AnonymBruker Skrevet 15. januar #21 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg også angrer veldig på at jeg ga meg selv til noen som brydde seg så lite. Jeg forsto det ikke når jeg var oppi dette. Fordi jeg var så forelsket og blendet. Men jeg håndterte dette ved å gå gjennom alt som hadde skjedd. Bearbeide det rett å slett og til slutt klarte jeg å tilgi meg selv. For jeg visste ikke bedre akkurat da. Å jeg ble grundig lurt for å si det sånn. Jeg kunne ikke ha helt forstått det. Men når jeg begynte å se mønstre,da var det ikke til å overse. Anonymkode: 66c11...abd Lurt? Anonymkode: 4a5fd...10b
AnonymBruker Skrevet 15. januar #22 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurt? Anonymkode: 4a5fd...10b Ja. Ikke så godt å forstå alltid hvor falske å uedle motiver noen har. Løgn på løgn. Alt for å holde en varm og tilgjengelig. Det viser seg i handling over tid. Anonymkode: 66c11...abd
AnonymBruker Skrevet 15. januar #23 Skrevet 15. januar Daria skrev (17 timer siden): -Du skal ha medlidenhet med den du var, som sto i det da det skjedde og gjorde det som føltes riktig da, sa psykologen min en gang, og jeg prøver å minne meg på det ved behov. Du visste ikke da det du vet nå, og tok de valgene du gjorde fordi det virket å være det rette da. Nå har du ny kunnskap og erfaringer og vil ta nye valg ved neste korsvei - det er sånn vi lærer og utvikler oss. Dette her! Jeg har blitt lurt for masse penger, lurt til å gi både følelser og sex på usant grunnlag, til og med fått et barn med en person som allerede da jeg ble gravid visste at han ikke ville leve med oss, og har angret mye. Men, det å tilgi meg selv for at jeg ikke stilte opp for meg selv, eller ikke så det jeg i ettertid tenker at jeg kanskje burde/kunne/skulle ha sett, det har fjernet angeren. Det viser seg vel at anger ofte egentlig er selvbebreidelse, og vi gjorde alle så godt vi kunne med det vi visste da vi valgte slik vi valgte. ❤️ Anonymkode: e1f0c...b5e 1
Virrevirrevapp Skrevet 15. januar #24 Skrevet 15. januar Jeg angrer ikke på ting jeg gjorde i god tro. Men har iblant måttet tilgi meg selv for at jeg har havnet i ulike situasjoner. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå