Gå til innhold

2 møte med date og veien videre...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker dere som har truffet daten for 2-3 gang, kan ikke dere også oppdatere litt? 

Jeg har etter flere uheldige forsøk tidligere ikke funnet kjærligheten siden lik eks dro fra, vi var sammen i 11år. 

Dating ender jo oftest opp i ingenting. Eller sex relatert. Nå har jeg truffet en 2 ganger, overnatting på siste. Etter erfaringer nå så tar jeg det knusende med ro, orker ikke needy tilfeller av meg selv. 😅 ettersom jeg lå med daten for 3 dager siden blir jeg alltid litt redd for avvising etterpå. 

Han snapper jo men merker fort om interessen avtar. 

Hilsen ei som er drit lei datin. 

Anonymkode: bd0b6...795

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sitat

ettersom jeg lå med daten for 3 dager siden blir jeg alltid litt redd for avvising etterpå

Hvorfor ligger du så tidlig med daten hvis du er redd for avvisning etterpå? 

Jeg ligger ikke med daten for date 4, jeg vil først blir kjent med en person.....og jeg er en mann. 

Endret av Q2012
  • Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da kan det vel være lurt å vente litt lengre med å ha sex.

Anonymkode: 17c83...823

• Liker 2
Skrevet
Q2012 skrev (1 time siden):

Jeg ligger ikke med daten for date 4, jeg vil først blir kjent med en person.....og jeg er en mann. 

Gir ikke så må mye mening om man venter til fjerde daten hver gang heller, man ser det an.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Runnah skrev (11 minutter siden):

Gir ikke så må mye mening om man venter til fjerde daten hver gang heller, man ser det an.

Hvorfor ikke? Du blir ikke kjent med en person etter bare noen timer sammen. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om de trekker seg tilbake etter det er enten fordi de fikk det de var ute etter og da vil du uansett ikke ha de eller fordi de foretrekker en dame som ikke deler av seg selv for tidlig og da vil ikke de ha deg. Tror ikke det er vanskeligere enn det.
Hvorfor i alle dager vil du ligge med de før du har hatt sjanse til å bli kjent med de?

Anonymkode: e305b...c6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om de trekker seg tilbake etter det er enten fordi de fikk det de var ute etter og da vil du uansett ikke ha de eller fordi de foretrekker en dame som ikke deler av seg selv for tidlig og da vil ikke de ha deg. Tror ikke det er vanskeligere enn det.
Hvorfor i alle dager vil du ligge med de før du har hatt sjanse til å bli kjent med de?

Anonymkode: e305b...c6b

På første date ville han også, men jeg han fikk en pen avvisning av meg😊

Han er ikke noe spesielt av. Er bare jeg som blir litt bekreftelsessyk dagen etter første sex. Men jeg er bedre nå enn noen gang. Jeg har prøvd å ikke være så intens å la ballen ligge litt hos han. Å vise at man har selvtillit er jo bare tiltrekkende tenker jeg. 

Jeg lå med eksen min på andre date. Varte i 11år, så tror ikke det har så mye å si. Viktig å vise alt til han da, at han ikke tror jeg flørter med andre. D er ikke særlig grønt flagg. 

Han sender meg flere snapper så jeg tror han er smått interessert. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Q2012 skrev (3 timer siden):

Du tror ikke menn kan vente til 4. daten og fase ut etter sex da? Jeg har opplevd å bli faset ut etter å ha ventet med å ha sex til 5. daten, og jeg er samboer på fjerde året med mannen jeg hadde sex med, første gangen jeg møtte han. 

Anonymkode: 6f900...79a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du tror ikke menn kan vente til 4. daten og fase ut etter sex da? Jeg har opplevd å bli faset ut etter å ha ventet med å ha sex til 5. daten, og jeg er samboer på fjerde året med mannen jeg hadde sex med, første gangen jeg møtte han. 

Nettopp. Har ingen sammenheng. Det som derimot er viktig er å være direkte med hvordan man vil ha det. Jeg tror dessuten at menn fortere vil møte dama kjapt igjen om sexen var god. Alle menn vet jo at sex og kjemi i senga er viktig. Har man null kjemi in bed, så går gnisten fort bort. 

Han her var bare på alle mulige måter 🤌🤌 men jeg er nesten ni år eldre enn han da. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det sier jeg ikke, jeg svare bare på hva TS skriver. Men alle vet der er ingen problem å være litt tilbakeholden med å være fysisk. 

AnonymBruker
Skrevet
Q2012 skrev (3 timer siden):

Det sier jeg ikke, jeg svare bare på hva TS skriver. Men alle vet der er ingen problem å være litt tilbakeholden med å være fysisk. 

Er jo bra at du som mann skriver det 😊

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er jo bra at du som mann skriver det 😊

Jeg syns det er viktig at kvinner ikke tenker alle mannfolk er de samme. Jeg er ikke oppvokst i Norge så kanskje jeg se annerledes på ting enn Nordmenn.

• Hjerte 1
Skrevet
Q2012 skrev (7 timer siden):

Hvorfor ikke? Du blir ikke kjent med en person etter bare noen timer sammen. 

Du skrev fjerde daten. Kan like gjerne være tredje eller femte.

Skrevet
Runnah skrev (8 minutter siden):

Du skrev fjerde daten. Kan like gjerne være tredje eller femte.

Jeg skriver for fjerde date...femte er etter fjerde. For meg er sjansen veldig liten jeg ligger med noen på tredje date. De fleste viser etter tredje date mer hvordan de er som person, i begynnelsen prøve alle gjøre sin best for å gi en bra inntrykk. 

Skrevet (endret)

Jeg forstår godt behovet for bekreftelse etter man har hatt sex. Dette er nok ikke så annerledes for menn som også søker langvarig forhold. Bare tenk at du er mer enn bra nok som du er uansett, og hvis det ikke fungerer for dere så går du bare videre. ❤️

Om man har sex på første date eller tiende date, tror jeg ikke har noen betydning for varigheten til forholdet. Det er arbeidet man begge legger i forholdet som betyr noe. I forhold som varer lengst er fordelingen 60/40, der begge prøver å være 60 😊

Endret av Lorian
  • Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Lorian skrev (5 timer siden):

Jeg forstår godt behovet for bekreftelse etter man har hatt sex. Dette er nok ikke så annerledes for menn som også søker langvarig forhold. Bare tenk at du er mer enn bra nok som du er uansett, og hvis det ikke fungerer for dere så går du bare videre. ❤️

Om man har sex på første date eller tiende date, tror jeg ikke har noen betydning for varigheten til forholdet. Det er arbeidet man begge legger i forholdet som betyr noe. I forhold som varer lengst er fordelingen 60/40, der begge prøver å være 60 😊

Fint at du sier 😊 

Han er merkelig nok mindre på nå etter den natten sammen, selvom han var i skyene den natten. Ville for 3 gang på morgenen, så ingen tvil om at jeg var tiltrekkende for han. Det virker som for meg at det ikke holder å være tiltrekkende, fin og ha god kjemi? Vi skal jo møtes om ei uke, selvom jeg syntes svaret var litt vagt. Han skrev "det kan vi prøve å få til". Han sender ikke mye "Har du hatt en fin dag" osv men svarer meg og sender natta tilbake.. Men det er kanskje fordi jeg sender han ganske ofte. Jeg må nok roe ned litt og se han ta initiav. Hva tenker du? At dette er en som kun vil kose seg når behovet utspiller seg ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fint at du sier 😊 

Han er merkelig nok mindre på nå etter den natten sammen, selvom han var i skyene den natten. Ville for 3 gang på morgenen, så ingen tvil om at jeg var tiltrekkende for han. Det virker som for meg at det ikke holder å være tiltrekkende, fin og ha god kjemi? Vi skal jo møtes om ei uke, selvom jeg syntes svaret var litt vagt. Han skrev "det kan vi prøve å få til". Han sender ikke mye "Har du hatt en fin dag" osv men svarer meg og sender natta tilbake.. Men det er kanskje fordi jeg sender han ganske ofte. Jeg må nok roe ned litt og se han ta initiav. Hva tenker du? At dette er en som kun vil kose seg når behovet utspiller seg ? 

Ja du har ihvertfall tilfredstilt han godt og sånn sett kan det forklare hvorfor han er roligere nå som behovet hans er dekt. Jeg får ikke følelsen at han er forelsket i deg, så jeg tror at det er bra du roer ned og lar han ta initiativ.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Fint at du sier 😊 

Hvordan var kommunikasjonen før?
Det er vanskelig å skulle si noe når man ikke vet hva som har endret seg i kommunikasjonen mellom dere. 
Han er mindre på nå, hva legger du i det? 
Er det du eller han som ikke vil/kan møtes tidligere? 

Jeg har møtt daten min to ganger, men ikke overnatting. Jeg har ikke noe i mot overnatting/sex tidlig, men det har ikke passet seg slik for oss nå. Men jeg orker ikke noe der det går over en uke mellom møter. Da skal det være veldig god grunn. 

Anonymkode: 8bb82...3af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan var kommunikasjonen før?
Det er vanskelig å skulle si noe når man ikke vet hva som har endret seg i kommunikasjonen mellom dere. 
Han er mindre på nå, hva legger du i det? 
Er det du eller han som ikke vil/kan møtes tidligere? 

Jeg har møtt daten min to ganger, men ikke overnatting. Jeg har ikke noe i mot overnatting/sex tidlig, men det har ikke passet seg slik for oss nå. Men jeg orker ikke noe der det går over en uke mellom møter. Da skal det være veldig god grunn. 

Anonymkode: 8bb82...3af

Den var noe i nærheten som nå men en periode igår var han mer stille. Eller han sendte bare helt vanlige tilbakemld. Idag har han sendt endel snapper til å begynne med, men det er typisk snapper som han sender til alle. Har bestemt meg for å roe ned snappene litt. Jeg tenker han sikkert skriver med andre jenter også tross det gule hjertet vi har på snap. 

Det er bare sånn altoppslukende å tenke sånn. 

Ja ei uke , eller over som det var her, er lenge. Det er pga han har barnet sitt den uka, så måtte bli sånn. 

Hva skal jeg gjøre? Hater når interessen minkes etter en natt sammen, da var den spenningen over vel😌

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Lorian skrev (På 16.1.2026 den 13.23):

Ja du har ihvertfall tilfredstilt han godt og sånn sett kan det forklare hvorfor han er roligere nå som behovet hans er dekt. Jeg får ikke følelsen at han er forelsket i deg, så jeg tror at det er bra du roer ned og lar han ta initiativ.

Siden du er mann. Må høre med deg. 

Jeg sa etter sist at vi kunne møtes neste helg. Det hørtes jo greit ut, må prøve å få til det skrev han. Så har vi snappet hver dag nå. Idag lagde jeg boller med krem og han sa , mm så nydelig ut. Jeg skrev; Jeg kan lage å ta med neste gang? Da skrev han "ja kanskje det😅". Alt virker så diffust. Tror du ikke han vil møte meg eller ble det kanskje med bollene fordi han ikke vil ha. Det var jo bare en enkelt ting. Mulig jeg overreagerer men kjipt å håpe på en avtale, så blir det ikke sånn likavel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...