AnonymBruker Skrevet 18. januar #21 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, måtte nok hatt bein, armer og ikke minst et hode også… bare en mage er ikke nok 😂😂 Anonymkode: ecc12...234 Ser for meg mye rart nå... Anonymkode: 7a085...ae8
AnonymBruker Skrevet 21. januar #22 Skrevet 21. januar Det var det aller mest rareste spørsmålet jeg har lest her inne Anonymkode: e89af...c82 1
Lorian Skrevet 21. januar #23 Skrevet 21. januar ThereGoesBob skrev (På 16.1.2026 den 23.29): Vil tro en mage sier mye om en person. Men nok til å vite om man liker denne magen og dens eier...hva sier magefølelsen her da?? Veldig spesielt spørsmål. Kanskje ett konsept til ett nytt dating TV program? AI-Bilde generert av Chatgpt 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #24 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2026 den 23.36): hæ? Anonymkode: bbef7...557 Du forstod ikke dette, eller er du bare vanskelig? TS, jeg som kvinne, kan fint date en med litt mage. Anonymkode: 3ccdc...4f9
Fame Skrevet 21. januar #25 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 17.1.2026 den 0.22): Ja, jeg kunne datet en mage. Anonymkode: e2f5d...ccf Måtte inn i tråden for å se om det faktisk var dette ts mente Spilt for mye WoW opp gjennom, tror jeg
AnonymBruker Skrevet 21. januar #26 Skrevet 21. januar Åpenbart skrivefeil. Nei jeg kunne aldri datet en Maga. Det handler om grunnleggende verdier. Anonymkode: 59d11...367 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #27 Skrevet 21. januar En mage er jo flink med magi, er gjerne en belest professor-type, intelligent, bor gjerne i tårn og er langt mindre volatil enn en sorceror. De er heller ikke belemret med mer eller mindre heldige demoniske forbindelser slik som en warlock. Kunne lett ha datet Gale fra Baldur's gate 3, liksom: Anonymkode: ae034...53e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå