AnonymBruker Skrevet 17. januar #81 Skrevet 17. januar Før jeg så forslagene her tenke jeg Vilde Marie. Klinger fint. Men Vilde kan fint stå alene. Anonymkode: c0742...8fc 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #82 Skrevet 17. januar MissSkog skrev (2 timer siden): Aha! Den tråden har ikke jeg fått med meg så den referansen gikk meg hus forbi!🙃 Men jeg lurer jo faktisk på dette da 🤓Synes det er så rart å skrive på den måten med mindre det faktisk uttales på en annen måte, men inntrykket mitt er at det skal uttales som helt vanlig Katrine. Har tenkt det samme. Hadde en nabo for en stund siden som het Chatrine. Uttaltes som vanlig. Jeg har prøvd å slå meg til ro med at det blir samme lyd som i Christian Men ja, det ser feil ut for meg også! Anonymkode: 69a29...417
AnonymBruker Skrevet 2. februar #83 Skrevet 2. februar Vilde Kristine Vilde Kathrine Vilde Katarina Vilde Katinka Du har jo fått veldig mange gode forslag i tråden. Jeg ville lett etter navn i slekta, og dessuten tatt hensyn til hva som klinger best til etternavnet. Anonymkode: c27e1...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #86 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Villakulla Anonymkode: fb9b9...a98 Anonymkode: bb606...a36
AnonymBruker Skrevet 2. februar #87 Skrevet 2. februar Vilde Olava Vilde Serina Anonymkode: bb606...a36
AnonymBruker Skrevet 20. februar #91 Skrevet 20. februar Nå er det sikkert for sent, men pass på å ikke gi henne et overskyggende dobbeltnavn hvor hun egentlig vil hete det isteden for. Smak og behag da, Vilde er jo fint navn. Men sånn som noen skriver Vilde Serina, Serina er jo et spesielt navn som skiller seg ut i en klasse hvor det kanskje er andre som også heter Vilde. Anonymkode: 6752f...2d2 1
DoorKnob Skrevet 20. februar #92 Skrevet 20. februar Jeg syns i hvert fall at Vilde er et veldig fint navn! 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar #93 Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå er det sikkert for sent, men pass på å ikke gi henne et overskyggende dobbeltnavn hvor hun egentlig vil hete det isteden for. Smak og behag da, Vilde er jo fint navn. Men sånn som noen skriver Vilde Serina, Serina er jo et spesielt navn som skiller seg ut i en klasse hvor det kanskje er andre som også heter Vilde. Anonymkode: 6752f...2d2 Det er bare flott isåfall at hun selv kan velge å bruke navn nr 2 om hun ønsker det. Anonymkode: f9a36...92b
AnonymBruker Skrevet 24. juni #97 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 16.1.2026 den 18.59): Hei! Har dere noen andre forslag enn de som er nevnt under her som passer til navnet Vilde? Da med Vilde som første fornavn. Og hvilke av de jeg nevner her liker dere best? Vilde Amalie Vilde Louise Vilde Aurora Vilde Sofie Vilde Marie Vilde Johanne Vilde Eline Vilde Oline Vilde Kristine Anonymkode: ccb91...acc Vilde Hilde Anonymkode: 4e331...e27 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #98 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 16.1.2026 den 19.05): Av dine forslag liker jeg Vilde Kristine best. Vilde Anita eller Vilde Karita syns jeg også er fint. Anonymkode: 2edf2...7bd Er du 50-60 år? Anonymkode: 2b677...078
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå