Gå til innhold

Bulgaria - Romania, eller noe annet?

Fremhevede innlegg

Gjest regine
Skrevet

Hei, har tenkt meg på en ukes "syden" tur i første halvdel av juni, sammen med min 12 -åring. Men - jeg har har aldri vært på sydentur før, og lurer på om noen har gode steder å anbefale... Veldig ungdommelig, disko-utelivssted er ikke interessant, vil ha strand og mulighet for å se litt annet enn turister.

Ettersom pris er et tema ser det, etter litt søking på nett, ut som bulgaria/romania er gode alternativer.

Har dere kloke hoder noe annet å foreslå? Erfaring med steder hvor det har vært fint å være for både store og litt mindre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med øyhopping i Kroatia. Fly direkte med Norwegian til Split, hopp litt fra øy til øy til dere havner i Dubrovnic og fly direkte hjem derfra. Strendene er riktignok ikke de aller beste (rullestein og svaberg), men det er godt tilrettelagt for bading og snorkling og vannet er fantastisk. En 12-åring vil kanskje uansett synes det blir kjedelig å bare ligge på stranda. Prisnivået er veldig lavt, folk er hyggelige og maten god. Var der tre uker i fjor sommer og reiser gjerne tilbake.

Ellers kan du kanskje sjekke ut Jûrmala utenfor Riga (www.jurmala.lv) eller Albania (www.albanian.com).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...