Gå til innhold

Bilde av eksens nye dame?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan ville dere ha reagert om eksen viste dere bilde av ei dame som kunne ha vært den nye dama hans i full gang med en mann(som jeg ikke så ansiktet på)....Ble helt paff jeg. Ikke det at jeg bryr meg så mye, men...og så skrøt han slik at størrelsen sin(som absolutt ikke kan stemme)Han maser jo hele tiden om at vi skal bli sammen igjen, men jeg tror nok ikke det nå nei...uansett om hun var den nye dama hans eller ei. Det er ihvertfall ikke slik han får meg tilbake. Er menn dumme eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vet menn er dumme. MEN noen er smartere en andre!!!!! :):):) -Eller later iallefall det helt til de åpner munnen. Hehehe.

Og menn greier ikke å gjøre 2 ting samtidlig. (noen kan :))

Enten må de snakke, eller så må de tenke......:D:D

Han har vel så dårlig selvtillitt han da, at han må vise deg bildet. For gutter bruker synet når de ser på damer. :o :o :o - han hadde vel ingen kompis i nærheten som han kunne skryte til da. Hadde vel utseende med seg hu dama på bildet.......:):):):) -Han var kun ute etter å få resposn på at han hadde hatt sjengs på ei pen dame.

Du har sikkert også den skjønnheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg håper han nå kan slutte å bruke meg som "søppelbøtte"/psykolog når det gjelder alle hans bekymringer for bl.a barnebidrag m.m. Han bør vel få litt valuta for pengene når han legger ut 4000 for ei natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esmeralda

Blir fort dyrt, sånt noe ja. :hoho::hoho:

Hvis han har brukt deg som psykolog/søppelbøtte, synes jeg ikke du bare skulle håpe på at han slutter med det. Ta kontrollen selv, og ikke la ham bruke deg som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt rett ut til han at han heller oppnår motsatt av sin ønskede effekt ved å vise deg bilder av den sorten som du sier han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke det LilleVille... jeg tror faktisk han karen oppnådde akkurat hva han ville....

Nemlig å få ei jente til å virkelig lure og stille masse spørsmål i vilden sky på kvinneguiden.... dersom gjest overhodet ikke hadde vært interessert, så hadde hun lagt både x'en og bildet i glemmeboken.....

Waco

Hvorfor er jenter alltid så lett gjennomskuelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Å vise Xen bilder av ei som kunne vært dama hans.........

Hva m å vise deg bilde av dama si i stedet???

Han er en taper denne Xen din!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...