AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Jeg bulker aldri bilen ellers, er en god og trygg sjåfør ellers og hatt lappen ganske mange år. Men har lagt førerkortet mitt på hylla nå som jeg er gravid. Er jo mye mer sliten og trøtt, og sikkert uoppmerksom. Så jeg innså raskt at jeg kan ikke sitte bak rattet, når jeg nå har bulket bilen først inn i en stolpe i et parkeringshus, så inn i en postkasse og så holdt jeg på å rygge inn i en annen bil på en parkeringsplass. Er egentlig helt håpløst å ikke kunne kjøre bil nå, men det får så være, sikkerhet først. Flere som har opplevd/opplever det samme? Anonymkode: b2d30...581 2
mommyaka Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar Ikke når jeg var gravid.. men kræsjet pga amme tåke
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar mommyaka skrev (9 minutter siden): Ikke når jeg var gravid.. men kræsjet pga amme tåke Må ha vært kjipt, fortsatte du å kjøre bil etter det? Anonymkode: b2d30...581
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja! Anonymkode: f32fa...b20 Kan du fortelle litt? Godt å ikke føle seg alene og teit😅 Anonymkode: b2d30...581
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Skrevet 17. januar Dette har jeg aldri fortalt noen. Jeg ripte opp en bil med en handlevogn på en parkeringsplass utenfor en butikk . Og så gikk jeg bare videre. Er helt surrealistisk, jeg tenkte ikke over det før et par år etterpå. Og da følte jeg det var for sent å gjøre noe. Til mitt forsvar ble jeg innlagt på sykehus en time senere pga svangerskapsforgiftning-så jeg har ikke vært helt i vadder. Jeg husker det kjempe godt. Men agerte akkurat som om jeg var i fylla, litt sånn "oi, se på den stripa!". Anonymkode: 1ba25...1db 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette har jeg aldri fortalt noen. Jeg ripte opp en bil med en handlevogn på en parkeringsplass utenfor en butikk . Og så gikk jeg bare videre. Er helt surrealistisk, jeg tenkte ikke over det før et par år etterpå. Og da følte jeg det var for sent å gjøre noe. Til mitt forsvar ble jeg innlagt på sykehus en time senere pga svangerskapsforgiftning-så jeg har ikke vært helt i vadder. Jeg husker det kjempe godt. Men agerte akkurat som om jeg var i fylla, litt sånn "oi, se på den stripa!". Anonymkode: 1ba25...1db Uff så ekkelt det høres ut. Håper det gikk bra med deg etter svangerskapsforgiftning❤️ Anonymkode: b2d30...581
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Til mitt forsvar ble jeg innlagt på sykehus en time senere pga svangerskapsforgiftning-så jeg har ikke vært helt i vadder. Jeg husker det kjempe godt. Men agerte akkurat som om jeg var i fylla, litt sånn "oi, se på den stripa!". Anonymkode: 1ba25...1db Vadder? Anonymkode: c8e7f...73a
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vadder? Anonymkode: c8e7f...73a Jeg forsto at hun mente «vater». Anonymkode: b2d30...581 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette har jeg aldri fortalt noen. Jeg ripte opp en bil med en handlevogn på en parkeringsplass utenfor en butikk . Og så gikk jeg bare videre. Er helt surrealistisk, jeg tenkte ikke over det før et par år etterpå. Og da følte jeg det var for sent å gjøre noe. Til mitt forsvar ble jeg innlagt på sykehus en time senere pga svangerskapsforgiftning-så jeg har ikke vært helt i vadder. Jeg husker det kjempe godt. Men agerte akkurat som om jeg var i fylla, litt sånn "oi, se på den stripa!". Anonymkode: 1ba25...1db Er vel ikke så mye du kunne gjort 2 år senere. Anonymkode: a263a...27b
mommyaka Skrevet 17. januar #12 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Må ha vært kjipt, fortsatte du å kjøre bil etter det? Anonymkode: b2d30...581 Ja måtte det
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Skrevet 17. januar Nei. Jeg lar være å kjøre bil om jeg ikke er i fysisk form til det. Har svimt av 2-5 ganger i uka siste åra så er en stund siden sist jeg kjørte. Savner det veldig. Anonymkode: 9e043...204
AnonymBruker Skrevet 17. januar #14 Skrevet 17. januar Nei aldri gjort. Verken når jeg var gravid eller ellers. Har hatt førerkort i 25 år. Jeg kjører mye bil i arbeidet mitt da. Jeg synes du er flink som ser at du kanskje ikke skal kjøre akkurat no. Mange som er på veien som aldri har skulla vært på veien. Anonymkode: b0e0a...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Skrevet 17. januar Jeg ripa opp nybilen når jeg var høygravid. Begynte å grine, å ringte verkstedet å grein, var så dramatisk av meg under den samtalen , og rimelig flau når jeg kom dit å leverte bilen 😂 Anonymkode: 989a0...7d3
boblevann Skrevet 17. januar #16 Skrevet 17. januar Jadda! Lagde min første (og hittil siste) bulk i bil da jeg var 36+6 og tok permisjon. Gikk fra jobb, kjørte på butikken og rygga rett i veggen på parkeringshuset. En plass jeg har parkert TUSEN ganger før 🙄🙄 Aner ikke hva som skjedde, jeg var ikke tilstede i gjerningsøyeblikket tror jeg. Priser meg lykkelig for at jeg ikke rygga ned en gammel dame eller noe. Eneste fordel var at mannen (som elsker den bilen mer enn meg og ungene tilsammen tror jeg) ikke klarte å bli sint på meg der jeg stod kjempegravid og hikstegråt 😁
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Skrevet 17. januar Ikke jeg, men min mor rygget rett i et hushjørne da hun var gravid med mitt yngste søsken. Hun skulle parkere på samme plass som hun alltid gjorde, med bilen som hun hadde hatt i mer enn 5 år... Jeg tror det er eneste gangen hun har bulka en bil, og bestefar fiksa bulken i støtfangeren før min far kom hjem fra jobb. Jeg vet ikke om min far noen gang fikk vite om det. Jeg har i hvertfall holdt kjeft om det i over 50 år. Anonymkode: 08f76...062
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Skrevet 17. januar Nei. Rygget dog på en stolpe i ammetåka. Men til mitt forsvar var den særdeles lite synlig og hverken bilen eller stolpen tok skade av det. Traff rett på tilhengerfestet heldigvis. Anonymkode: d1608...b8a
AnonymBruker Skrevet 17. januar #20 Skrevet 17. januar Ja, jeg tok for krapp sving ut fra parkeringen og lagte noen riper i nabobilen. Kjørt bil i over 10 år uten å være i nærheten av noe før det… Anonymkode: afa72...a1e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå