AnonymBruker Skrevet 16. januar #21 Skrevet 16. januar Likte Vilde Louise best Anonymkode: 51a55...109 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #22 Skrevet 16. januar Vilde Josefine Vilde Therese Vilde Olea (min favoritt, kort selv om det er dobbeltnavn) Vilde Kristina Vilde Beate Anonymkode: a6add...a9d 3
Supersmurf Skrevet 16. januar #23 Skrevet 16. januar Vilde er et flott navn som står fint alene også. Vilde Malin, med trykk på lin eller Vilde Maline. Vilde Johanne Vilde Elin Vilde Helen Vilde Mari Vilde Olava 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #24 Skrevet 16. januar Vilde Chatrine? 😉 Anonymkode: bfb6c...841 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #25 Skrevet 16. januar Har ei Vilde Kristine, så synes selvfølgelig det klinger best. Kristine er etter oldemoren. Anonymkode: 1b602...0ee 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar #27 Skrevet 16. januar Vilde Aurora eller Vilde Amelia Anonymkode: 8dc60...00e 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #28 Skrevet 16. januar Vilde Kristine eller Vilde Louise. Vet også om ei som heter Vilde Katrine. Hva med Alvilde? Synes Vilde er litt tamt og "halvt" navn. Anonymkode: 0b73f...4c6 2 1
Daisy-love Skrevet 16. januar #29 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hei! Har dere noen andre forslag enn de som er nevnt under her som passer til navnet Vilde? Da med Vilde som første fornavn. Og hvilke av de jeg nevner her liker dere best? Vilde Amalie Vilde Louise Vilde Aurora Vilde Sofie Vilde Marie Vilde Johanne Vilde Eline Vilde Oline Vilde Kristine Anonymkode: ccb91...acc Vilde Louise var det jeg hadde tenkt å gå inn i tråden med, men de andre i kursiv tenker jeg også er fine. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #30 Skrevet 16. januar Vilde Marie, Vilde Kristine Likte godt Vilde Margrethe som noen andre foreslo. Anonymkode: 0dee8...561 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #31 Skrevet 16. januar Jeg synes fornavn to til Vilde er tungvint. Hvis du skal ha et dobbeltnavn synes jeg det blir slitsomt å uttale to navn. Anonymkode: 515bb...d14
AnonymBruker Skrevet 16. januar #32 Skrevet 16. januar I vår familie har alle mellomnavn (eller to fornavn), men det er et «system» på det. Et navn nr 2 bare for å ha det høres litt rart ut… Synes Vilde står best alene – men om du absolutt vil ha to likte jeg Vilde Oline best. Anonymkode: c42a2...8d0 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #33 Skrevet 16. januar Vilde Mari er bedre enn Marie. To e endinger ser rart ut. Anonymkode: 5d169...d71 1
BobbySocks Skrevet 16. januar #35 Skrevet 16. januar Tenkte Vilde Amalie når jeg leste overskrifta og fniste litt når jeg så du hadde det først. Så da blir det min stemme. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #36 Skrevet 16. januar Vilde Elise eller Vilde Emilie. Anonymkode: 21e90...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #37 Skrevet 16. januar Vilde Kristin (med trykk på siste stavelse) Vilde Agathe Vilde Cecilie Anonymkode: e04fd...e4a 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar #38 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor kan ikke Vilde stå alene? Anonymkode: 887a1...39c Denne kommer så raskt hver gang noen spør etter fornavn nummer to, at jeg begynner å lure på om kg har programmert det inn som autosvar. Anonymkode: 86cb3...456 2 1
Maleficenta Skrevet 16. januar #39 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Har dere noen andre forslag enn de som er nevnt under her som passer til navnet Vilde? Da med Vilde som første fornavn. Og hvilke av de jeg nevner her liker dere best? Vilde Amalie Vilde Louise Vilde Aurora Vilde Sofie Vilde Marie Vilde Johanne Vilde Eline Vilde Oline Vilde Kristine Anonymkode: ccb91...acc Vilde Mari ville jeg valgt heller enn Marie. Det klinger bedre sammen 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #40 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med Vilde Hilde? Anonymkode: 16425...039 dette Anonymkode: 33309...477 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå