AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Hei folkens! Jeg har bare lurt litt på hva som irriterer folk mest i hverdagen. Det kan være småting som å glemme noe viktig, eller følelsen av å ikke ha full kontroll over ting. For meg er det av og til sånn at jeg glemmer en regning og ender opp med ekstra stress, eller at daglige rutiner tar mer tid enn de burde. Har dere lignende opplevelser? For eksempel å glemme en deadline og få problemer av det eller bare generelt å holde styr på økonomi og avtaler? Bare nysgjerrig på å høre hva andre tenker. Kanskje det er felles ting vi alle sliter med. Takk for svar! Anonymkode: c26ce...376
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Irriterer meg over folk som glemmer regninger, og klarer ikke forstå hvordan det er mulig. Anonymkode: 78bd4...7cc 7
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar Irriterer meg over hensynsløse mennesker. Forstår samtidig at alle har gode og dårlige dager, og vi har ulike forutsetninger. Så jeg prøver å alltid ha empati, spesielt for de som irriterer meg. Noen mennesker gjør det bare veldig vanskelig å være tålmodig og forståelsesfull. Anonymkode: 9dce5...021 3
Beneath the Moon Skrevet 16. januar #5 Skrevet 16. januar Folk som bare må være midtpunktet, de som elsker sin egen stemme, de som har null selvinnsikt, bedrevitere og de som tar på seg offerrollen . 6 3
Maud-1919 Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar Stram tidsplan om morgenen. Hater det intenst å løpe mot klokka. 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar #7 Skrevet 16. januar Misliker mine egne dårlige vaner i hverdagen. Når jeg er litt stresset så er det typisk at jeg legger en ting på kjøkkenbenken/kommoden for å legge det på rett plass senere. I stedet for så kunne jeg gjort det med en gang og det hadde det vært ryddigere alltid. Gjør det samme med emballasje som egentlig skal kastes, om jeg stresser med å komme meg ut om morningen så ligger muligens epleposen etter siste eplet, siste rest av osten etc som skal kastes, igjen på kjøkkenbenken. Anonymkode: 116b1...fcf
AnonymBruker Skrevet 16. januar #8 Skrevet 16. januar Akkurat nå - at slaps alltid blir liggende til det fryser på og man ender opp med ruglete is som er umulig å gå på. Anonymkode: 0a216...5d3 7
Fiin Skrevet 16. januar #9 Skrevet 16. januar Mennesker som alltid vrir alle samtaler til å handle om seg selv. 2
Helene Skrevet 16. januar #10 Skrevet 16. januar Kunne irritert meg over familie som oppdaget at jeg levde etter søstert dødsfall. Ok litt irriterende. Men nå snakker vi hverdag. Jeg irriterer meg over at vi ikke får matavfall. Det var varslet og ser at eneboliger får det. Nå bor jeg i borettslag, spiller det noen rolle? Et åpen for å sortere. Tenker, vi kan ikke endre verden, men alle bidrag er litt.
SPOCA Skrevet 16. januar #11 Skrevet 16. januar At folk ikke forstår at man kan ha spesielle behov selv om det ikke synes ved første øyekast. Det er ikke så enkelt å forklare hvorfor barnet ikke er helt som deg og meg, når det ser "så normalt ut". Det gjør at man kan få en del blikk i visse situasjoner, som ikke alltid er enkelt. Det gjør at man holder seg unna offentligheten i stor grad, siden man ikke orker blikk og eventuelle kommentarer. 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #12 Skrevet 16. januar Her er det full orden på avtaler,de skriver jeg rett ned på kalenderen på mobilen. Men det som kan irritere er hvis jeg leter etter noe og ikke direkte husker hvor det er. Og når en egentlig har litt dårlig tid og bussen er forsinket er det litt irriterende. Anonymkode: 5e44c...dd9
AnonymBruker Skrevet 16. januar #13 Skrevet 16. januar Akkurat i dag var det at folk absolutt skulle gå på banen, før vi hadde gått av. Anonymkode: dcc49...3b0
AnonymBruker Skrevet 17. januar #14 Skrevet 17. januar Folk som bare buser inn på kontoret selv om man sitter opptatt i samtaler, teamsmøter eller annet. Pårørende som står utenfor døra når man kommer på jobb, med samme budskap som ørti ganger før som ikke er mitt ansvarsområde. Voksne som er i samme rom som åpenbart ikke liker hverandre av forskjellige grunner, som ikke kan vise normal folkeskikk, særlig når det er barn til stede. Mine ryddeferdigheter 😅 Anonymkode: 0e0ec...983
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Skrevet 17. januar Folk som klager over at ting blir verre og verre. At ting var bedre før. De tar beviselig feil, og det er irriterende å høre på snikk-snakket deres. De er et offer for nettavisenes skremselspropaganda. Dette er så normalt i Norge at jeg møter det hver dag. Det er bare trist. Sitter i et av de beste og tryggeste landene i hele verden og klager. Helt sykt. Anonymkode: b78b0...2bd 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Akkurat i dag var det at folk absolutt skulle gå på banen, før vi hadde gått av. Anonymkode: dcc49...3b0 Fotballbanen? Anonymkode: 7dc46...66d
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Skrevet 17. januar Styreleder i borettslaget som er klar for aldershjemmet . Som har sluttet å høre på oss som bor her. Anonymkode: a8e64...714
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Skrevet 17. januar Det er så mye, aner ikke hvor jeg skal starte engang. Anonymkode: ab2ee...c6c 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #19 Skrevet 17. januar Ingenting. Jo kanskje bilkø. Litt irriterende noen ganger Anonymkode: 410f4...179
AnonymBruker Skrevet 17. januar #20 Skrevet 17. januar Varierer, denne uke så har jeg irritert meg over folk som ikkje engasjerer seg i problemstillinger som påvirker dem, men forventer å beholde klageretten etterskuddsvis. Utover det så hater jeg å måtte gjenta meg selv, hater det, hater det. Folk som presser og ikke akseptere er svar, respektløst, de fortjener galgen. Anonymkode: 4a9a7...7d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå