Gå til innhold

Lov å bli skuffa over det her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en mann på tinder for 3 uker siden. Først skal det sies at jeg har blitt så såret av menn før. Nå var dette en fyr som ga meg positiv følelse. Vi møttes dermed bare uka etter siden han har reisejobb i 2 uker og ville treffe meg før så ikke praten skulle skli ut. Kysset ikke, rotet ikke og han dro ut. Vi var veldig på at vi skulle møtes med ett han kom hjem, praten gikk som bare det den første uka, også den andre nå før han kommer hjem imorgen. Han har lurt på hva jeg har gjort og vært nyskjerrig. 

Igår snudde det litt om, han ble litt stille. Jeg måtte ta mer initiativ. Sier nå at dagen vår ikke blir treff likevel, å jeg som har gledet meg. Han sier været ikke er så bra ( han er på offshore) å mulig ikke kommer hjem. Kjenner jeg bare ikke tror han? Har jeg gått på en smell igjen eller er det tilfellet? Naive meg. Er litt lei... vi hadde den avtalen og jeg likte han godt på kort tid. 

Anonymkode: 7e678...4d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakket akkurat med en offshore. De sitter værfast. Det er meld storm.

Anonymkode: e8f1d...6cb

• Liker 21
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer jo det at de er værfaste, så hvorfor skulle han lyve om det? 

Anonymkode: 09937...76f

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hvordan du føler. Mulig han er like skuffet. Ikke svar han i en fornærmet tone iallfall. Vis empati- skriv at du håper at det ikke blir langvarig uvær og at han får gi lyd når han er kommet hjem. 

Anonymkode: f0220...239

• Liker 9
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer ofte at de blir værfaste. Min far og min svigerinne jobber på platform.  Ikke noe å stresse med.

Anonymkode: 46fbc...aa4

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Mye trøbbel med vær og flyvninger til og fra offshore så det stemmer nok....

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er jo skikkelig drittvær nå så det er vel å forvente?? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skjønner hvordan du føler. Mulig han er like skuffet. Ikke svar han i en fornærmet tone iallfall. Vis empati- skriv at du håper at det ikke blir langvarig uvær og at han får gi lyd når han er kommet hjem. 

Anonymkode: f0220...239

Ja jeg forstår det godt. Jeg har bare vært utsatt for nettopp dette før. Bare de ikke hadde reisejobb. Jeg skal skjerpe meg litt og tenke litt på han heller. Men er utrolig dårlig av han om han har holdt meg for narr de to ukene... vi var sammen i 6 timer før han dro, koste meg. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (6 minutter siden):

Det er jo skikkelig drittvær nå så det er vel å forvente?? 

Ja men når det toppet seg med treige mld før. Jeg har sikkert bare en dårlig dag.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo litt lenge å drive tekste intenst sånn i to uker. Slapp av, og se det an. Dere er ikke forpliktet til hverandre. Ikke ta hverken glede eller sorg på forskudd.

Anonymkode: 14087...b7f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må nok roe ned forventningene til folk du såvidt har truffet. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Traff en mann på tinder for 3 uker siden. Først skal det sies at jeg har blitt så såret av menn før. Nå var dette en fyr som ga meg positiv følelse. Vi møttes dermed bare uka etter siden han har reisejobb i 2 uker og ville treffe meg før så ikke praten skulle skli ut. Kysset ikke, rotet ikke og han dro ut. Vi var veldig på at vi skulle møtes med ett han kom hjem, praten gikk som bare det den første uka, også den andre nå før han kommer hjem imorgen. Han har lurt på hva jeg har gjort og vært nyskjerrig. 

Igår snudde det litt om, han ble litt stille. Jeg måtte ta mer initiativ. Sier nå at dagen vår ikke blir treff likevel, å jeg som har gledet meg. Han sier været ikke er så bra ( han er på offshore) å mulig ikke kommer hjem. Kjenner jeg bare ikke tror han? Har jeg gått på en smell igjen eller er det tilfellet? Naive meg. Er litt lei... vi hadde den avtalen og jeg likte han godt på kort tid. 

At dere ikke blir lei av å dra "jeg er så såret fra før så jeg overtenker enhver minste detalj og samtidig drar verst tenkelige scenariot hver eneste gang"

Tips! om du ikke klarer la vær å overtenke og bruke all historikk mot neste mann, ligg unna datingen. 

Anonymkode: 0a238...91a

• Liker 18
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle følelser er lov, men spørsmålet er om du kanskje bør jobbe litt med deg selv, dine egne forventinger og hvor mye du legger i ting, fordi du vet at du har litt tendens til å bli skuffet.

Anonymkode: dc965...4c7

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Og la meg føye til, 

menn har også blitt lurt, trill rundt, utsatt for utroskap, vold og det som er.. 

Anonymkode: 0a238...91a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er offshore akkurat nå, skal egentlig hjem i morgen men pga været ser det ikke ut som at det blir før tidligst onsdag. Da må vi altså jobbe som normalt til vi får flight hjem. Det er helt vanlig så akkurat der er jeg ganske trygg på at han ikke lyver til deg. 

Anonymkode: 63b26...d1c

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor dere bor, men er meldt masse snø, og vind på sør/vestlandet. Regner med plattformen er rundt der.. At de er værfaste er helt normalt, desverre. Og noe man må bli vant med når man er sammen med, eller dater en offshorearbeider. 

Anonymkode: 6a1db...3f8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja men når det toppet seg med treige mld før. Jeg har sikkert bare en dårlig dag.

Kanskje han har vært opptatt på jobb? 

Anonymkode: 63b26...d1c

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg bor på kysten av vestlandet med helikopterport offshore rett borti her. Jeg var nettopp ute og plukket ting som kan bli tatt av vinden, det blir ille i natt. 

Anonymkode: 924f0...d91

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er litt for paranoid til å date.

Du må bestemme deg, så du ikke ender i manisk offerrolle. 

Anonymkode: 64420...cef

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor langt unna Nordsjøen, men huset mitt knaker i vinden. 

Hadde jeg vært han hadde jeg blitt skeptisk til deg om jeg leste dette. 

Anonymkode: 381c2...fcc

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...