Gå til innhold

Dater mann som glaner på andre kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en mann som med jevne mellomrom glaner på andre kvinner når vi er på date. Han kan til og med finne på å snu hodet for å se mer, og han ser litt borte ut i blikket når han ser på folk. Det kan være ei fin dame på fortauet, avkledde damer på stranda eller fullt påkledde damer i idrettshall. Han kommenterer dem ikke, men jeg avslutter alltid setningen jeg holder på med fordi han ikke følger med på hva jeg sier. Er det ansett som "greit"?

Jeg er slank og ser helt gjennomsnittlig ut, kanskje mer mot minussiden i og med at jeg nærmer meg 40, så burde kanskje ikke forvente at en jeg dater eller er i forhold med ikke heller vil se på andre...

Anonymkode: a3041...6bf

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ansett som greit i min bok. Men kan du ikke kommentere det? Hvis dere har vært på stranda sammen må dette ha vart så lenge at dere kjenner hverandre godt.

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme gjør min. Hele tiden. Er vi ute så glemmer han at han har dame. En gang snudde vi i en rundkjøring for å kjøre tilbake for å se på damen vi kjørte forbi. Håpløst.

Anonymkode: cf85f...11f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å kalle han mann syns jeg var å ta i..

Du vet jo selv, og mer trenger jeg vel egentlig ikke si. 

Anonymkode: 89756...d30

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke er glansbilde, helt gjennomsnittlig pent ansikt og overvektig kropp. Samboeren min har selvkontroll og klarer å styre blikket når han er ute med meg. 

Anonymkode: 8687d...e52

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med ansett som greit? Setter du ikke pris på det, så er det det som teller.

For meg. Nei. Jeg er ferdig med dette. Min erfaring er at dette er menn som mange ganger ikke gjør det nødvendige og respektfulle skifte fra å være alene til å være med noen. Det de gjorde alene, gjorde de med meg. De viste aldri vanlig forhåndshensyn. Jeg ble stående alene med å ta dem og måtte tigge om det jeg anser som normal respekt fra en partner.

Det er kjipt. Min opplevelse er at man blir lite sett av dem generelt og at man over tid blir irritert.

Anonymkode: c2b46...c48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme gjør min. Hele tiden. Er vi ute så glemmer han at han har dame. En gang snudde vi i en rundkjøring for å kjøre tilbake for å se på damen vi kjørte forbi. Håpløst.

Anonymkode: cf85f...11f

Fy fader. Jeg hadde gjort det slutt på stedet😱 Hadde blitt så oppgitt og mistet alt av følelser.

Anonymkode: 561e8...eb5

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du? 🤣 er han selv et fruktfat utseendemessige?  Hva med å gjøre det samme en periode? Se om han legger merke til at det er ugreit. 

Anonymkode: 78666...e24

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor, date en tufs? for mann er han ikke. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså. Må kommentere igjen. Jeg forstår ikke hvorfor dere ikke setter grenser for dere selv. Hvis dere ikke liker det, ikke finn dere i det heller. Det er altså så respektløs og enkelte menn trenger å lære seg å sette pris på damene de er sammen med. Huff. Blir rett og slett trigget at sånn oppførsel.

Anonymkode: 561e8...eb5

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Min gjør også det. Det irriterer meg. Og jeg blir såra. Jeg gjør også som deg, avslutter det jeg gjør eller sier fram til han er ferdig med å glo og så ser jeg på ham, på dama, på ham igjen og spør om han kjenner henne?? Da blir han sur. 

Anonymkode: 553d8...7a4

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en sånn en. Vet du hva han manglet? Empati. Og det viste jeg på flere områder 

Anonymkode: 6ee39...356

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min gjorde også det. Jeg begynte å gjøre det tilbake og da ble det slutt på det. Vi er begge menn. Tror det enkle oftest er det beste. Kreves ikke veldig mye tankekraft for å få løst tankeløse handlinger. 🙂 

Anonymkode: 382e0...e69

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Turn off. Var selv veldig flott for noen år siden og fikk så vondt av kvinner som var sammen med slike menn. Ydmykende!

Anonymkode: 2247f...e9c

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Som skrevet tidligere, speil han. Gjør det samme. Mange menn skjønner ikke opplevelsen og følelsen før han står i den selv.  Og pls , se på noen helt åpenbart digge , eller som har noe han ikke har. Dette er ikke liv laga så du kan likesågodt demonstrere litt før det evt blir oppvask og slutt på det, eller slutt på dere. Ikke bli ei masete sur ei…. Dont get mad, get even. 

Anonymkode: 78666...e24

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dater en mann som med jevne mellomrom glaner på andre kvinner når vi er på date. Han kan til og med finne på å snu hodet for å se mer, og han ser litt borte ut i blikket når han ser på folk. Det kan være ei fin dame på fortauet, avkledde damer på stranda eller fullt påkledde damer i idrettshall. Han kommenterer dem ikke, men jeg avslutter alltid setningen jeg holder på med fordi han ikke følger med på hva jeg sier. Er det ansett som "greit"?

Jeg er slank og ser helt gjennomsnittlig ut, kanskje mer mot minussiden i og med at jeg nærmer meg 40, så burde kanskje ikke forvente at en jeg dater eller er i forhold med ikke heller vil se på andre...

Anonymkode: a3041...6bf

Jeg hadde ikke akseptert det. Primitiv og lite attraktiv oppførsel. Vitner om lav selvkontroll. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er det ansett som "greit"?

Hvorfor tenker du at det kan være ansett som greit?? Stå nå litt opp for deg selv! 

Anonymkode: 26d50...91e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden dere fremdeles er i datingfasen så ville jeg ikke kastet bort tid på å «speile» han som noen foreslår, bare avslutt relasjonen. 

Anonymkode: 8687d...e52

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

For en dust!

Jeg hadde ikke giddet å forsøke å oppdra ham, la ham få kjenne på det samme eller lignende. 

Det han avslører er en underliggende manglende respekt for deg, Ts. Manglende respekt, manglende omtanke, manglende sosial intelligens.

Ikke noe å samle på, ikke noe å kaste bort mer tid på!

Anonymkode: 36fc5...84f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hadde vært sykt fett hvis du hver gang han snudde seg, tok på deg et plagg. Når han ser tilbake har du plutselig på deg en hatt. Neste gang han glor, så tar du på deg en falsk nese. Den tredje gangen står du på hendene.

Anonymkode: c2b46...c48

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...