AnonymBruker Skrevet 16. januar #21 Skrevet 16. januar Ja, elsker jobben min! Anonymkode: 7e223...441
Beneath the Moon Skrevet 16. januar #22 Skrevet 16. januar Ja, jeg syns jobben min er veldig spennende og meningsfull.
AnonymBruker Skrevet 16. januar #23 Skrevet 16. januar Jeg jobber med salgssupport og ordrebehandling og liker akkurat denne kombinasjonen. Får snakket med mennesker og hjelpe til, samtidig som jeg slipper å møte mennesker fysisk. Anonymkode: f5219...8f0
AnonymBruker Skrevet 17. januar #24 Skrevet 17. januar Liker jobben min, selvsagt det samme om igjen og om igjen men trives. Har vært der i 27år. Anonymkode: 7faff...2cf
Frøkenfryden Skrevet 17. januar #25 Skrevet 17. januar Psykolog i offentlig helsevesen på 13.året. Ja, fortsatt spennende.
AnonymBruker Skrevet 17. januar #26 Skrevet 17. januar Absolutt. Jobber med barnevern, primært alvorlige voldssaker. Den er også grundig utbrennende. Anonymkode: 0ad7a...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #27 Skrevet 17. januar Nei. Jeg har en drit kjedelig jobb. Godt betalt og gode kollegaer, men that’s it. Kunne gjerne tenkt meg over i de baner du nevner, men nå er det toget gått for min del. Jobber frivillig i en redningsetat ved siden av den gørr kjedelige jobben, så får _litt_ variasjon i det hele, tross alt. Anonymkode: e8331...a26
AnonymBruker Skrevet 17. januar #28 Skrevet 17. januar Ja! Jobber som fagleder i et stort norsk selskap, så styrer i stor grad hva vi skal forbedre og jobber tett med masse flinke folk. Kommer ikke høyere uten personalansvar, og det har jeg ikke lyst på. Er utdannet akkurat i det jeg jobber med. Anonymkode: 73ecd...c6c
AnonymBruker Skrevet 17. januar #30 Skrevet 17. januar Har reisejobb. Selve jobben er veldig spennende, å oppleve nye steder er spenndende, men selve reisebiten er ikke så spennende. Mange timer i bil og på flyplasser. Vil ikke si akkurat hva jeg jobber med da jeg ikke vil avsløre hvem jeg er, men la oss si jeg reiser f.eks rundt i Europa og reparerer maskiner for en norsk produsent. Anonymkode: a8aec...033
AnonymBruker Skrevet 17. januar #31 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2026 den 18.37): Jeg jobber på kontor med mye administrativt og kan kjenne at jeg nok av natur er litt spenningssøkende. Hadde digget å jobbe i for eksempel politiet, ambulanse, fengsel eller andre yrker hvor "ingen dag er lik" og som er litt uforutsigbar. Det er et eller annet som tiltrekker meg ved det. Er yrket ditt spennende? Og for dere som jobber i yrkene jeg nevner eller andre tilsvarende, hvordan er det? Anonymkode: c08d7...e7e Jobber i en av etatene du sier virker spennende. Og det er skikkelig spennende. Jeg jobbet på kontor før jeg tok ny utdannelse, og nå skjønner jeg ikke hvordan folk orker å jobbe innen noe annet enn hva jeg gjør 😅 Anonymkode: 4fa19...559
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå