AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Jeg har aldri vært en «smykkeperson», men ønsker å begynne. Jeg overtenker det og tenker det må være sett. Kan dere vise eksempler på hva dere bruker til hverdagslige anledninger som ikke er sett? Og kanskje heller ikke samme designer? Anonymkode: 4ded7...2fa
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Synes dere f.eks dette funker bra sammen selv om ikke noe egentlig hører sammen? Anonymkode: 4ded7...2fa 2 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar Jeg har ingen sett, men jeg blander ikke gull og sølv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes dere f.eks dette funker bra sammen selv om ikke noe egentlig hører sammen? Anonymkode: 4ded7...2fa Veldig fint!! Anonymkode: 0ea5e...33d 1 1
SPOCA Skrevet 16. januar #5 Skrevet 16. januar Forlovelsesring (safir, diamanter og hvitt gull): Giftering (gult gull): Øredobber (safir, diamanter og hvitt gull): Kjede/anheng (safir, diamanter og hvitt gull): Bruker også et armbånd i hvitt gull: 1 2 2
fru Alving Skrevet 17. januar #6 Skrevet 17. januar SPOCA skrev (På 16.1.2026 den 20.47): Forlovelsesring (safir, diamanter og hvitt gull): Giftering (gult gull): Øredobber (safir, diamanter og hvitt gull): Kjede/anheng (safir, diamanter og hvitt gull): Bruker også et armbånd i hvitt gull: Er dette bilder av deg?
SPOCA Skrevet 17. januar #7 Skrevet 17. januar fru Alving skrev (17 minutter siden): Er dette bilder av deg? Nei, det er fra Gullfunn.
fru Alving Skrevet 17. januar #8 Skrevet 17. januar SPOCA skrev (1 minutt siden): Nei, det er fra Gullfunn. Nei det lignet ikke særlig på profilbildet ditt heller😁
SPOCA Skrevet 17. januar #9 Skrevet 17. januar fru Alving skrev (1 minutt siden): Nei det lignet ikke særlig på profilbildet ditt heller😁 Haha, nei.
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Skrevet 18. januar Jeg bruker ofte armbånd. Har et fra Pandora som jeg setter stor pris på. Armbåndet i seg selv er enkelt og så bygger du på med charms. En eller flere alt etter hva du ønsker. Prøver å få kjøpt charms når jeg er ute og reiser. Anonymkode: 3ec31...9cc
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Skrevet 18. januar Jeg bruker for det meste armringer. Enten i gull eller sølv. Har flere typer. Har nylig også begynt å bruke et tenninsarmebånd i zirconia eller et annet armebånd med rubiner og justerbar kulelås. Jeg veksler mye mellom ulik ørepynt men nå om vinteren liker jeg ofte enklere øreringer. Bruker mest kjede/trå øredobber nå. jeg liker best enkle minimalistiske ringer til hverdags. Har ulike halssmykker som jeg liker å veksle mellom. Noenganger har jeg 2 på om gangen. Jeg bruker matchene smykkesett til spesielle anledninger. De settene jeg har er litt over the top så føler ikke det er hverdagssmykker. Hverdags smykkene er en miks mellom veldig minimalistiske og smykker som har flere vakre smykkestener. Liker også perler men bruker skjeldent perler om vinteren. Anonymkode: 59ab0...bb9
Thyra Skrevet 18. januar #12 Skrevet 18. januar Grønnsaksvaffel skrev (På 16.1.2026 den 20.29): Jeg har ingen sett, men jeg blander ikke gull og sølv. Er det feil å blande gull og sølv? Hva med å blande gult og hvitt gull?
Grønnsaksvaffel Skrevet 18. januar #13 Skrevet 18. januar Thyra skrev (2 timer siden): Er det feil å blande gull og sølv? Hva med å blande gult og hvitt gull? Jeg har ikke skrevet at det er feil. Jeg skrev at jeg ikke blander. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #14 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg bruker for det meste armringer. Enten i gull eller sølv. Har flere typer. Har nylig også begynt å bruke et tenninsarmebånd i zirconia eller et annet armebånd med rubiner og justerbar kulelås. Jeg veksler mye mellom ulik ørepynt men nå om vinteren liker jeg ofte enklere øreringer. Bruker mest kjede/trå øredobber nå. jeg liker best enkle minimalistiske ringer til hverdags. Har ulike halssmykker som jeg liker å veksle mellom. Noenganger har jeg 2 på om gangen. Jeg bruker matchene smykkesett til spesielle anledninger. De settene jeg har er litt over the top så føler ikke det er hverdagssmykker. Hverdags smykkene er en miks mellom veldig minimalistiske og smykker som har flere vakre smykkestener. Liker også perler men bruker skjeldent perler om vinteren. Anonymkode: 59ab0...bb9 Kan vi få se noen av de over the top settene? Anonymkode: 3012d...333
AnonymBruker Skrevet 18. januar #15 Skrevet 18. januar De ringene bruker jeg alltid, den ene er gifteringen min. Bruker armbåndet og hver dag. Kjedet er fra Pernille Croydon og det er jeg også blitt litt avhengig av. Anonymkode: 3012d...333 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #16 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan vi få se noen av de over the top settene? Anonymkode: 3012d...333 Prøver å være en så anonym bruker som mulig og disse er veldig spesielle og lett gjenkjennelige. Ingen av de har vært kjøpt i Norge og vært design er kun produsert i et lite kvantum. Hadde jeg hatt mere typiske smykker for det norske markedet ville jeg delt. Anonymkode: 59ab0...bb9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå