AnonymBruker Skrevet 21. januar #101 Skrevet 21. januar Strigiformes skrev (På 16.1.2026 den 12.32): Hvorfor velger du å mishandle deg selv med slike tanker? er ikke nettopp dette typisk for Kvinneguiden da?? folk som velger å være sammen med mest mulig DUST i hodet, bare for å få noe som man kan sutre og klage over her på Kvinneguiden. Men likevel fortsetter de å være sammen med sånne fjotter... Anonymkode: 77f7d...1dc
AnonymBruker Skrevet 21. januar #102 Skrevet 21. januar Så med andre ord er det ikke noen kjærlighet mellom dere? Like bra å slå opp da. Anonymkode: befa0...78d 1
Strigiformes Skrevet 21. januar #103 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): er ikke nettopp dette typisk for Kvinneguiden da?? folk som velger å være sammen med mest mulig DUST i hodet, bare for å få noe som man kan sutre og klage over her på Kvinneguiden. Men likevel fortsetter de å være sammen med sånne fjotter... Anonymkode: 77f7d...1dc Synes du kan ta deg en bolle jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. januar #104 Skrevet 22. januar Strigiformes skrev (På 21.1.2026 den 11.10): Synes du kan ta deg en bolle jeg. Men det er ikke til å stikke under en stol at det finnes temmelig mange tråder her på Kvinneguiden angående kvinnfolk som klager over mennene deres. Likevel virker det som om de kommer til å fortsette disse forholdene deres. Høres jo snodig ut da, i alle fall i mine ører. Anonymkode: 77f7d...1dc
AnonymBruker Skrevet 22. januar #105 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2026 den 16.31): Om du reagerer sånn i en alder av 45, bør du nok ikke ha kjæreste nei… Anonymkode: c6c94...40c Herlighet for en måte å uttale seg på mot noen som forteller om noe som er vanskelig for de 😱 er du helt blottet for empati? Anonymkode: cf938...3fa 1 1
Strigiformes Skrevet 22. januar #106 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er ikke til å stikke under en stol at det finnes temmelig mange tråder her på Kvinneguiden angående kvinnfolk som klager over mennene deres. Likevel virker det som om de kommer til å fortsette disse forholdene deres. Høres jo snodig ut da, i alle fall i mine ører. Anonymkode: 77f7d...1dc Man skal høre mye rart før øra detter av 😂
AnonymBruker Skrevet 29. januar #107 Skrevet 29. januar Hvordan går det ts? Har du klart å få ‘’Baben’’ ut av hodet? Håper du føler deg bedre i forholdet ❤️ Anonymkode: e7861...e7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå