Gå til innhold

Kvinner tenner på menn med flotte kropper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forskning viser at kvinner tenner mest på menn med flotte kropper. Det er biologi. Kjør debatt. 

Anonymkode: b2579...021

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke det samme sies om menn ? Slik at dette egentlig er en diskusjon om mennesker tenner på mennesker med flotte kropper ? Det finnes også variasjoner i hva man finner attraktivt. 

Anonymkode: 93a2f...383

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forskning viser at kvinner tenner mest på menn med flotte kropper. Det er biologi. Kjør debatt. 

Trenger man forskning for å fastslå dette?

Anonymkode: 09cf1...c43

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke forskning for å si det.  En selvfølge, slik menn tenner på kvinner med flotte kropper. 

Anonymkode: 04ccd...7fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så mye å debattere. Forskning viser det og det er jo også fakta.

Men, det finnes også mange som ikke bryr seg om hvordan kroppen til partner er. Noen liker lubne kropper, noen liker overvektige, noen liker tynne, noen liker muskler og noen liker veldig tykke. 

Uansett kjønn. 

Anonymkode: 84c07...215

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Flaks! 
Flere bamser på meg 🐻❤️🧸

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er viktig at vi menn får informasjon om dette, fordi alle menn tror at kvinner rent visuelt synes lubne, middelaldrende menn er mest sexy. Som mann i denne kategorien ble jeg forskrekket når jeg fikk vite at dette ikke stemte. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er «flotte kropper»? Store muskler? Nei, det liker jeg ikke. Ok kropp, kanskje litt tynnere, det liker jeg. Men dad bod og ølmage…Vel, nei takk. 

Anonymkode: 6a4ff...9f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg synes det er viktig at vi menn får informasjon om dette, fordi alle menn tror at kvinner rent visuelt synes lubne, middelaldrende menn er mest sexy. Som mann i denne kategorien ble jeg forskrekket når jeg fikk vite at dette ikke stemte. 

🧸

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Haha. 

Anonymkode: 8e649...aa4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hva er flott kropp?

Anonymkode: 92386...e4c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja… 

Det gir mening at du ut fra rent instinkt søker å formere deg med noen som ser friske ut. Slank, sterk, bra hår og tenner, er gjerne tegn på gode gener og helse. Mye annet mennesker tenner på som ikke gir mening overhodet. 

Men vi mennesker lever ikke bare etter rene instinkter, heldigvis. Da ville samfunnet sett meget annerledes ut enn i dag. 

Anonymkode: 6a008...121

Gjest Queen19
Skrevet

Hva er definisjonen på flotte kropper da? Og hvem bestemmer definisjonen? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er også forskjell i hvor man har fokus utufra hva man ønsker seg. Ønsker man noe langvarig, så senker man jo gjerne kroppsfokuset for det helhetlige bildet, mest av alt personlighet, temperament, refleksjonsevne, samarbeidsevne. 

Anonymkode: f7cd9...5c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det som er fint med kvinner er at vi kan se forbi et kun ok ytre, om vi liker mannen, da blir han plutselig perfekt i våre øyne uansett.

Mens menn klarer å se forbi at dama er både dum og slem, så lenge hun er pen…

Anonymkode: 8e649...aa4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hilsen kvinne 34, som med dette trodde at menn skulle få smake sin egen medisin.

Bare synd alle er enige uansett kjønn, og litt synd du ikke tok det med i beregningen 🙃

Anonymkode: 893be...622

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden):

Flaks! 
Flere bamser på meg 🐻❤️🧸

Du må nok finne deg i å dele med meg😃Bamser er best!

Anonymkode: bf12c...a04

• Hjerte 1
Skrevet

Ok.. Kjære har en flott kropp, selv om ikke alle er enig med meg i det.

Når jeg ser meg tilbake på xene mine, har kroppene deres variert like mye som personlighetene deres. 

Så hva er en flott kropp, og hvem definerer det for oss? Jeg går ut fra at en mann definerer det for oss, sånn at vi er sikker på at det er rett

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er flott kropp?

Anonymkode: 92386...e4c

Jeg går ofte i trange bukser og mener å ha observert at damer har stjålne blikk ned mot underlivet mitt. Siden jeg er kraftigere utstyrt enn gjennomsnittet. 

Anonymkode: c66af...9e0

AnonymBruker
Skrevet

Og menn foretrekker kvinner med flotte kropper. Men hva som er en flott kropp kan jo variere for den enkelte. 

Hva skal vi diskutere?

Anonymkode: 7f22f...274

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...