Silesilje Skrevet 13. januar #1 Skrevet 13. januar Ok, kvinner 💪 La oss høre. Hvordan holder du det mykt og glatt, men samtidig fritt for røde nupper nedentil? 🐭 Voksing er ikke aktuelt for meg da jeg syns det gjør for vondt 😅 Samtidig opplever jeg en viss slitasje av tett barbering.
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Skrevet 13. januar Jeg har prøvd alt! Jeg har landet på høvel for menn. Jeg barberer ofte (drar over i dusjen) og er fri for nupper. Jeg bruker barberskum med Aloe Vera, og tror det er derfor. Anonymkode: db9e7...eab
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Skrevet 13. januar Eneste som funker for meg er sukkervoks på salong, da blir det piggfritt lenge. ellers har jeg brukt en Philips ladyshaver, ikke like glatt, men helt ok resultat uten kutt og sår hud 🐭 Anonymkode: 34e99...bdb
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Skrevet 13. januar Voksing blir mindre vondt for hver gang, det er definitivt det som gir mykest resultat (hvis det gjøres regelmessig). For barbering, sørger jeg for å skrubbe området godt dagen før barbering, og dagen etter barbering, deretter ca annenhver dag. Skrubber i dusj med innsåpet skrubbehanske. Jeg barberer forresten med antibaktriell såpe (såpestykke) som glid. Etter at jeg begynte med dette, får jeg aldri inngrodde hår lenger, og jeg slet MYE. Jeg har mørke og tykke hår og sensitiv hud. Anonymkode: d1174...a91
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Skrevet 13. januar Hvorfor ligger dette på seksualitet? Anonymkode: a1e93...096 1
Soft mann Skrevet 14. januar #6 Skrevet 14. januar Når eg var flink med xfoliering og smøre så var det helt fint og mykt10-12 dager, før det begynte og komme hår gjennom huden. ser det er litt mer nupper nå når vi vokser selv. Men regner med det blir bedre etter hvert 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Skrevet 14. januar Er myk og glatt da jeg ikke barberer i der hele tatt. Busken er silkeglatt og kjønnet er en myk, varm pute 🥰 Anonymkode: f5ce9...95d
AnonymBruker Skrevet 16. januar #8 Skrevet 16. januar Bruker Mary Kay sin wash & shave dusjsåpe når jeg shaver med høvel i dusjen. Rett etterpå tar jeg på en cooling gel fra samme merke. Ingen røde prikker. Cooling gel'en er egentlig for menn, men mannen min bryr seg ikke om det. Han er vant til den smaken/lukten rundt munnen 🙂 Anonymkode: 02fe3...a56 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå