AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Jeg har merket en ting på sosiale medier, TikTok blant annet at det flommer over med TikTok videoer og reels om damer som drar til Italia for å se på kultur og arkitektur, så viser de masse kjekke menn. Massevis av videoer som sier de drar til Italia for menn. Dette ligner veldig på det damer sier om thailand for menn. Anonymkode: 033bb...c42 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Kan virkelig ikke sammenlignes. Anonymkode: cf115...b4e 8 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Hvor mange italienske menn "hentes" hjem til Norge og blir gift med norske kvinner? Anonymkode: 88dd7...1a0 7 13
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): TikTok blant annet at det flommer over med TikTok videoer og reels om damer som drar til Italia for å se på kultur og arkitektur, så viser de masse kjekke menn. Kanskje i din feed.... Husk hvordan algoritmene fungerer. Hva gjør de så med disse såkalte kjekke mennene? Anonymkode: 806db...4ab 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar Ja, for menn pleier jo å dra til Thailand bare for å se på damene og legge ut bilder på sosiale medier... Damer i Italia drar på vindusshopping, mens menn i Thailand drar på full harryhandel. Anonymkode: c37e6...cd2 11 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Skrevet 18. januar Kvinner i politiske stillinger, organisasjoner osv sørger for at det hentes masse menn hit fra midtøsten og Afrika... "Flyktninger", visstnok. Selv om det ikke pågår noen krig i verken Somalia eller Pakistan. Hvis det pågår krig i tillegg så er det ikke måte på hvor mange som skal hit (Syria). Så de trenger ikke reise noe sted. Kvinner er bare utrolig mye mer utspekulerte enn menn og gjemmer det bak fine politiske slagord. Anonymkode: 64584...bc5 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Skrevet 18. januar Jeg er en godt gift heterofil mann, så dette handler ikke om å fornekte eget kjønns synder eller noe sånt, men jeg synes denne sammenligningen treffer skikkelig dårlig. Den store utfordringen med vestlige menns omgang med damer i Thailand er jo utnyttelse. Noen finner sikkert oppriktig kjærlighet, men en god del menn drar ned i den hensikt å utnytte at lommeboken deres kan skaffe dem de fleste typer omgang med unge thaijenter. I Italia er det så godt som ingen menn som blir sammen med norske kvinner fordi familien ellers sulter eller i jakten på et bedre liv i det store utland. Enkelte vestlige kvinners reiser til en del land i Vest-Afrika, derimot, ligner mye mer. Nå er det langt sjeldnere enn menn i Thailand, men de som reiser til Vest-Afrika på jakt etter unge menn der er som Pattaya-gutta. Anonymkode: efaa9...258 8 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Skrevet 18. januar Har heller hørt at Zanzibar er kvinners Thailand 🙈 Anonymkode: 1789e...7db 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Skrevet 18. januar Gratulerer, TS. Du er på topp 5 over de mest hjernedøde innleggene på KG hittil i 2026. Så vidt jeg vet, er det ingen nemlig ingen barer i Italia der man kan kjøpe italienske smågutter som er desperate etter å skaffe penger til familiene sine. Anonymkode: 13dfa...822 11 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan virkelig ikke sammenlignes. Anonymkode: cf115...b4e Ikke sant, fordi alt er annerledes når det er kvinner som gjør det, eller hva? Anonymkode: 98c2c...a99 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke sant, fordi alt er annerledes når det er kvinner som gjør det, eller hva? Anonymkode: 98c2c...a99 Har ingenting med kvinner å gjøre. Hva mener du Thailand har til felles med Italia? Er det fattige kår over hele Italia? Har de fattige unggutter som leter etter hvite damer med penger? Har de barer hvor man kan kjøpe sex med unggutter? Må man betale for en hel italiensk familie om man skulle bli sammen med en italiener? Er de aller fleste italienere fattige? Prøver de fleste italienere å komme seg ut av Italia? Er det store antall italienere som blir sammen med hvite damer årlig for å bo i Norge? Anonymkode: cf115...b4e 7 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #12 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke sant, fordi alt er annerledes når det er kvinner som gjør det, eller hva? Anonymkode: 98c2c...a99 Nei. Men om du skal sammenligne, ville jeg heller sagt Tyrkia eller Gambia osv. Det er disse landene kvinner henter kjøpemenn fra. Anonymkode: 8516f...b51 9 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #13 Skrevet 19. januar Det er kremen av norske kvinner som har seg med playboys i Italia. Stor forskjell Anonymkode: e3f63...358
AnonymBruker Skrevet 22. januar #14 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2026 den 19.29): Gratulerer, TS. Du er på topp 5 over de mest hjernedøde innleggene på KG hittil i 2026. Så vidt jeg vet, er det ingen nemlig ingen barer i Italia der man kan kjøpe italienske smågutter som er desperate etter å skaffe penger til familiene sine. Anonymkode: 13dfa...822 Hvorfor handler allt du og mange her tenker på om de få som utnytter andre?. For min del så er videoer, hei jeg er dame som vil ned og ha sex og flørt med eksotiske italienske menn det samme som en mann som ville det samme i andre land. Gratulerer til deg for hjernedød kommentar basert på steriotyper og fordømmelse av alle under en kam. Det finnes en rekke menn som drar til asia for å gjøre det samme som damene det vises til over her, i rundt samme alder som vil enten ha en flørt eller finne seriøse forhold. Mange av oss liker kulturen og utsendet til damene der, trodde preferanser var lov eller er det ikke? Anonymkode: 033bb...c42
AnonymBruker Skrevet 23. januar #15 Skrevet 23. januar Kvinnenes Thailand er Tyrkia, Marokko og Gambia. Anonymkode: d8aaa...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #16 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2026 den 9.33): Jeg har merket en ting på sosiale medier, TikTok blant annet at det flommer over med TikTok videoer og reels om damer som drar til Italia for å se på kultur og arkitektur, så viser de masse kjekke menn. Massevis av videoer som sier de drar til Italia for menn. Dette ligner veldig på det damer sier om thailand for menn. Anonymkode: 033bb...c42 Reiser med familien,flere ganger, og jeg har virkelig ikke sett det du snakker om! Anonymkode: 26868...a98
AnonymBruker Skrevet 23. januar #17 Skrevet 23. januar Har sett det på SoMe, så da mener du at det stemmer? Ser masse rart på SoMe som jeg vet ikke stemmer. Anonymkode: 88436...cb0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå