AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Skrevet 13. januar Jeg kjeder meg. Mye. Jobber, trener, spiser og sover. Det er liksom det hverdagen har blitt. Føler tiden går i rasende fart og dette må jo henge sammen med at jeg nesten aldri har nye opplevelser utenom 5 uker ferie i året. Jeg har prøvd masse. Lesing, lage mat/bake, puslespill, fargelegge, turer, hjernetrim, aktivitet. Men jeg synes alt er gørr kjedelig. Andre som meg? Føler meg helt monoton Anonymkode: 04dcc...9b8 5 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Skrevet 13. januar Er du deprimert? Jeg kjeder meg aldri, nyter rolige dager. Anonymkode: 4927e...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Skrevet 13. januar Nei, ikke egentlig. Jeg liker livet, men det svinger naturligvis, men det gjør det da for de fleste. Anonymkode: 86996...60e
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Skrevet 13. januar Kjeder meg ikke, utrolig nok, for jeg er ofte ganske deprimert. Men jeg har noen små ting i hverdagen som holder meg gående. Nå for tiden er det Downton Abbey og innekos mens det snør ute. Men litt kjedelig å være singel, skulle gjerne hatt en grei mann å dele hverdagen med. Selv om singeltilværelsen på sitt hvis har MANGE fordeler. Anonymkode: 21633...e79 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Skrevet 13. januar Bare kjedelige mennesker kjeder seg. Nei, kjeder meg aldri Anonymkode: 8b78a...479 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #6 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du deprimert? Jeg kjeder meg aldri, nyter rolige dager. Anonymkode: 4927e...8f9 Nei er ikke deprimert, bare lite som gir meg «liv» Anonymkode: 04dcc...9b8 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar #7 Skrevet 13. januar Kanskje du har litt høye krav til deg selv? Føler du at du MÅ ha spennende hobbyer? Stresser du med å "leve livet"? Husk, vi lever bare en gang, vær så snill og ikke stress det bort. Det er ikke verd det. Lev slik DU vil Anonymkode: 21633...e79
AnonymBruker Skrevet 13. januar #8 Skrevet 13. januar Du kan binge Bonusfamiljen på Netflix 👍 Anonymkode: 28f8b...485
AnonymBruker Skrevet 13. januar #9 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du har litt høye krav til deg selv? Føler du at du MÅ ha spennende hobbyer? Stresser du med å "leve livet"? Husk, vi lever bare en gang, vær så snill og ikke stress det bort. Det er ikke verd det. Lev slik DU vil Anonymkode: 21633...e79 Dette er 100% meg ja😂 Anonymkode: 04dcc...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #11 Skrevet 13. januar Synes man det er kjedelig... (som jeg tror de fleste synes med det livet TS beskriver), så finnes det mange frivillige organisasjoner. Blir det krig, så er i hvert fall ikke sofagrisen den du tar med deg, sånn TS er 🙂 Anonymkode: 29517...aae
Ny Bruker Skrevet 13. januar #12 Skrevet 13. januar Jeg liker å omgås mennesker. Det gir meg liv. Ditt liv føles ikke kjedelig men ensomt. 1 1
Rainstorm2.0 Skrevet 13. januar #14 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kjeder meg ikke, utrolig nok, for jeg er ofte ganske deprimert. Men jeg har noen små ting i hverdagen som holder meg gående. Nå for tiden er det Downton Abbey og innekos mens det snør ute. Men litt kjedelig å være singel, skulle gjerne hatt en grei mann å dele hverdagen med. Selv om singeltilværelsen på sitt hvis har MANGE fordeler. Anonymkode: 21633...e79 Omg, akkurat nå da jeg leste dette hørtes Downton Abbey og innekos ut som magi! Er det første gang du ser det? TS, hva tror du gjør at alt føles så monotont, har det vært sånn alltid?
Vasubandhu Skrevet 13. januar #15 Skrevet 13. januar Livet er en utrolig opplevelse med nye nyanser hver dag. Bare litt for lite tid tilgjengelig.
AnonymBruker Skrevet 13. januar #16 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg kjeder meg. Mye. Jobber, trener, spiser og sover. Det er liksom det hverdagen har blitt. Føler tiden går i rasende fart og dette må jo henge sammen med at jeg nesten aldri har nye opplevelser utenom 5 uker ferie i året. Jeg har prøvd masse. Lesing, lage mat/bake, puslespill, fargelegge, turer, hjernetrim, aktivitet. Men jeg synes alt er gørr kjedelig. Andre som meg? Føler meg helt monoton Anonymkode: 04dcc...9b8 Puslespill? Jesus ja da skjønner jeg. Bytt yrke, flytt til et annet land. Anonymkode: 9e303...166
AnonymBruker Skrevet 13. januar #17 Skrevet 13. januar Jepp, kjeder meg i hjel. Synes livet er så kjedelig. Anonymkode: 85cc9...5fd 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar #18 Skrevet 13. januar Rainstorm2.0 skrev (10 minutter siden): Omg, akkurat nå da jeg leste dette hørtes Downton Abbey og innekos ut som magi! Er det første gang du ser det? TS, hva tror du gjør at alt føles så monotont, har det vært sånn alltid? Første gang ja, ble nettopp ferdig med siste sesong. Men jeg følger dårlig med innimellom, så har rett og slett begynt forfra igjen. Liker serien og skuespillerne så godt!! Anonymkode: 21633...e79
AnonymBruker Skrevet 13. januar #19 Skrevet 13. januar Ny Bruker skrev (24 minutter siden): Jeg liker å omgås mennesker. Det gir meg liv. Ditt liv føles ikke kjedelig men ensomt. Omgås mennesker hver eneste dag da jeg har en ekstremt sosial jobb. Gir meg ikke så mye Anonymkode: 04dcc...9b8 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar #20 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Synes man det er kjedelig... (som jeg tror de fleste synes med det livet TS beskriver), så finnes det mange frivillige organisasjoner. Blir det krig, så er i hvert fall ikke sofagrisen den du tar med deg, sånn TS er 🙂 Anonymkode: 29517...aae Gidder ikke jobbe gratis. Bruker allerede nok tid på jobb Anonymkode: 04dcc...9b8 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå