Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi har vært sammen ett års tid og jeg fant nettopp eksen hans og hun er alt jeg ikke er. Supersexy med perfekt kropp og jeg takler ikke at han har vært naken og hatt sex med det mennesket… Jeg har cellulitter, mage, hengearmer og ikke sprettrumpe. Kan aldri være naken med han igjen.

noen som kjenner seg igjen?

Jeg er søt, snill og hyggelig og har fint liv, men låst meg helt på kroppen hennes og klarer ikke kle av meg foran ham mer. Hun er 35 og jeg 45, han i midten av oss.

Bare å slå helt opp og legge meg inn?

Anonymkode: 233b9...5cd

Ja. 

Eller så kan du jobbe med selvtilliten din.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg må si jeg ler litt av deg TS og svarene dine, man skulle tro en kvinne som har levd ett liv vet at utseende alene ikke er limet i et normalt forhold som er bygget på gjensidig respekt, omtankte og ønske om å dele hverdagen med hverandre. Men for all del, om du VIL at din egen usikkerhet skal gjøre deg single så fortsett grave deg ned i disse negative tankene.. Det hjelper helt sikkert.. 
🤦‍♀️

Anonymkode: 6f305...14c

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi har vært sammen ett års tid og jeg fant nettopp eksen hans og hun er alt jeg ikke er. Supersexy med perfekt kropp og jeg takler ikke at han har vært naken og hatt sex med det mennesket… Jeg har cellulitter, mage, hengearmer og ikke sprettrumpe. Kan aldri være naken med han igjen.

Jeg er søt, snill og hyggelig og har fint liv, men låst meg helt på kroppen hennes og klarer ikke kle av meg foran ham mer. Hun er 35 og jeg 45, han i midten av oss.

Dama mi sliter med samme problem, fordi hun mener eksen min ser ut som er supermodell. 

Vanskelig å overbevise henne, men tro meg, i lengden påvirker det mest hvem man er og hvordan man har det i lag. Det kona ikke vil høre på, men som er helt ærlig, det er at jeg blir kvalm bare av å tenke på eksen. Hun er slem, og en personlighet ellers som jeg ikke kan fordra. Har eksen såpass mye opp i halsen, at hadde jeg tenkt på henne i forbindelse med sex, så hadde jeg mistet ereksjonen øyeblikkelig. 

Anonymkode: 031a7...c3e

• Hjerte 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn vil ikke leve med en såkalt perfekt babe etter min erfaring. Du må bare se å få opp selvtilliten din her!! Se på Linni Meister. Er hun perfekt i dine øyne da? I min verden er hun stygg og personlighet på monster-nivå. Hun er ikke hyggelig i det hele tatt. Fake pupper og lepper er uansett stygt.

Det er usexy med så lav selvtillit. Du sier selv du har ting på stell. Du er sikkert sjarmerende og snill også. Begynn å si noe pent om deg selv i speilet hver dag. Hjelper nok lite at andre forteller deg. Dette er en av endring som må komme innenfra. 

-mann-

Anonymkode: b3ddd...71c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

35 vs 45 er også en vesentlig forskjell. Mye som skjer i 40 årene og en dag er hun også der. Ser kanskje verre ut. Kanskje ikke råd til å opprettholde eller helse til å opprettholde den falske fasaden. For det er det er, falsk fasade. Du er EKTE og har fungert i 1 år. Ikke gi opp.

Dette! 😁💯👏🏼👏🏼👏🏼

Anonymkode: a4420...acd

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Menn vil ikke leve med en såkalt perfekt babe etter min erfaring. Du må bare se å få opp selvtilliten din her!! Se på Linni Meister. Er hun perfekt i dine øyne da? I min verden er hun stygg og personlighet på monster-nivå. Hun er ikke hyggelig i det hele tatt. Fake pupper og lepper er uansett stygt.

Det er usexy med så lav selvtillit. Du sier selv du har ting på stell. Du er sikkert sjarmerende og snill også. Begynn å si noe pent om deg selv i speilet hver dag. Hjelper nok lite at andre forteller deg. Dette er en av endring som må komme innenfra. 

-mann-

Anonymkode: b3ddd...71c

Hvordan vet du om Linni Meister har monster personlighet? Jeg kjenner henne ikke personlig,  men personligheten hennes er ganske så søt. Sprudlende og blid dame. Men enig i at hun ikke er direkte vakker. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2026 den 16.27):

Ekswn til min eks var med i miss universe, og jeg er overvektig. 

Ekskona til nåværende er også fit (holder på med cross fit og slikt). Han elsker sexen med meg og står fritt til å finne noe andre om det skulle endre seg. Går naken rundt ham, og er meg selv. 

Har heldigvis ikke hatt slike tanker siden tenårene. 

Hvis du er så opptatt av andres utseende som godt voksen, burde du få hjelp for det. Og ja, kanskje bli singel til du finner verdien i deg selv og eget utseende. 

Selvtillit er sexy. 

Anonymkode: 93ad5...a37

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Velg heller en fyr som aldri har hatt dame❤️ jeg har vært så heldig å finne verdens snilleste mann, som også er superkjekk, får det ofte bevist av at andre damer sjekker han opp (men han ser det ikke selv). Han har aldri hatt dame og jeg har derfor ingen «spøkelser» fra hans fortid å konkurrere med. Let litt så finner du en! 

Anonymkode: d7480...180

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2026 den 16.33):

Fra Megan Fox til hun sleepless in Seattle. Sorry, hun slår meg med i støvlene. 

Hvordan har du klart å bli så gammel uten å oppdage at ikke alle tenner på samme utseendet? 

For noen er en babe ei med silikon, fillers og implantater både I huet og ræva, bokstavelig talt. For andre er det en kosemage, naturlig mimikk og naturlig kropp. For noen er det supersize Som gjelder..

Er virkelig de rundt deg som er i vellykkede og langvarig forhold slanke, med det samme utseendet og har sett like it siden tenårene?? 

Jeg er litt yngre enn deg, og de som er vellykka er de med fokus på samhold, kjærlighet, (selv)aksept, og rom for hverandres feil og mangler..

De som ikke holder så lenge er ofte sykelig opptatt av utseende, penger eller annet som i det lange løp nødvendigvis MÅ variere gjennom livet.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Velg heller en fyr som aldri har hatt dame❤️ jeg har vært så heldig å finne verdens snilleste mann, som også er superkjekk, får det ofte bevist av at andre damer sjekker han opp (men han ser det ikke selv). Han har aldri hatt dame og jeg har derfor ingen «spøkelser» fra hans fortid å konkurrere med. Let litt så finner du en! 

Tragisk tankegang. 

Det er til info ikke så mange alrighte partnere i middelalderen ingen tidligere har fått øynene opp for. 

De fleste vil ha hatt ekser og tidligere sexpartnere. Og det går helt fint det, om man er voksen i hodet.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2026 den 16.27):

Fullt mulig. 🤷‍♂️

Anonymkode: d1cf8...f7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Aldri hatt dame ? Hadde løpt. Ingen erfaring og kanskje en grunn til det... Spesielt viss du er i 40 årene som typen til ts er. Men noen liker det ene og noen liker det andre. Det viktigste er at de liker hverandre og ikke lager problem som ikke er "der".

Anonymkode: ec0df...823

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Tragisk tankegang. 

Det er til info ikke så mange alrighte partnere i middelalderen ingen tidligere har fått øynene opp for. 

De fleste vil ha hatt ekser og tidligere sexpartnere. Og det går helt fint det, om man er voksen i hodet.. 

🤣 Tragisk faktisk. Du kjenner iallefall ikke min mann. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Aldri hatt dame ? Hadde løpt. Ingen erfaring og kanskje en grunn til det... Spesielt viss du er i 40 årene som typen til ts er. Men noen liker det ene og noen liker det andre. Det viktigste er at de liker hverandre og ikke lager problem som ikke er "der".

Anonymkode: ec0df...823

Min mann er verdens beste mann, sånn er det.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du om Linni Meister har monster personlighet? Jeg kjenner henne ikke personlig,  men personligheten hennes er ganske så søt. Sprudlende og blid dame. Men enig i at hun ikke er direkte vakker. 

På tv ja, ikke i virkeligheten. Er en tråd om henne på rampelys. Ikke tro alt du ser på nett og tv. Er en grunn til at hun er som hun er, og det er ikke sjarmerende. 

Anonymkode: ddf1b...33d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På tv ja, ikke i virkeligheten. Er en tråd om henne på rampelys. Ikke tro alt du ser på nett og tv. Er en grunn til at hun er som hun er, og det er ikke sjarmerende. 

Ikke tro alt du leser på kg heller..

• Liker 2
Skrevet

Skjønner deg godt, ts❤️❤️ Jeg føler det slik også, jeg er over 50.. jeg skjønner det er jeg som er problemet, at jeg har dårlig selvtillit og føler meg dårlig, det må jobbes med.

Det er alltid noen som er vakrere og bedre enn oss, sånn er det bare. Menn er ikke så visuelle som damer tror, er min erfaring.  Sørg for å være best og ha mest selvtillit i senga du😂😂 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke tro alt du leser på kg heller..

Det jeg tenker også. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vær forsiktig med hvem og hva du tror på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2026 den 16.47):

Kjæresten min vil ikke ha dame med silikon. Små eller store, heng eller sprett, spiller ingen rolle bare de er ekte...

Anonymkode: 8cdd6...e09

Samme her. Jeg velger ekthet, personlighet og ærlighet foran silikonpupper og Dolly Duck-lepper HVER gang. At eksen opererer seg og fyller seg med silikon viser bare at hun er usikker og har svært lavt selvbilde. De fleste oppegående menn, som din kjæreste, velger som meg så vær stolt at du har en naturlig kropp TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare kan føle deg vel i forholdet hvis du vurderer deg som bedre enn eksene hans, tror jeg ikke det er mulig å være i noe som helst forhold. Du vurderer det ytre altfor høyt.

Anonymkode: f611f...a25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...