AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Skrevet 14. januar Hei , jeg skal ta brynlaminering i morgen jeg sliter med å sminke de da jeg fikk en lammelse i ansiktet for 10 år siden så er litt høydeforskjell på bryna , noen som har prøvd brynlaminering og tror bryna mine kan bli mer symmetriske ? På forhånd tusen takk Anonymkode: fdad7...83b
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Skrevet 14. januar Kommer an på hvor flinke de er 😅 Jeg har alltid vært misfornøyd med laminering, men de to siste gangene jeg har fått fikset bryna i salong uten laminering har jeg vært ganske fornøyd for jeg syns rett og slett at hun er flinkere hun jeg har gått til. Men botox kan kanskje fikse noe usymmetri. Men gå til en velrennomert salong og fortell om lammelsen. Anonymkode: 36f1d...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kommer an på hvor flinke de er 😅 Jeg har alltid vært misfornøyd med laminering, men de to siste gangene jeg har fått fikset bryna i salong uten laminering har jeg vært ganske fornøyd for jeg syns rett og slett at hun er flinkere hun jeg har gått til. Men botox kan kanskje fikse noe usymmetri. Men gå til en velrennomert salong og fortell om lammelsen. Anonymkode: 36f1d...4a6 Blir ikke noe botox på meg dessverre , dessverre mange som har blitt verre av det . Forklarte hun frisøren jeg skal ta laminering til i morgen om lammelsen og da anbefalte hun laminering sterkt så får håpe det blir bedre Anonymkode: fdad7...83b
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir ikke noe botox på meg dessverre , dessverre mange som har blitt verre av det . Forklarte hun frisøren jeg skal ta laminering til i morgen om lammelsen og da anbefalte hun laminering sterkt så får håpe det blir bedre Anonymkode: fdad7...83b Det kan også være at man kan justere litt med fillers, men det kan jeg isåfall lite om. Jeg har et bryn som er markant lavere enn det andre, så forstår frustrasjonen. Jeg kommer til å ta facelift/brynsløft en dag. Men så bra, håper du blir fornøyd! Jeg bruker fylle på og tegne på bryna i overkant for å jevne ut, kan du feks få hjelp av noen i en sminkebutikk om hvordan du kan sminke for å jevne ut? Du ser nok smashing ut, men kjenner meg sånn igjen i problemstillingen og har brukt mye tid på å tenke på dette selv 😅 Anonymkode: 36f1d...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det kan også være at man kan justere litt med fillers, men det kan jeg isåfall lite om. Jeg har et bryn som er markant lavere enn det andre, så forstår frustrasjonen. Jeg kommer til å ta facelift/brynsløft en dag. Men så bra, håper du blir fornøyd! Jeg bruker fylle på og tegne på bryna i overkant for å jevne ut, kan du feks få hjelp av noen i en sminkebutikk om hvordan du kan sminke for å jevne ut? Du ser nok smashing ut, men kjenner meg sånn igjen i problemstillingen og har brukt mye tid på å tenke på dette selv 😅 Anonymkode: 36f1d...4a6 Øyelege min har sendt henvisning til privat sykehus her jeg bor angående operasjon ,sliter med øyelokkene og jeg sendte bilde til hun som skal utføre laminering i morgen av bryna så hubtrodde det skulle bli symmetrisk og bra så får bare håpe har vært i mange sminkebutikker ,men ikke lett å få hjelp dessverre , jeg har nok vært max uheldig med service tror jeg . Anonymkode: fdad7...83b
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Øyelege min har sendt henvisning til privat sykehus her jeg bor angående operasjon ,sliter med øyelokkene og jeg sendte bilde til hun som skal utføre laminering i morgen av bryna så hubtrodde det skulle bli symmetrisk og bra så får bare håpe har vært i mange sminkebutikker ,men ikke lett å få hjelp dessverre , jeg har nok vært max uheldig med service tror jeg . Anonymkode: fdad7...83b Du må jo gå til en brynstylist, ikke en random frisør eller "sminkebutikk". Anonymkode: 06232...10f
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du må jo gå til en brynstylist, ikke en random frisør eller "sminkebutikk". Anonymkode: 06232...10f Hun frisøren har tatt kurs som bryns salonger gjør , har prøvd salong før men der ble det aldri bra , prøvde med Henna og da det ikke ble noe bra så begynte de å nevne microblading og det ønsker jeg ikke . Anonymkode: fdad7...83b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå