AnonymBruker Skrevet 14. januar #21 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var barn på 80-tallet, og da hadde vi snowjoggere 😄 De ser ut til å være omtrent det samme? Men mener å huske at de var veldig glatte? Hvordan er moon boots, er de skikkelig glatte de også? Jeg elsket mine rosa snowjoggere, så deilige og varme 😍 Anonymkode: 7f0c9...8ed Det er ike det samme som snowjoggere. Og de er ikke glatte. Anonymkode: c54b8...e85 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #22 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er feil med størrelsessystemet deres? Anonymkode: 683e3...eef De har størrelser som går over flere størrelser. Når en størrelse går fra 36 til 38 kan det være vanskelig å finne en som sitter perfekt til alle føtter som er 36 til 38. Men funker jo helt klart for noen. Ene størrelsen ble akkurat for liten for meg og den andre ble alt for stor. Anonymkode: e5ee4...592
TheLegendBellaGoth Skrevet 14. januar #23 Skrevet 14. januar Jeg kjøpte mine første faktisk på slutten av sesongen våren 2024. Jeg kjøpte de på -50% på en lokal sko-forretning og de var veldig ukomfortable å gå med først, men etter å ha gått de inn er de veldig komfortable, varme og vanntette! Jeg har en modell som er mer nøytral i sort og grå som ikke skriker merke til alle å enhver. Som hun i butikken sa at mange ikke tenker på at det er en snøsko, det er ikke så god såle for den er tilpasset snøen. Så mange sier at de slites ut fort fordi folk ikke bruker de i snøen, men på bar bakke! Noe som er greit å tenke på. Pluss har hørt at de er "it-sko" nå 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar #24 Skrevet 15. januar Absolutt ikke verdt prisen! Jeg hadde de til min datter og de gikk i stykker, bokstavelig tatt, i løpet av bare en sesong. Jenta er 8 og skoene blir røft brukt, skjønner jo det men alikevel. Samme skjedde med ei til jente i klassen hennes (de fikk plutselig en trend for disse skoene). Men ja, nei, kommer ikke til å kjøpe de igjen. Alternativene er Sorel og Merell. Anonymkode: ba5b7...e9f
AnonymBruker Skrevet 15. januar #25 Skrevet 15. januar TheLegendBellaGoth skrev (17 timer siden): Jeg kjøpte mine første faktisk på slutten av sesongen våren 2024. Jeg kjøpte de på -50% på en lokal sko-forretning og de var veldig ukomfortable å gå med først, men etter å ha gått de inn er de veldig komfortable, varme og vanntette! Jeg har en modell som er mer nøytral i sort og grå som ikke skriker merke til alle å enhver. Som hun i butikken sa at mange ikke tenker på at det er en snøsko, det er ikke så god såle for den er tilpasset snøen. Så mange sier at de slites ut fort fordi folk ikke bruker de i snøen, men på bar bakke! Noe som er greit å tenke på. Pluss har hørt at de er "it-sko" nå der forklarte du det, tror jeg. Vi bor i Asker og har mye snø, men det er også mye strøying. Sålene på Moonboots tålte ikke det. Men så subber også jenta mi.. Anonymkode: ba5b7...e9f
AnonymBruker Skrevet 15. januar #26 Skrevet 15. januar Jeg har de med høyt skaft, kjøpte de billig på salg for en god del år siden. De er forferdelig glatte og vonde og gå med, og de ble øydelagt etter svært lite bruk. Sålen ved hælen ble trykket inn, slik at sømmene rundt røk. De har også blitt ødelagt i foret på innsiden. Anonymkode: 61d6f...945
AnonymBruker Skrevet 15. januar #27 Skrevet 15. januar Greit nok at de er varme, men jeg hadde aldri kjøpt sko som jeg ikke synes er pene… litt rart at folk har moonboots men så sier de i neste setning at dem er stygge… Anonymkode: 9d09a...6a3
AnonymBruker Skrevet 15. januar #28 Skrevet 15. januar Synes ikke de er så fint, men det orker jeg ikke bry meg om fordi de er så gode og varme. Også er de så enkle å ta av og på når jeg bare skal ut en liten tur med hunden og slikt, i motsetning til de fleste andre boots og vintersko jeg har hatt. Anonymkode: ccf07...828
AnonymBruker Skrevet 15. januar #29 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Absolutt ikke verdt prisen! Jeg hadde de til min datter og de gikk i stykker, bokstavelig tatt, i løpet av bare en sesong. Jenta er 8 og skoene blir røft brukt, skjønner jo det men alikevel. Samme skjedde med ei til jente i klassen hennes (de fikk plutselig en trend for disse skoene). Men ja, nei, kommer ikke til å kjøpe de igjen. Alternativene er Sorel og Merell. Anonymkode: ba5b7...e9f De er ikke ment til herjing, akebakke og lek for barn. Så at de gikk i stykker har mao. med feilbruk å gjøre. Anonymkode: 6dba5...a69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå