AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Skrevet 15. januar Noen som bruker den på mobil? Jeg ser beholdning og at jeg har en Aks. Men jeg kan ikke se beløpene jeg har spart eller hva nåværende spareavtale består av. Jeg synes løsningen er lite brukervennlig og mangler mye nødvendig informasjon - men kanskje det bare er jeg som ser på feil sted? Så: er det mulig å se nåværende spareavtale i detalj, kjøpe flere fond osv uten å lete seg fordervet? Jeg lurer også på om Nordnet har bedre grensesnitt, for i så fall bytter jeg. Anonymkode: 10f2b...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Skrevet 15. januar Kron er et alternativ til Nordnet og har en veldig brukervennlig og "pen" app Anonymkode: 1f05c...a7d
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Skrevet 15. januar Jeg har KLP og har aldri likt deres fondsløsning når det gjelder informasjon til meg som kunde. Men fondene kommer godt ut, er rimelig forvaltet og ikke gidder jeg å se på utviklingen til stadighet. Spareavtalen ruller og går, og sannsynligvis ender jeg opp med bedre avkastning enn å ha pengene stående på høyrentekonto. Hvis du sparer på lang sikt, bør du egentlig ikke følge for godt med. For det vil jo også være nedturer, og de er det ofte best å ikke vite så mye om. Anonymkode: ab8f1...edd 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis du sparer på lang sikt, bør du egentlig ikke følge for godt med. Joda. Men jeg prøver å se detaljene på spareavtalen jeg opprettet og blir veldig frustrert over at det ikke er mulig. Håper noen vet hva man eventuelt gjør. Anonymkode: 10f2b...1c2
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kron er et alternativ til Nordnet og har en veldig brukervennlig og "pen" app Anonymkode: 1f05c...a7d Kron er vel dyrere enn Nordnet, såvidt jeg husker. Anonymkode: 10f2b...1c2
Tonjemor74 Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar Jeg synes også at app versjonen til KLP fondsportalen er dårlig/vansjelig å navigere i. Men på PC er den veldig oversiktlig og brukervennlig -og jeg finner all info, statistikker osv når jeg logger inn via PC.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå