AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Nesten alle mine venninner nå i 30åra har tatt dette....skremmende synes jeg. Det er jo alltid synlig på en eller annen måte, ser at det gjort noe. Alle kommer med det samme at det ikke er synlig 🙄. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette, at noen gjør så drastiske ting som botox. Nervegift. Man omgås mennesker som ikke har samme verdier og mentalitet. Anonymkode: 0de5d...f09 17
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Jeg tenker at mann aksepterer at folk er forskjellige og ønsker ulike ting. Skulle jeg dømt mine venner ,for vært valg de gjør som ikke jeg ville gjort selv, ville jeg vært venneløs. Anonymkode: a5564...c5a 18 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Nesten alle mine venninner nå i 30åra har tatt dette....skremmende synes jeg. Det er jo alltid synlig på en eller annen måte, ser at det gjort noe. Alle kommer med det samme at det ikke er synlig 🙄. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette, at noen gjør så drastiske ting som botox. Nervegift. Man omgås mennesker som ikke har samme verdier og mentalitet. Anonymkode: 0de5d...f09 Alle sier det ikke er synlig ja. Det samme med de som fyller leppene sine. Jo, det er synlig. Og trist at 30 åringer driver med det. Jeg er 41 og begynner å få linjer rundt øynene. Aldri i verden om jeg kommer til å bruke botox. Og det styggeste og dummeste jeg ser, er fylte 👄. Anonymkode: 5512a...95d 18 2 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nesten alle mine venninner nå i 30åra har tatt dette....skremmende synes jeg. Det er jo alltid synlig på en eller annen måte, ser at det gjort noe. Alle kommer med det samme at det ikke er synlig 🙄. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette, at noen gjør så drastiske ting som botox. Nervegift. Man omgås mennesker som ikke har samme verdier og mentalitet. Anonymkode: 0de5d...f09 De har ikke sett seg selv prate, le og gjøre andre ansiktsbevegelser og det ser helt jævlig ut. Klumpete og jævlig og ser ut som de har fått slag. Har de tenkt seg når huden blir gammel, slapp og utfylt pga botox og fillers. Ha ha skulle likt og sett de da. Operasjoner neste. Vær glad og fornøyd med den du er. Det kommer man best ut av. K59 uten fillers og botox Anonymkode: af514...df5 7 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Skrevet 16. januar Kvinner er som sauer, de operer i flokker og følger det alle andre sauene gjør. Så om trenden er botox, spise vegetar, være klimabevisst og gå bukser med sleng så er det det de gjør. Så endres trenden, da snur flokken seg som om de har en slagbjørn etter seg. Anonymkode: adf95...913 9 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar Det værste er når de ikke vil innrømme det. En barndomsvenninne mente hu hadde sagt til legen, fastlegen, at ho hadde hodepine. Da hadde han satt botox i hele panna hennes. jeg ble litt provosert, for jeg har hatt migrene i mange år, og vet at A; man må gjennom flere medisiner og tiltak før botox blir vurdert. Og B; man må til nevrolog og det er ikke fastlegen som setter eventuelle botox eller injeksjoner, men nevrolog. Og C; kan hende botox blir satt jevnt så lan ikke får slag lignende ansikt. Men ikke hele panna, mellom øyebryn og kråketær. enda latterligere blir det når samme person har hatt falske vipper siden 2004, brukt de sprøytene man ble brun av, tatt silikon og mye mer. Hu hat naturlig ekstremt krøllete hår og det har vært borte dag og natt, siden 2004. Jeg spurte om ho hadde tatt sånn blow out på håret. Men nekter. Greia er både at ho nekter for fiksing av utseendet, men og pengebruk. For ho liker å sutre over hvor fattig ho er. Nå er det vel ikke mye på den kroppen som ikke er fiksa litt på, men det skal benektes. Ho ble sammen med en som var ti år yngre enn seg da ho var 30. regner med det handler om det. Syns bare det er teit å ikke innrømme synlige ting og lyve. Men det værste er det der hodepine fastlege botox greiene. Anonymkode: 68bae...4a0 7 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #7 Skrevet 16. januar Jeg fikk en svært fremtredende dyp linje mellom øyenbrynene etter et grusomt samlivsbrudd hvor jeg oppdaget å ha blitt ført bak lyset på verste måte i lang tid. Denne ene endringen i ansiktet fikk meg til å se langt eldre ut, og den ville jo bare ha blitt verre og verre med årene. Jeg valgte å ta botox i denne, men ikke i panne, dermed får jeg fremdeles linjer i panne når jeg beveger meg og prater. Etter 3 runder med botox i dette området, har jeg ikke behøvd å ta det igjen. Det er som om den ble glattet ut, og siden den verste sorgen er over, har den ikke gjentatt seg. Det var ikke kun utseendefiksering som gjorde at jeg valgte dette, det var også fordi den ble en enormt synlig påminnelse av det vondeste året i mitt liv. Hver gang jeg så meg i speilet eller på bilder, så var denne påminnelsen tilstede. At folk velger å dømme, sier mer om dem selv. Jeg føler ikke folk reflekterer nok over de ulike årsakene bak disse valgene. Anonymkode: 5c94f...b92 10 13 8
AnonymBruker Skrevet 16. januar #8 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fikk en svært fremtredende dyp linje mellom øyenbrynene etter et grusomt samlivsbrudd hvor jeg oppdaget å ha blitt ført bak lyset på verste måte i lang tid. Denne ene endringen i ansiktet fikk meg til å se langt eldre ut, og den ville jo bare ha blitt verre og verre med årene. Jeg valgte å ta botox i denne, men ikke i panne, dermed får jeg fremdeles linjer i panne når jeg beveger meg og prater. Etter 3 runder med botox i dette området, har jeg ikke behøvd å ta det igjen. Det er som om den ble glattet ut, og siden den verste sorgen er over, har den ikke gjentatt seg. Det var ikke kun utseendefiksering som gjorde at jeg valgte dette, det var også fordi den ble en enormt synlig påminnelse av det vondeste året i mitt liv. Hver gang jeg så meg i speilet eller på bilder, så var denne påminnelsen tilstede. At folk velger å dømme, sier mer om dem selv. Jeg føler ikke folk reflekterer nok over de ulike årsakene bak disse valgene. Anonymkode: 5c94f...b92 Forskjell på de som faktisk trenger det og de som tror de blir sexy av det og fyller på til det unaturlige. Anonymkode: 5512a...95d 3 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar #9 Skrevet 16. januar Men forbi sine glansdager i 30-åra, nei deeet er de IKKE! Anonymkode: 8662d...f09 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #10 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kvinner er som sauer, de operer i flokker og følger det alle andre sauene gjør. Så om trenden er botox, spise vegetar, være klimabevisst og gå bukser med sleng så er det det de gjør. Så endres trenden, da snur flokken seg som om de har en slagbjørn etter seg. Anonymkode: adf95...913 Noen kvinner og noen menn er slik. Det er en personlighetsgreie, ikke en kjønnsgreie. Jeg syns det er en fallitterklæring for dagens samfunn at det er normalisert å injisere og operere inn kjemikalier i kroppen for å oppnå et skjønnhetsideal pushet av en kynisk industri. Anonymkode: 86448...b36 9 8
AnonymBruker Skrevet 16. januar #11 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kvinner er som sauer, de operer i flokker og følger det alle andre sauene gjør. Så om trenden er botox, spise vegetar, være klimabevisst og gå bukser med sleng så er det det de gjør. Så endres trenden, da snur flokken seg som om de har en slagbjørn etter seg. Anonymkode: adf95...913 Du sier noe der, man gjør som flokken pga vil bli godtatt.... De har mast om at jeg må prøve det, aldri livet. Anonymkode: 0de5d...f09 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar #12 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Alle sier det ikke er synlig ja. Det samme med de som fyller leppene sine. Jo, det er synlig. Og trist at 30 åringer driver med det. Jeg er 41 og begynner å få linjer rundt øynene. Aldri i verden om jeg kommer til å bruke botox. Og det styggeste og dummeste jeg ser, er fylte 👄. Anonymkode: 5512a...95d Ja, det er trist. Mange starter jo i 20årene også. Hadde aldri turt å bruke noe slikt.. Anonymkode: 0de5d...f09 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar #13 Skrevet 16. januar Jeg kommer til å ta det i pannen hvis jeg får dyp sinnarynke da det ligger litt til damene i familien å få det. Men da tenker jeg at man er i 50-60 åra. Jeg skjønner ikke at man tar botox i 30-åra. Jeg er også i 30-åra og har ikke en eneste rynke 🤔 Anonymkode: 609fd...a79 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar #14 Skrevet 16. januar Jeg fikk botox pga nerveskader,men jeg føler meg helt stiv og rar.Man mister mimikk.Så at folk orker og ha fjeset fullt skjønner ikke jeg,men vær sin lyst.Tenker også på hvor viktig ansiktsuttrykk er for dem som har små barn,som bare set et stivt fjes. Anonymkode: 33655...8d8 7 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar #15 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk botox pga nerveskader,men jeg føler meg helt stiv og rar.Man mister mimikk.Så at folk orker og ha fjeset fullt skjønner ikke jeg,men vær sin lyst.Tenker også på hvor viktig ansiktsuttrykk er for dem som har små barn,som bare set et stivt fjes. Anonymkode: 33655...8d8 Ja, ene av mine venninner så ser man at munnen beveger seg når hun snakker....men ellers er ansiktet helt stivt. Ekkelt å se på. Anonymkode: 0de5d...f09 7 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar #16 Skrevet 16. januar Laser og god hudpleie er mye bedre enn botox, man får finere hud men mister ikke mimikk. Fillers i lepper er for meg synonymt med lavstatus, det ser rett og slett ikke bra ut. Tenk om Ingrid Alexandra plutselig hadde dukket opp med fillers i leppene. Tror man må jobbe med seg selv og akseptere at utseendet forandrer seg med alder, ikke alltid botox gjør at man ser yngre ut heller ser bare ut som man har gjort noe. Synes f.eks. ikke Sophie Elise ser så mye yngre ut enn hun er ser bare stiv og rar ut i ansiktet. Anonymkode: 86380...249 10 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar #17 Skrevet 16. januar Det finnes jo nyanser, det er vel ikke så mange som tar så høy dose at det lammer musklene helt. Anonymkode: 91d90...a94 3
Rosa Dartle Skrevet 16. januar #18 Skrevet 16. januar Jeg tenkte at jeg aldri skulle gjøre det, men så bikket jeg 40, og begynte å få linjer. Og da var det rett å ta det. Vil forebygge. Tar ikke mye. Mannen min har ikke merket noe enda, han var egentlig imot det 😂 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #19 Skrevet 16. januar Tok botoxxi pannen. Ble glatt og fin. Men pannen var så blank. Nesten skinte. Er det vanlig? Jeg har bare gjort det en gang. Synes det er guffent å sprøyte inn godt i kroppen. I tillegg er det ganske kostbart. Anonymkode: c2199...4a6
AnonymBruker Skrevet 16. januar #20 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nesten alle mine venninner nå i 30åra har tatt dette....skremmende synes jeg. Det er jo alltid synlig på en eller annen måte, ser at det gjort noe. Alle kommer med det samme at det ikke er synlig 🙄. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette, at noen gjør så drastiske ting som botox. Nervegift. Man omgås mennesker som ikke har samme verdier og mentalitet. Anonymkode: 0de5d...f09 Alkohol er også nervegift, så da antar jeg du retter like mye kritikk mot de som drikker? Anonymkode: 91d90...a94 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå