AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Er det noen som er gode på oppgaveskriving her? Jeg har kommet til drøftingsdelen, og lurer på hvordan jeg skal "hente inn igjen" /vise til terori i denne. Skriver jeg f.eks. " Som beskrevet av Nyland på s .8..." eller hvordan gjør jeg det? Anonymkode: b42b9...d54
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Hva slags nivå og fag er det snakk om? Anonymkode: d15be...7ce
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva slags nivå og fag er det snakk om? Anonymkode: d15be...7ce Høgskole, pedagogikk. Anonymkode: b42b9...d54
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Hvilken referansestil skal du bruke? Hvis det er APA7th skal det vel stå «som beskrevet av Nyland (årstall, sidetall) blabla». Du kan hente inn teori sånn, ja. Anonymkode: b448c...8b0
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken referansestil skal du bruke? Hvis det er APA7th skal det vel stå «som beskrevet av Nyland (årstall, sidetall) blabla». Du kan hente inn teori sånn, ja. Anonymkode: b448c...8b0 Takk! Anonymkode: b42b9...d54
AnonymBruker Skrevet 12. januar #6 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det noen som er gode på oppgaveskriving her? Jeg har kommet til drøftingsdelen, og lurer på hvordan jeg skal "hente inn igjen" /vise til terori i denne. Skriver jeg f.eks. " Som beskrevet av Nyland på s .8..." eller hvordan gjør jeg det? Anonymkode: b42b9...d54 APA 7th – Kildekompasset Anonymkode: 95a48...908
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå