AnonymBruker Skrevet 17. januar #21 Skrevet 17. januar Rødvinsfilosofen skrev (13 minutter siden): Tror det er ganske vanlig med de som har mange venner og som får seg kjæreste tidlig. Mange av de trener jo også og får seg lett jobb. Tror jeg ville ha forsøkt å fått til fast Taco-torsdag og søndagsmiddag. Middager som «holdes hellig» og hvor man samler alle, og prater sammen. 🙂 Fredager og lørdager er jo ofte fulle av morsomme aktiviteter. Ja det er helt riktig. Jeg har mange ganger søndager bare oss, pluss han, men han er bare helt nydelig. Prøver å snu det litt, tenke at det bare er bra hun ikke er mye ensom og alene. Hun har så mye venner rundt seg. Hun er også selvstendig så føler det er godt også. Anonymkode: 62422...716 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #22 Skrevet 17. januar Nå er nok gutter mer hjemme enn jenter tror jeg. De gamer gjerne i denne alderen, også jenter. Men der er ikke min datter. Anonymkode: 62422...716 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #23 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye er de hjemme? Her er hun så altfor lite hjemme. Har kjæreste da heldigvis så hun er mye med han. Heller det enn festlivet. Savner henne bare så, blar tilbake på bilder. Blir helt vemodig. Jeg har minsten her på 6år da, godt det Anonymkode: 62422...716 Er mye hjemme! Går på skole, trener og treffer venner,shopping osv, men chiller hjemme med serie,gaming med venner eller baker, brettspill med oss og div! Anonymkode: 1cb45...454
Anciol Skrevet 17. januar #24 Skrevet 17. januar 18 åringen min bor hjemme enda og foretrekker gaming kvelder etter jobb foran PC en sin hvor han chaatter med venner bortsett fra fredag, da drar han på fest med venner og kommer hjem ca 4.00 , mens vesla på 17 hun er ofte hos kjæresten, og han er ofte hos oss, da drar de ut for å spise med søsteren til kjæresten:) Etterpå kommer de hjem og slapper av Så mine er ganske hjemmekjære!
AnonymBruker Skrevet 18. januar #25 Skrevet 18. januar Min er mye hjemme! Og det er ikke bare bare det heller... Bekymrer meg for om han har venner, blir mobbet, om det er noe galt.. hva går han glipp av? Han har heldigvis idrett, og ett par gode venner, men så blir man bekymret om det er nok.. Anonymkode: dc618...6fa 1
Lorieen Skrevet 18. januar #26 Skrevet 18. januar Hun som fyller 17 i år: Lite hjemme. Bor borte i ukedagene (internatskole) og helgene tilbringes som regel med kjæresten eller venninner. Han som nylig fylte 18 er mye hjemme og det er jeg SÅ glad for.
AnonymBruker Skrevet 18. januar #27 Skrevet 18. januar 17 åringen er lite hjemme. Han trener 6 ganger i uken , ellers er han mye med venner. Når han er hjemme er han omtrent alltid på rommet sitt, jeg også savner å ha mer kontakt med han. Anonymkode: d6867...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #28 Skrevet 18. januar Straks 17 år her. Er fast på trening hver uke og han er trener til 2 fotball-lag som det går noen timer til uka + kamper på helg både for seg selv og lagene han trener. Ellers varierer det veldig hvor sosial han er. I perioder er han hyper-sosial å henger med venner og dama hver eneste kveld etter trening. Å noen helger er det full rulle. For å så ha perioder der han ikke orker noe utenom trening. Anonymkode: 70f0d...d7a
AnonymBruker Skrevet 18. januar #29 Skrevet 18. januar På hverdagene er han stort sett hjemme når han ikke trener (trener med idretten sin fire ganger i uken). I helgene er han stort sett på noe fredag og løredagkveld med venner. Jeg er en del taxisjåfør, for da får vi noe fine samtaler og tid sammen i bilen. Kjører og henter gjerne på fest etc. Anonymkode: 0fd9a...37a
AnonymBruker Skrevet 18. januar #30 Skrevet 18. januar Hun er ikke så mye hjemme. Det er skole, jobb, treninger, venninner og kjæreste. Hun er mye ute på farta. Anonymkode: d66b9...66e
AnonymBruker Skrevet 18. januar #31 Skrevet 18. januar Hverdagen er han hjemom etter skolen, deretter trener han i 2-3 timer. Lite hjemme i helgene. Han drar ofte til kompiser etter skolen på fredager og kommer hjem enten lørdag eller søndag. Da er det ofte bare dusje, slappe av og spise før ny runde på Sats. Men jeg er happy så lenge han er happy. For ikke så lenge siden var han miserabel uten venner og var hjemme hele tiden. Så byttet han skole og alt endret seg. Anonymkode: 2ff62...625
AnonymBruker Skrevet 18. januar #32 Skrevet 18. januar Nesten ikke hjemme. Har deltidsjobb ved siden av skolen, er mye sosial i helgene og sover ofte borte. Ja klart vemodig at hun er «på vei ut», men hun er veldig sosial og hun er blitt selvstendig. Lillebror på 13 er helt motsatt. Skulle gjerne sett at han hadde flere venner å være med. Deres velvære er tross alt viktigere enn vårt. Anonymkode: 54d12...354
AnonymBruker Skrevet 18. januar #33 Skrevet 18. januar Ikke helt det du spør om men da jeg var 17 var jeg aaaldri hjemme. Det gikk i skole- jobb/være ute med venner - hjem sent - sove - repeat. Av og til sov jeg hos typen så da så de meg vel enda mindre 😅 Dessverre er det nok normalt, gruer meg litt til den tiden kommer her i huset. Anonymkode: 08470...09b 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #34 Skrevet 18. januar Min 17 åring er mye hjemme, men er også da med kjæresten så føler jeg har fått meg et barn til. Det jeg synes er synd er at min 17 åring kuttet ut venner når han fikk seg kjæreste, nå er han bare med de på skolen og på trening. Det er kjæresten alltid, men veldig koselig at de velger å være hos oss. Anonymkode: 69a00...f37 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #35 Skrevet 18. januar Jeg flyttet ut da jeg var 17. Anonymkode: 80c3f...e0c
AnonymBruker Skrevet 18. januar #36 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): På hverdagene er han stort sett hjemme når han ikke trener (trener med idretten sin fire ganger i uken). I helgene er han stort sett på noe fredag og løredagkveld med venner. Jeg er en del taxisjåfør, for da får vi noe fine samtaler og tid sammen i bilen. Kjører og henter gjerne på fest etc. Anonymkode: 0fd9a...37a Dette er mitt triks også. Tilbyr meg alltid å være sjåfør. Fått flere kommentarer fra andre på at jeg må slutte å kjøre på han hele tiden, men det er jo samtalene i bilen jeg gjør det for ❤️ Min har mye trening og en kjæreste. Jeg vet det er naturlig, fint og bra- men ja, jeg kjenner også på savn! Anonymkode: 32e49...7d1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå