AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Skrevet 15. januar Dvs rectocele operasjon og pernium (mellom vagina og anus) der de bygger opp igjen området etter fødselsskade? Ble man trangere etter operasjonen? Og lettere å gå på do? Anonymkode: 65884...009
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Dvs rectocele operasjon og pernium (mellom vagina og anus) der de bygger opp igjen området etter fødselsskade? Ble man trangere etter operasjonen? Og lettere å gå på do? Anonymkode: 65884...009 Ble trangere ja. For trang virker det som. Var bedre en periode, med tanke på å gå på do. En akutt endring i livssituasjonen gjorde at jeg stresset og måtte bære mer enn anbefalt. Ble alene med barn. Det kan ha gjort at problemene har kommet tilbake, og mest sannsynlig gjennom en operasjon til. Så ja du kan bli mye bedre. Bare sørg for at du har god støtte og hjelp, slik at du får tatt det med ro. Anonymkode: 512e2...e2c
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Skrevet 15. januar Ikke etter fødselskade, men etter mange operasjoner måtte jeg igjennom rectocele. For meg ble ihvertfall tarmen bedre Anonymkode: 99982...158
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar Ble ikke noe særlig trangere her, utenom akkurat i åpningen. Var lettere å gå på do da. Anonymkode: 986fe...994
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar Ble det som før skaden? Altså at du kan gå på do og få tømt alt på vanlig måte? Anonymkode: 2f4ab...74c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå