Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er midt i førti årene og har filla peiling på klær iht mote eller hva som kler meg. 

Nå kan jeg ikke legge ut bilde av meg selv, men om noen kunne vist noen fine plagg (både overdel og bukse) som kan passe til en lav person med litt ekstra bacon på kroppen....? Prisen har ikke så mye å si.. Trenger bare litt inspo! ❤️ 

Takk på forhånd om noen orker! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tjukk er ikke en lik fasong :)

Lettere om du beskriver fordeling og ca BMI/høyde. 

Anonymkode: 268bc...c58

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 40-årene og har gått helt bort i fra både bukser og vanlige overdeler. Livet er for kort til å ikke gå i akkurat det du selv vil.

Denne tråden har både vanlige størrelser og plus size:

Dette er tråden for bare plus size:

Anonymkode: d0994...f09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2026 den 19.00):

Tjukk er ikke en lik fasong :)

Lettere om du beskriver fordeling og ca BMI/høyde. 

Anonymkode: 268bc...c58

BMI sier jo ingenting om hennes kroppstype da 😂 bmi sier forøvrig ingenting av verdi uansett...

Men ts, det er mye fint på bonprix. Der får du også anmeldelser av klær hvor folk skriver høyden sin og hvilken str de bruker ellers. Det gir deg en pekepinn på hvordan de klærne kan passe deg 

Ellers anbefaler jeg også den tråden du fikk link til, mange gode tips der 😊

Anonymkode: 82988...fa3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo veldig vanskelig å svare på, både fordi det å "ha litt ekstra bacon på kroppen" kan være alt fra bittelitt rund til fedme, men også fordi vi ikke aner hvilken stil du liker. Det jeg synes er fine plagg kan jo være helt feil i dine øyne eller ikke passe din kropp i det hele tatt.

Skal du få gode svar bør du avklare hvilken fasong du har (og hvor "baconet" sitter mest), og hvilken stil du typisk går for (eller ønsker å utforske). 

Anonymkode: b8e65...f88

AnonymBruker
Skrevet

Cellbes, Ellos, Zalando, H&M, Kappahl, Lindex, Floyd, Gina Tricot og New Yorker. handler jeg på 

Anonymkode: cd142...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...