Gå til innhold

Hvordan blir en BJ oppfattet?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ofte diskuteres sex på første, andre date osv. Men hva med en blowjob. Vil en mann oppfatte det som "sex light", altså noe som kan skje før man går så langt som å ligge sammen? Eller er det noe de fleste vil tenke at det er noe som eventuelt skjer etter at man først har ligget sammen (og at det er "billig" å suge tidlig)? 

Anonymkode: 51b02...00f

Har inntrykk av at damer i tjueårene synes BJ er light versjon av sex. Min mening er at BJ er en større mer intim ting enn vaginalsex. Essensen av hvem de er, den viktigste delen av dem , ligger i hodet. Ikke vagina. Når jeg putter penis der føles det som en mer intim greie, og som om de gir mer av seg selv til meg, enn om jeg bare putter min tiss i deres tiss. Men jeg får altså kommentarer som "jeg synes det er viktig at man kjenner hverandre bedre før sex, vil du bli sugd? Biologisk sett kan jeg se det gi mening at de er mer skeptisk for hva de putter i vagina enn i munnen. Men personlig er jeg mer forsiktig hva jeg har nær munn enn nær penis, inkludert når det kommer til damer

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff da er tydeligvis jeg sykt billig 🫣 Jeg gav mannen BJ på første date, tenkte ikke over det engang. Sex er sex og det er deilig å gi BJ. Det er min enkle tankegang. 
K 45

Anonymkode: 95054...ff9

Skrevet
Sykkelkopp skrev (På 12.1.2026 den 22.01):

Har inntrykk av at damer i tjueårene synes BJ er light versjon av sex. Min mening er at BJ er en større mer intim ting enn vaginalsex. Essensen av hvem de er, den viktigste delen av dem , ligger i hodet. Ikke vagina. Når jeg putter penis der føles det som en mer intim greie, og som om de gir mer av seg selv til meg, enn om jeg bare putter min tiss i deres tiss. Men jeg får altså kommentarer som "jeg synes det er viktig at man kjenner hverandre bedre før sex, vil du bli sugd? Biologisk sett kan jeg se det gi mening at de er mer skeptisk for hva de putter i vagina enn i munnen. Men personlig er jeg mer forsiktig hva jeg har nær munn enn nær penis, inkludert når det kommer til damer

Menn burde ihvertfall være veldig skeptisk til hvem de lar seg suge av. For sent å angre om uhellet er ute...

Håper virkelig ingen menn har opplevd at damer biter av dem kuken...

Det må være smertefullt det...

• Nyttig 1
Skrevet

Har vært borti et par kvinner som har sagt at de ikke vil ligge, men at de godt kan suge meg isteden. Rart bytte har jeg tenkt, men la gå. Jeg har ikke oppfattet dem som "billige", bare med et annet forhold til sex enn meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2026 den 9.43):

Oralsex er sex. 

Personlig suger jeg ikke ukjent kuk, og har aldri gjort det. Da hadde jeg heller foretrukket samleie med kondom. 

Anonymkode: 4c09f...636

Dette er som å lese noe jeg kunne skrevet selv.

Anonymkode: 698a0...436

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2026 den 15.59):

Å ha sex eller utføre blowjob tidlig i dating bare skriker billig løstøs. Og alle skjønner jo at det ikke skjer fordi de er super spesiell, men at du har gjort det samme med en haug av menn tidligere. Nei uff, styr unna dette hvis du er på jakt etter noe seriøst med et kvalitet menneske! 

Anonymkode: 88980...d18

Tull!! 

Anonymkode: 95054...ff9

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om svarene (naturlig nok) påvirkes av den enkeltes syn på sex og forhold, og hva sex og forhold skal/bør være. Jeg har nok alltid tenkt at sex er noe gøy og deilig som mennesker har, og som kan nytes så lenge det er frivillig. Jeg har heller aldri akseptert at sex er noe som kan "brukes opp", eller som "bruker opp" menneskene som har det.

Det betyr at jeg har ligget med menn som jeg har hatt lyst på eller sugd menn som jeg har hatt lyst til å suge, eller hatt lyst til å gi en BJ til - det siste av en rekke grunner. Noen ganger planlagt, mange ganger impulsivt.  Jeg har aldri følt meg billig av den grunn og aldri oppfattet at andre har gjort det heller. Jeg har også latt være, naturligvis, og aldri har det vært slik at noen kan ta meg for gitt. Jeg bestemmer og jeg gjør det som faller meg inn. Som faller meg inn.

Anonymkode: 51b02...00f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rir alltid som førstesex....føler jeg må ha kontrollen 😊 Alltid kondom såklart! Runker han hard og klar..

Anonymkode: bc5b9...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...