AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Jeg har corona,og har ikke sår hals ,men veldig sår nedi brystet,våknet i morges knustørr i munnen,så er litt tett I nesen. Har ikke hostet mye,men fikk en hostekule i morges,og i slimet var det bittelitt blod. Kjente jeg ble livredd,noen som har peiling på om dette er normalt? Var kun den ene gangen. Hilsen redd og bekymre Anonymkode: 81b04...64b
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar En gang og så lite ville ikke jeg tenkt noe mer på. Jeg hadde avventet litt. Hvis det blir mer blod og flere ganger går det an å ringe legevakten og spørre hva de tenker. Anonymkode: 7dcc8...a61 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Skrevet 17. januar Allmenntilstanden din er viktigst! Anonymkode: 9ca78...057
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar Noen som har hatt dette selv? Anonymkode: 81b04...64b
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Noen som har hatt dette selv? Anonymkode: 81b04...64b Ja, har hatt det når jeg har hosta ved luftveissykdom. Det var bare pga. litt irritasjon. Anonymkode: 7dcc8...a61 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Skrevet 17. januar Blod i slim er et symptom som kan oppstå ved Corona. Jeg har hatt det (inkl. blodig slim) for noen år siden(med test) og lever fortsatt. Hadde muligens Corona på ny i julen med litt blod i snørret. Fortsatt oppegående. Anonymkode: b463b...45a
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Blod i slim er et symptom som kan oppstå ved Corona. Jeg har hatt det (inkl. blodig slim) for noen år siden(med test) og lever fortsatt. Hadde muligens Corona på ny i julen med litt blod i snørret. Fortsatt oppegående. Anonymkode: b463b...45a Dette er ikke i snørret,men hostet det opp😊 Anonymkode: 81b04...64b
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja, har hatt det når jeg har hosta ved luftveissykdom. Det var bare pga. litt irritasjon. Anonymkode: 7dcc8...a61 Hoster ikke veldig mye,men fikk en hostekule tidligere ,det var da det kom,men er sår i brystet😀 Anonymkode: 81b04...64b
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Skrevet 17. januar Irriterte slimhinner pga hosting, ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 8b592...898
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Irriterte slimhinner pga hosting, ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 8b592...898 Selv om en ikke hoster mye? Anonymkode: 81b04...64b
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selv om en ikke hoster mye? Anonymkode: 81b04...64b Ja, du fikk nok en bitteliten rift i en slimhinne når du hadde den hostekulen. Det er virkelig ikke noe å bekymre seg for så lite blod i slimet når man er forkjølet. Anonymkode: 0e918...d76 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå