytt via nettbutikken nå. Er heldigvis gratis frakt og retur. Anonymkode: 61fc9...7fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå