!Anonym! Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Hei, klarer ikke å finne ut, søkt overalt - hva betyr dette symbolet på komfyren?
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar En eller annen form for rens vil jeg tro. Anonymkode: a412a...f86
!Anonym! Skrevet 16. januar Forfatter #5 Skrevet 16. januar Ze.Xhx skrev (1 minutt siden): Hvilket merke? Gorenje
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar !Anonym! skrev (5 minutter siden): Gorenje «Basert på symbolene på bildet og vanlig ikonbruk på komfyrer/steikeovner: Venstre symbol (form som en langpanne med “stjerne” over): Dette indikerer damprengjøring / AquaClean. Symbolet med panne + glans/stjerne betyr at du skal helle vann i en langpanne eller bunnen av ovnen, og kjøre et program som bruker damp for å løse opp fett og smuss. Høyre symbol (vanndråpe med snøfnugg/stjerne): Dette betyr tining (defrost). Funksjonen brukes til å tine frossen mat skånsomt, vanligvis med sirkulert luft uten varme, eventuelt med minimal fukt. Kort oppsummert: Venstre: Damprengjøring av ovnen Høyre: Tinefunksjon (defrost)» Anonymkode: 9bc94...a91 1
Helene Skrevet 16. januar #7 Skrevet 16. januar Har du ikke bruksanvisning liggende? På ting jeg trenger daglig, vaskemaskin, stekeovn, bruker bruksanvisning. Har hatt ovnen i noen år nå. Les bruksanvisningen så går dette greit.
KaraThrace Skrevet 16. januar #9 Skrevet 16. januar Det er tegnet for pyrolyse. Tegnene er litt teit plassert i bruksanvisningen, men se under. Tegnet som står rett under teksten pyrolyse er for tining. (Dråpe med snøfnugg) 1
!Anonym! Skrevet 16. januar Forfatter #10 Skrevet 16. januar Helene skrev (15 minutter siden): Har du ikke bruksanvisning liggende? På ting jeg trenger daglig, vaskemaskin, stekeovn, bruker bruksanvisning. Har hatt ovnen i noen år nå. Les bruksanvisningen så går dette greit. Litt vanskelig når man leier og det ikke er min komfyr..
!Anonym! Skrevet 16. januar Forfatter #11 Skrevet 16. januar Tusen takk! Dere er flinke som klarte å finne det ut!
Helene Skrevet 16. januar #12 Skrevet 16. januar !Anonym! skrev (1 time siden): Litt vanskelig når man leier og det ikke er min komfyr.. Ja det skjønner jeg. Du må bare ta erfaring. Kjøpte selv en brukt ovn for noen år siden, men fikk med bruksanvisning. Bruker papiret fortsatt. Ligger rett ved ovn. Greier ikke huske. Kanskje jeg begynner å bli gammel.
newman01 Skrevet 17. januar #13 Skrevet 17. januar Det står et modellnummer i dørkarmen som regel. Så skriver man bare modellnavnet + manual på Google så er man igang. ChatGPT er også tilgjengelig for de som ikke orker å åpne døra og finne modellnummeret 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #14 Skrevet 17. januar Dette sier Google AI: "The image displays a pictogram for a marine sanitation device pump-out station. These stations are used to remove sewage from boats with onboard toilets." Jeg trur den tar feil! Anonymkode: 97d20...e84
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Skrevet 17. januar !Anonym! skrev (16 timer siden): Tusen takk! Dere er flinke som klarte å finne det ut! Fikk kkke sove når jeg så tråden din og måtte bare finne det ut 😅 Anonymkode: 824c0...68f
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dette sier Google AI: "The image displays a pictogram for a marine sanitation device pump-out station. These stations are used to remove sewage from boats with onboard toilets." Jeg trur den tar feil! Anonymkode: 97d20...e84 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 824c0...68f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå