Gå til innhold

Par som inviterer en til bi MMF - hvilken platform bruker dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Par som inviterer en til bi MMF - hvilken platform bruker dere til å finne aktuelle kandidater?

Hvis folk lurer på hva bi MMF betyr. Det er trekant med to menn og en kvinne. Ja, alle har sex sammen.

Hvis dette ikke er for deg, da er det bare å skrolle videre 😅

Anonymkode: ca3c4...85c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det vi ser etter, men av det jeg observerer, så er det plenty slike menn på Spicymatch. Jodel, kan også være noe.

Anonymkode: 9d516...ace

Skrevet (endret)

Vi har ikke prøvd dette, men er på min "fantasiliste". Jeg har hørt at spicymatch kan være en grei plattform for å treffe likesinnede. Ser at AB kom meg i forkjøpet :)

Endret av 911
AnonymBruker
Skrevet

Gaysir, kanskje. Eller Facebook, - der er det mange tvilsomme.

Anonymkode: 4e1fb...9bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får overraskende mange slike henvendelser på Tinder. Synes det er en uting når jeg oppgir at jeg kun søker seriøst forhold. Fint dere tar hensyn og ikke henvender dere til folk som virkelig ikke vil ha henvendelser om dette.

Anonymkode: 54d3f...9f8

AnonymBruker
Skrevet

Et spørsmål til. Er det dealbreaker hvis vedkomande er en gift mann som gjør dette bak ryggen til kona?

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Har kun trekanter med folk jeg kjenner IRL, men jeg tenker at FetLife må være et bra sted? 

Får stadig vekk invitasjoner der, men det har ikke vært av bifile menn da. 

Anonymkode: 200e7...2fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får overraskende mange slike henvendelser på Tinder. Synes det er en uting når jeg oppgir at jeg kun søker seriøst forhold. Fint dere tar hensyn og ikke henvender dere til folk som virkelig ikke vil ha henvendelser om dette.

Får du uombedte hendvendelser fra bi seksuelle menn som spør om de kan joine deg og ektefellen i trekant?

AnonymBruker
Skrevet

Et spørsmål til. Er det dealbreaker hvis vedkomande er en gift mann som gjør dette bak ryggen til kona?

Ts.

Bruk prevensjon. 

Anonymkode: 200e7...2fb

AnonymBruker
Skrevet

Ts.

Tenker du å invitere annen kvinne til å ha sex med deg og kona di bør du vel ikke gå bak ryggen til kona di med det? Høres helt merkelig ut. 

Eller tenkte du å møte andre par der du er tredjepart uten at kona di informeres, TS? 

Begge deler er vel dealbreaker i grunn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts.

Er det ikke bedre å skille deg, så kan du ha sex med akkurat hvem du vil?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Får du uombedte hendvendelser fra bi seksuelle menn som spør om de kan joine deg og ektefellen i trekant?

Ja, har fått en del henvendelser fra profiler der det enten kun er mannen som søker tredjepart for dem som par eller mannen og kona som søker sammen med mannens profil. Ikke det jeg søker og forstår ikke at jeg høyresveipes når jeg tydelig skriver i profilteksten at jeg ikke er interessert i ONS, FWB, FF, trekant, de som søker elskerinner eller tredjepart for kun sex. Mange merkelige folk og sikkert også mange som ikke kan lese der inne.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har fått en del henvendelser fra profiler der det enten kun er mannen som søker tredjepart for dem som par eller mannen og kona som søker sammen med mannens profil. Ikke det jeg søker og forstår ikke at jeg høyresveipes når jeg tydelig skriver i profilteksten at jeg ikke er interessert i ONS, FWB, FF, trekant, de som søker elskerinner eller tredjepart for kun sex. Mange merkelige folk og sikkert også mange som ikke kan lese der inne.

Er du mann eller kvinne?

AnonymBruker
Skrevet

Spicymatch synes jeg er best. K50

Anonymkode: 3c556...98b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenker du å invitere annen kvinne til å ha sex med deg og kona di bør du vel ikke gå bak ryggen til kona di med det? Høres helt merkelig ut. 

Eller tenkte du å møte andre par der du er tredjepart uten at kona di informeres, TS? 

Begge deler er vel dealbreaker i grunn.

Det var tanken ja. 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du mann eller kvinne?

Kvinne som søker seriøst forhold med mann. Har fått venner av begge kjønn til å se over hvilke bilder jeg har i profilen. De bare rister på hodet og sier at bildene ikke gir inntrykk av at jeg forsøker å fremstå sexy eller på annen måte byr meg frem. De synes også det er rart. Jeg er skikkelig lei av den type henvendelser.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ts.

Spicymatch og fetlife, null problem å finne kandidater der. Om det er match og kjemi er heller sjelden, men vi er kanskje kresne. 

Får litt inntrykk av at du er mann, ts? Som ønsker et eventyr med bi par? Det er i allefall 100% dealbreaker, ingen parter skal holdes utenfor og svik er det værste som finnes! 

Kanskje du heller skal spørre kona di om dere skal invitere inn en mann? 

Anonymkode: 44a88...432

AnonymBruker
Skrevet

Lyst club, spicymatch og fetlife 

Anonymkode: 0c52e...57e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Spicymatch og fetlife, null problem å finne kandidater der. Om det er match og kjemi er heller sjelden, men vi er kanskje kresne. 

Får litt inntrykk av at du er mann, ts? Som ønsker et eventyr med bi par? Det er i allefall 100% dealbreaker, ingen parter skal holdes utenfor og svik er det værste som finnes! 

Kanskje du heller skal spørre kona di om dere skal invitere inn en mann? 

Anonymkode: 44a88...432

Hun er ikke så keen på akkurat det 😅

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...