AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Er det vanlig det er mye useriøse folk i politiet? Trodde de var oppgående, men jeg styret litt med en men han snakker jo til alle damer, følger nye hele tiden! Anonymkode: 6074f...db2 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det vanlig det er mye useriøse folk i politiet? Trodde de var oppgående, men jeg styret litt med en men han snakker jo til alle damer, følger nye hele tiden! Anonymkode: 6074f...db2 Du datet en mann, som er politi, men han snakket med andre damer. Og det betyr at det er mye useriøse folk i politiet? Hva om han var mekaniker? Hadde det var mye useriøse mekanikere og da? Make it make sense. Anonymkode: ea1cb...2aa 28 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar Dette var ganske rotete formulert, men hvis jeg forstår riktig: En fyr du dater som er politimann følger nye kvinner på sosiale medier selv om dere dater. Derfor lurer du på om politiet er useriøst? Anonymkode: de8ce...df8 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar Man kan kritisere politiet for mye, men en enkeltperson definerer ikke politiet som helhet. Anonymkode: 0ca5f...d7e 10
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Skrevet 17. januar Mjæh. De fleste politimenn er ordentlige. Har bare møtt hyggelige og seriøse politifolk på Tinder. Tror du likevel vil finne en viss prosentandel av menn i politiet som er drittsekker. En mix av små-narsissistiske trekk som blir forsterket av å faktisk være maktutøvere, med et voldsmonopol. Tror politiet, Forsvaret og brannvesenet tiltrekker seg mange folk som nyter å «være helt», å bli sett opp til, osv. På Instagram og Tinder får de flere likes og mer oppmerksomhet av kvinner - når de poserer i uniform. Gjerne etterfulgt av noen bilder av dem i bar overkropp. Tror mange elsker den oppmerksomheten de får. Har kommmet i kontakt med en håndfull ansatte i forsvaret og politiet, i BDSM-miljøer, rundt om kring i Norge. 🌶️ Er ikke veldig overrasket over at mange av de elsker å utøve makt og kontroll - også på soverommet… Anonymkode: 4cf87...43e 5 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har kommmet i kontakt med en håndfull ansatte i forsvaret og politiet, i BDSM-miljøer, rundt om kring i Norge. 🌶️ Er ikke veldig overrasket over at mange av de elsker å utøve makt og kontroll - også på soverommet… Anonymkode: 4cf87...43e Det handler jo ofte om at de har mye makt i livene sine og gjerne vil slippe den makten et eller annet sted. Som kommer frem i de utløpene. Har møtt flere homofile politimenn også - de likte det samme. Anonymkode: bfe07...55a
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Skrevet 17. januar Var det ikke en sak for noen år siden om et politikontor som var som reneste Paradise Hotell, hvor alle lå med alle? Anonymkode: e02a0...4d9 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Skrevet 17. januar Jeg har inntrykk av at de fleste politimenn er ganske seriøse og ordentlige. Men som i alle yrker finnes det alltid noen "råtne epler":) Anonymkode: fe380...ece 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var det ikke en sak for noen år siden om et politikontor som var som reneste Paradise Hotell, hvor alle lå med alle? Anonymkode: e02a0...4d9 Du tenker kanskje på «Knulle-Torsdag»-skandalen? Hvor politiinstruktører hadde sex / seksuell omgang med kvinnelige tredjeårsstudenter, på politihøgskolen? Anonymkode: 4cf87...43e 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det vanlig det er mye useriøse folk i politiet? Trodde de var oppgående, men jeg styret litt med en men han snakker jo til alle damer, følger nye hele tiden! Anonymkode: 6074f...db2 Du må arrestere han for å se for mye på andre damer! 😫 Men seriøst tror ikke han er keen på deg. Hvis jeg prater om andre menn til en mann så tenker jeg at han er en venn og det ikke er noe i luften mellom oss… jaja jeg personlig synes brannmenn og politimenn er turn off 😅 han høres ganske basic ut. Anonymkode: 93dad...618
AnonymBruker Skrevet 17. januar #12 Skrevet 17. januar Vært både gift med og har datet flere politimenn. De er like forskjellig som alle andre! Men de tiltrekkes yrket av en grunn. Mange er impulsive og spenningssøkende. Husker det ikke nå, men er et ordtak om at purk og røver ikke er så ulike. Anonymkode: 76fb4...d96 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Skrevet 17. januar Jeg kjenner mange politimenn, la oss si 10’stk. 3 av de 10 er skikkelig råtne epler…. Så om det er politiet eller mannen? Mannen selvfølgelig, men uniform, makt, guttastemning osv bygger jo bare opp en dårlig mann. Anonymkode: d973f...be8 3 1
Gjest Sirah Skrevet 17. januar #14 Skrevet 17. januar Han kan vel være en seriøs og god politimann selv om han er en dust på fritiden?
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette var ganske rotete formulert, men hvis jeg forstår riktig: En fyr du dater som er politimann følger nye kvinner på sosiale medier selv om dere dater. Derfor lurer du på om politiet er useriøst? Anonymkode: de8ce...df8 Nei men mange i det yrket virker som useriøse mennesker.. bruker stillingen som makt til å få seg sex hos kvinner. Flere tilfeller jeg har oppdaget det. Anonymkode: 6074f...db2 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kjenner mange politimenn, la oss si 10’stk. 3 av de 10 er skikkelig råtne epler…. Så om det er politiet eller mannen? Mannen selvfølgelig, men uniform, makt, guttastemning osv bygger jo bare opp en dårlig mann. Anonymkode: d973f...be8 Nettopp. Anonymkode: 6074f...db2 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du må arrestere han for å se for mye på andre damer! 😫 Men seriøst tror ikke han er keen på deg. Hvis jeg prater om andre menn til en mann så tenker jeg at han er en venn og det ikke er noe i luften mellom oss… jaja jeg personlig synes brannmenn og politimenn er turn off 😅 han høres ganske basic ut. Anonymkode: 93dad...618 Prater om? Men jeg kan snakke om andre for å bli bedre kjent, deler det meste. Men han har også nevnt en annen kvinne, men jeg har jo også nevnt en annen mann like før Anonymkode: 6074f...db2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det vanlig det er mye useriøse folk i politiet? Trodde de var oppgående, men jeg styret litt med en men han snakker jo til alle damer, følger nye hele tiden! Anonymkode: 6074f...db2 Eneste politi jeg har datet ville kun ha meg som ff, og det fungerte ikke for meg. Aldri møtt en så useriøs type. Kun interessert i én ting. Anonymkode: 48722...01d 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #19 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det vanlig det er mye useriøse folk i politiet? Trodde de var oppgående, men jeg styret litt med en men han snakker jo til alle damer, følger nye hele tiden! Anonymkode: 6074f...db2 Forsøk noen andre enn politi og se om det er noe bedre. Har du laget tråd om dette før? Anonymkode: 9c74c...2b8 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #20 Skrevet 17. januar Det er mange råtne epler i politiet. De gjorde en undersøkelse bland politistudenter, og 7 av 10 ønsker å bli politi av feile grunner. Anonymkode: 8cb4c...32c 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå