Gå til innhold

Sophie Turner som Lara Croft

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dette blir bra. For å være helt ærlig tror jeg at jeg putte litt dopapir i trusa før jeg ser filmen, just i case. 

tomb-raider.jpg?w=1000&h=667&crop=1

Anonymkode: 61a83...c71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Men synes hun får ufortjent mye hat. Tenker det kan gå begge veier. 

Anonymkode: 84967...ad2

Skrevet

Syns hun er svært begrenset som skuespiller i det jeg har sett henne i. Men mulig det ikke spiller så stor rolle i denne filmen.

Kommer neppe til å se den uansett.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt delt, men det er fordi jeg har sett henne i filmer/serier hvor hun ikke spiller en rolle hvor kvalitetene til Croft er greia for karakteren. 

Jeg prøver å ikke ha noen forhåpninger basically. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke en sjanger jeg bryr meg nevneverdig om. Har ikke noe forhold til spillene, men har fått med meg at det foregår en kulturkrig mellom den progressive venstresida som helst vil erstatte alle kvinnelige hovedpersoner fra spillsjangeren med "kvinner" med utovertiss, eller de/dem skuespillere,  og "konservative" menn som er opptatt av puppe-størrelsen tile Lara Croft :)

Anonymkode: 12450...b3c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tror dette blir bra. For å være helt ærlig tror jeg at jeg putte litt dopapir i trusa før jeg ser filmen, just i case. 

tomb-raider.jpg?w=1000&h=667&crop=1

Anonymkode: 61a83...c71

Synes hun blir feil, men så er jeg heller ikke fan av henne. Synes hun er dårlig skuespiller 

Anonymkode: 8c129...cf7

• Nyttig 1
Skrevet

Hun passer veldig bra 

AnonymBruker
Skrevet

Hun ser ikke ut som en Lara Croft men kan godt hende jeg ombestemmer meg etter å ha sett filmen. 

Jeg liker henn i rollen som Sansa Stark

Anonymkode: be13b...9d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...