Gå til innhold

"Han er stygg, hun er pen, mirakel!"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk høre i går fra ei i venninnegjengen at hun synes det er et mirakel at meg og min ektemann holder sammen ennå. Hun begrunner dette med at jeg er "pen" og at min ektemann er "stygg". 

Jeg merket at det ble en rar stemning i går etter at hun sa det. Ei annen ei var enig i dette, og sa at vi i det heletatt har nådd enda et jubileum snart er også et mirakel. 

Jeg holder meg slank og liker å pynte meg, det skal jeg ikke stikke under en stol. Min mann er "bamsete" eller dvs. tjukk. Synes han er snill, stødig og god. Og jeg liker hans utseende selvom det sikkert ikke appellerer til alle. 

Merker jeg fryser helt til og jatter med når de angriper mitt ekteskap sånn.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette for jeg føler de to dømmer meg nord og ned hver gang jeg prøver å si at vi har det fint :S 

• Liker 1
  • Hjerte 22
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hadde nok tatt en prat med desse venninnene. Har de selv fungerende forhold?

Jeg tenkte på det i går, at en bekjent at mannen min ikke var pen, da vi var nye. Og at det gjorde det litt rart å møte henne en lang periode. Men... Smaken er som baken, og jeg vet jo at han var en ganske så populær type før jeg møtte han (ikke at det betyr så mye). 

Du er heldig som har funnet en bra mann. I gode forhold er det ofte ikke krise om man går et par kilo opp eller ned, og det er heller ikke utsiden som betyr mest etter et tiår eller to.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags venniner er det du har, som har så lite respekt for deg, din mann og deres forhold? Dette ville ikke jeg akseptert.

Anonymkode: 30114...60f

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Oi, for et trist fokus venninnene dine har. Jeg fikk også noen slike kommentarer i starten av forholdet. Heldigvis hadde de fleste vett på å ikke si noe mer om det når vi hadde vært sammen noen år. 
Husker jeg ble litt perpleks, og ikke fikk svart særlig bra. Men for _meg_ har han alltid vært attraktiv. 
Nå som vi begynner å bli eldre og mer modne, verdsetter de fleste heldigvis andre kvaliteter hos en partner, fremfor utseende.

Anonymkode: 7bf92...309

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er lam i bakhodet.

Anonymkode: 7c07a...adf

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt mye luft mellom ørene der gitt. Hadde spurt hva hensikten hennes med å rakke ned på mannen din er. Sett henne litt på plass for å være tappet for sosiale antenner 

Anonymkode: d52a5...7bd

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Overfladiske og korttenkte venninner. Tiltrekning er så ulikt, men det skjønner dem ikke. Fu faen.

Anonymkode: 24fc5...d9d

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (2 timer siden):

Det hadde ikke jeg gjort i hvert fall. De som "angriper" mine nærmeste, får så hatten passer. 

Anonymkode: e1974...2c5

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De der hadde jeg aldri snakket til mer. 

De sitter og sier partneren din er "stygg"? Det er så sosialt tilbakestående at det er helt fascinerende. 

Anonymkode: 2a5b0...17c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde satt de kraftig på plass.

Mannen min er min bestevenn, partner, teammate, kjæreste og elsker.

Han er det nydeligste mennesket jeg vet om.

Som jeg vokste opp og forteller barna;

Har du ikke noe fint eller konstruktivt å si, hold kjeft.

Anonymkode: 31a7e...c19

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Til neste gang: Jeg er snill, og du er slem, likevel er vi venner. Så lenge det varer."

Anonymkode: fb864...366

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo måten noen menn velger å prøve å sjekke opp damer på også; "hvordan kan du være sammen med HAN, du som er så vakker/pen??". Man starter med å sjekke opp noen som allerede er i et forhold og det ved å påpeke hvor dårlig smak dama har? 😂

Jeg er for at venninner støtter når man er i et dårlig forhold som ikke er bra og man bør komme seg ut av, men å påpeke utseendet til andre folk på den måten er jo bare lavmål. Selv om man mener det er en mismatch.

Anonymkode: 7c6a2...bd9

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så de mener at du er sammen med en Nick Alto-type, men burde vært sammen med Mortimer? 

Jeg hadde nok sagt klart fra på melding om at de kan holde seg for gode til å kommentere negativt om partneren din. Det har de ingenting med. Tror også jeg hadde revurdert vennskapet om ikke de la seg flate. 

Anonymkode: 37f94...4af

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd noe liknende og det var utrolig sårende og ikke minst merkelig å høre da jeg naturligvis synes min kjæreste er den fineste i verden. Det var vel da jeg forstod at dette var mennesker som ikke verken ville meg vel eller var mine venner. Går store sirkler rundt dem i dag hvis jeg ser dem noe sted.

Anonymkode: d7b55...7ae

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Fikk høre i går fra ei i venninnegjengen at hun synes det er et mirakel at meg og min ektemann holder sammen ennå. Hun begrunner dette med at jeg er "pen" og at min ektemann er "stygg". 

Jeg merket at det ble en rar stemning i går etter at hun sa det. Ei annen ei var enig i dette, og sa at vi i det heletatt har nådd enda et jubileum snart er også et mirakel. 

Jeg holder meg slank og liker å pynte meg, det skal jeg ikke stikke under en stol. Min mann er "bamsete" eller dvs. tjukk. Synes han er snill, stødig og god. Og jeg liker hans utseende selvom det sikkert ikke appellerer til alle. 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette for jeg føler de to dømmer meg nord og ned hver gang jeg prøver å si at vi har det fint :S 

Det oser misunnelse.Er de tilfeldigvis single også ?

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende I'm Noen snakket slik om mannen min. 

"Det som er et mirakel, er at mennesker med deres holdninger har venner i det hele tatt" vile jeg sagt, reist meg opp og gått. 

De angriper ikke ditt ekteskap, de angriper mannen din. Hvor er din lojalitet? 

Anonymkode: 44b36...07c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg overhørte et par kommentarer om det jeg også, da jeg begynte i lag med mannen min for 17 år siden. Jeg tenker den dag i dag at de er mindre begavet de som sa dette. Dessverre konfronterte jeg dem ikke da, dvs at hun ene sa jeg i fra til, men en annen sa jeg ingenting til. 

Jeg har et par venninner som er kresen på utseendet, og de har nok tenkt tanken, men de liker mannen min og syns han er en kul fyr, så det skjønner hvorfor vi er sammen. De har heldigvis ikke sagt noe til meg..

Anonymkode: 58524...229

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bælfeit skrev (8 minutter siden):

Det oser misunnelse.Er de tilfeldigvis single også ?

Kutt ut da, alt handler ikke om misunnelse. Noen er bare dumme, slemme og/eller sosialt tilbakestående. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kutt ut da, alt handler ikke om misunnelse. Noen er bare dumme, slemme og/eller sosialt tilbakestående. 

Kansje en blanding av alle ?Uheldig kombo.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette er jo måten noen menn velger å prøve å sjekke opp damer på også; "hvordan kan du være sammen med HAN, du som er så vakker/pen??". Man starter med å sjekke opp noen som allerede er i et forhold og det ved å påpeke hvor dårlig smak dama har? 😂

Hadde vært så artig hvis dama Hadde parrert med å si "oja, du tenkte du hadde sjans siden jeg dater stygge menn? " 😆

Ts, jeg ville sendt dem en melding om at du har tenkt på det de sa, og at du ikke godtar at de snakker slik om mannen din mer. Det er både slemt og respektløst. 

De høres ærlig talt ut forferdelige. Personlighetsmessig

Anonymkode: f273a...faa

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...