Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder på å legge ut annonser på Finn og Tise. Men er litt overrasket over hvor lang tid det tar å selge noen ting/klær. Ja, noe selges samme dag, men allikevel. Jeg selger som regel med 80 prosent rabatt i forhold ti ny pris. Har tidligere solgt veldig mye på Finn. Men trenger noen tips! Er det forskjell på hva som selges raskere på finn fremfor Tise. Og bør jeg lage pakker? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er for lat/utålmodig til å selge noe særlig klær:flau:, men har fått solgt noe på Tise (med merkelappen på)

Som kjøper bruker jeg Finn, og har handlet en del klespakker. Dette er mine tips:

- Ta bilde av hvert plagg, og vis frem hele plagget. Bilder av bunker med klær er helt uinteressant, og enda verre: Bilde av en søppelsekk (ja, jeg har sett det flere ganger) :paff:

- Ikke bland størrelser! Har du gått ned fra XXL til M, så for guds skyld del opp pakken i hver størrelse.

- Ta helst bilder av plaggene med en person inni, det gir et mye bedre inntrykk av hvordan plagget sitter (ansiktet kan du sladde)

- Ikke bland inn sko og BH’er i pakken. Sjansen for at du og kjøper har samme kroppsfasong, puppe- og skostørrelse er helt minimal.

- Prøv å hold pakken til én stil, eller type plagg, f.eks kjolepakke. Hvis det er kjoler jeg som kjøper er interessert i, så hjelper det ikke at pakken har 10 shortser og 3 ytterjakker.

Anonymkode: 68149...8f2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...