Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har veldig nylig startet i en ny jobb, hvor jeg har vært så "heldig" å få 100% fast jobb. Likevel har jeg fortsatt å søke jobber, da dette ikke er en stilling jeg egentlig ønsker meg, da det er noe annet enn mitt fagfelt og det er heller ikke så mye rom for utvikling. Nå har jeg fått tilbud om et ettårig vikariat, innen mitt felt. 

Hva ville dere tenkt på ved å si opp en fast stilling for et vikariat? 

Det er jo mye risiko, men jeg føler at jeg i vikariatstillingen vil ha mye mer mulighet for å utvikle meg i den retningen jeg ønsker i min karriere..,

Anonymkode: 92d72...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bedt om permisjon fra stillingen hvor jeg har fast. Hadd jeg ikke fått det så hadde jeg sagt opp. Livet er for kort til at du kan la slike sjanser gå fra deg. Den som intet våger, intet vinner! 

Vikariatet kan gå over til å bli fast, og hvis ikke får du nå verdifull erfaring som kan gjøre at du får en enda bedre jobb innenfor det fagfeltet du faktisk vil jobbe med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det, beste avgjørelsen jeg noen gang har tatt :) men visste at det var stor sannsynlighet for forlengelse av vikariat og videre fast stilling, og et godt alternativt jobbmarked (helse).

Anonymkode: 4d2cf...e1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...