Natttåke Skrevet 17. januar #41 Skrevet 17. januar Hvorfor skulle jeg tenke over naboene mine? Jeg kjenner dem ikke, og har ingen planer om å bli venner med dem. Her er det en høstfest for blokka, har ikke engasjert meg i dette heller. De er rett og slett like tilfeldige som de jeg møter på trikken.
AnonymBruker Skrevet 17. januar #42 Skrevet 17. januar Har en superkjendis til nabo, så ja tenker jo litt på det når vedkommende er hjemme 😂 Anonymkode: e65e6...4c1
Gjest Ramsay Street Skrevet 18. januar #43 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2026 den 14.03): Jeg tenker ikke over naboene mine, eneste gangen jeg ser de er når jeg passerer de på veien osv. Men jeg har ikke aning om hva de driver med til daglig. Noen venner av meg snakker fælt om naboene sine, og jeg blir så overrasket over hvor mye de får meg seg. Jeg må jo stille meg i vinduet å glane ut konstant, for å få med meg hva naboene driver med. Så er det vanlig å tenke over slikt? Nei, det er ikke vanlig med mindre man bor i den gata som er identisk med nicket mitt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå