Gå til innhold

Hvor ofte i 49/50 årene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt og har et bra sex liv i over 20 år. Men hyppigheten har minsket. Sexdriven er ikke så høy lenger. Alt er fint når vi først starter. Blir ofte 2-3 ganger i mnd. Er dette normalt? Hva med dere andre i samme alder?

Anonymkode: 71a4b...ec2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hver dag. 52 og 42 år

Anonymkode: 6c44d...4d9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi har hatt og har et bra sex liv i over 20 år. Men hyppigheten har minsket. Sexdriven er ikke så høy lenger. Alt er fint når vi først starter. Blir ofte 2-3 ganger i mnd. Er dette normalt? Hva med dere andre i samme alder?

Tror 2-3 ganger i måneden tipper jeg er veldig normalt.

Vi er i det alderssegmentet og har sex 2-3 ganger i året. Dette er nok godt under gjennomsnittet vil jeg tro.

Anonymkode: 8f695...768

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hver dag. 52 og 42 år

Tror ikke det er så vanlig hvis dere har vært sammen i 20-25 år men

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 27 år. Nesten aldri. Jeg er 55, han er eldre

Anonymkode: a25de...978

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke vært sammen i 20 år da, men er i den alderen du sier i overskriften. Sex ca annenhver dag.

Anonymkode: 8e838...03c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er 43 og 54. Det blir som regel 2-4 ganger i måneden. Vi har små barn, og overskuddet er deretter. 

Anonymkode: 46f6d...903

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hver dag. 52 og 42 år

Vært sammen hvor lenge?

Anonymkode: b9327...e0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

over 20år, sex 1-2ganger i uken, jeg vil mer og han mistet mye lyst etter koronavaksinen..

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

over 20år, sex 1-2ganger i uken, jeg vil mer og han mistet mye lyst etter koronavaksinen..

Før det hver dag!

Skrevet

Vi er begge 54, og gift i mer enn 30 år, sex 1-3 ganger i uka.  Alt ble veldig mye bedre etter fylte 40- da begynte jeg endelig å vise han hva jeg likte.
Etter at barna flyttet hjemmefra kan vi tilbringe en hel ettermiddag på soverommet.. 

jeg vet jeg er heldig ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Særbo er tingen.. da forplikter vi oss til å hjelpe hverandre i samlivet, og med ekstra nytelser i sexlivet👏 
Nå gjør vi ting sammen som, vi ikke fikk oppleve med våre exer.. Eller nå finner vi ut nye ting og ting vi alltid har drømt om..
Ikke alltid vi knuller hverandre, vi varierer sexlivet med kos, nærhet og onani.. Så vi stikker innom for å prate og drikke kaffe, og til slutt til slutt kommer jo spørsmålet: 
"Er det lenge siden sist du onanerte? vil du at jeg skal onanere deg".. Dette er et gjensidig vanlig og ærlig spørmål fra begge.
Vi smelter begge av denne omsorgen🥰

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (55 minutter siden):

Særbo er tingen.. da forplikter vi oss til å hjelpe hverandre i samlivet, og med ekstra nytelser i sexlivet👏 
Nå gjør vi ting sammen som, vi ikke fikk oppleve med våre exer.. Eller nå finner vi ut nye ting og ting vi alltid har drømt om..
Ikke alltid vi knuller hverandre, vi varierer sexlivet med kos, nærhet og onani.. Så vi stikker innom for å prate og drikke kaffe, og til slutt til slutt kommer jo spørsmålet: 
"Er det lenge siden sist du onanerte? vil du at jeg skal onanere deg".. Dette er et gjensidig vanlig og ærlig spørmål fra begge.
Vi smelter begge av denne omsorgen🥰

Særbo er for mennesker med lav sexlyst, og andre prioriteringer...

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vært sammen i 29 år, jeg 47 år og han 52. Blir 1-2 ganger i uka. 3 om vi er heldige 😄

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 2-3 ganger+ i uken, i en aller annen form. Samleie eller oralsex der jeg suger han, liker det godt. Er glad i kjappiser, trenger ikke bruke så lang tid :) Er lett å tenne.

Anonymkode: 61ad8...2a0

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nesten hver dag. I midten av 50-årene. 

Anonymkode: 37ab0...a68

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Alt er normalt. Er dere på forskjellige planeter når det gjelder lyst og evne? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Gammelsmurfen skrev (9 minutter siden):

Alt er normalt. Er dere på forskjellige planeter når det gjelder lyst og evne? 

Synes 2- 3 ganger i måneden høres ganske bra ut. Skulle gjerne hatt såpass 

Anonymkode: ebeb2...e2e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

58 og 59 år, sammen i 40 år. Stort sett en gang i uke, i helger for det meste. Mer i ferier. To ganger forrige helg, to ganger denne helgen også. Inne i en god periode, altså. 

Anonymkode: 950f8...7a6

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det som er normalt, er det som passer dere.

Noen har sex daglig, noen en gang i uka og andre et par ganger i måneden. 

Anonymkode: 03a13...3e1

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...