Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Pause i julen 

Endret av sunne20
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avstand dreper kjærligheten. Han virker som en emosjonelt umoden mann med lite selvinnsikt. 

Man må pleie kjærligheten for å opprettholde den, og vissheten om at den ikke blir borte på tross av utfordringer.

Da er det bunnsolid kjærlighet.

Det er det beste rådet jeg kan gi deg. 

• Liker 2
Skrevet

Uff. Kjipt. 

Jeg tenker at det er rart at det dabbet sånn av for ham, etter så kort tid?
Tiden fra hverandre burde jo ha «intensivert» følelsene mer enn å ha avkjølt de? 🫤

Dere får vel bare bruke tiden sammen. 
Se om det er liv laga, eller ei. ❤️

• Liker 2
Skrevet
Strigiformes skrev (9 minutter siden):

Avstand dreper kjærligheten. Han virker som en emosjonelt umoden mann med lite selvinnsikt. 

Man må pleie kjærligheten for å opprettholde den, og vissheten om at den ikke blir borte på tross av utfordringer.

Da er det bunnsolid kjærlighet.

Det er det beste rådet jeg kan gi deg. 

????????

Skrevet (endret)
Runnah skrev (16 minutter siden):

????????

Om han ikke forstår at det er jobbreisen som kan bidra til dette, så mener jeg han har liten selvinnsikt...

1,5 måned borte fra hverandre som par, er ikke gunstig for et forhold mener jeg. 

Endret av Strigiformes
  • Liker 2
Skrevet
Strigiformes skrev (9 timer siden):

Om han ikke forstår at det er jobbreisen som kan bidra til dette, så mener jeg han har liten selvinnsikt...

1,5 måned borte fra hverandre som par, er ikke gunstig for et forhold mener jeg. 

Han burde droppet jobbreisen? Er dette seriøst ment?

Skrevet
Runnah skrev (Akkurat nå):

Han burde droppet jobbreisen? Er dette seriøst ment?

Det var ikke det jeg skrev...

AnonymBruker
Skrevet

Samme skjedde her. Vi hadde datet i 3 uker før jeg reiste bort og var bortreist i 5 uker. Gråt og hadde fullstendig kjærlighetssorg da jeg reiste. Men det gikk fort over på turen. Kom tilbake, ingen følelser og det var bare å droppe. Skal sies dette skjedde på 90 tallet, ingen mulighet til å ringe/kontakte hverandre (utenlands reise i Langtvekkistan). Så ingen kommunikasjon på 5 uker. 

Anonymkode: cff65...fd7

Skrevet (endret)
sunne20 skrev (20 timer siden):

Jeg har datet en mann over lengre tid og det har vært veldig bra. Han er en skikkelig fin og snill mann! Vi hadde tre ordentlig fine måneder i starten, hvor alt føltes perfekt, både fysisk og sosialt. Han var på en lengre jobbreise (1,5 måned) hvor vi gled litt fra hverandre (ingen av oss er god på å opprettholde en romantisk tone via telefon - type Snapchat, meldinger eller ringing). Det gjorde at det føltes litt vennskapelig når han kom hjem, som igjen gjør meg veldig usikker. Jeg vet at jeg liker han veldig godt, på en romantisk måte og vi har snakket om det sammen. Han sier han er usikker på om det føles vennskapelig nå på grunn av jobbreisen og lite romantikk eller om følelsene hans har gått over. Vi har blitt enig om å prøve litt til, hvor vi skal være flinke til å sette av tid til hverandre og skape mer nærhet igjen. Har dere noen tanker om hva jeg kan gjøre? Ønsker så gjerne at han skal kjenne på de samme følelsene som vi gjorde i starten igjen, men vil verken være desperat eller klengete. PS’: vi er godt voksne og i midten av 30 - årene. 

Det burde være fult mulig og kommer tilbake dit dere var, spesielt når du skriver at alt var så bra i tre måneder. Tid fra hverandre dreper romantikken, så her må dere begge legge inn en innsats for å komme tilbake der dere var. Hva gjorde dere i løpet av de 3 månedene hvor alt var perfekt? Det er her nøkkelen ligger mener jeg. Lykke til ❤️

Endret av Lorian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...